Olen lähdössä kesäksi Malagaan, olisi kiva kuulla vähän yleistietoa, lämpötiloja, hintoja, kokemuksia yleensäkkin muilta!
MALAGA KESÄLLÄ?!
4
716
Vastaukset
- oon siäl joka kesä
Ja lämmintä on. Saattaa hipoo 30 asteen rajoilla auringossa. Herkkä nahka palaa helposti altaalla.
Iltaisin käy semmonen pörinä ja hulabaloo, että sitä on ilo kattoa kämpän parvekkeelta. Ja autolla on mahtava pöristellä motaria pitkin.
Hienojen ravintoloiden ja kuppiloiden sapuska ja juomahinnat on vähän turhankin isoja. En nyt mitään hintoja muista.
Hyvä puoli on, että siellä liikkuu todella vähän kännisiä ihmisiä verrattuna Suomeen. Kerran näin yhden ja sekin oli täältä kotisuomesta.
Englannin kielen kanssa pärjää ihan hyvin. Jotkut paikalliset ei sitä osaa ja siinä joutuu jauhamaan ja heiluttelemaan käsiä.- Ville
Joo oon ollu siellä ja ihmeen tyylikkään oloinen kaupunki. Lisäksi siellä on tosiaan sellasta suurkaupunki-meininkiä - vaikka olen Barcelonan ja Madridin tehnyt itselleni tutuksi. Iltaelämä on vilkasta ja yhdyn edellisen kirjoittajan mietteisiin eli baareja ja klubeja on tulvillaan muttei humaltuneita. Mukava letkee meno. Kannattaa käydä Picasso-museossa mikäli yhtään taide kiinnostaa. Sitten on myös pari upeaa katedraalia, jotka on entisöity tarkkaan. Hintataso Málagan ravintoloissa ja hotelleissa on lähelle Suomen tasoa, mutta edullisen majotuksen voi silti löytää helposti. Riippuu tarpeista.
Jos aikaa on ja haluaa lähteä muualle Málagasta niin kannattaa käydä Granadassa, Gibraltarilla tai vaikka Marokossa, jonne pääsee noin 50 eurolla edestakas laivalla. Málaga itsessään on mainio paikka yhdistää kaupunkiloma rannalla rentoutumiseen jne. - nekku88
Ville kirjoitti:
Joo oon ollu siellä ja ihmeen tyylikkään oloinen kaupunki. Lisäksi siellä on tosiaan sellasta suurkaupunki-meininkiä - vaikka olen Barcelonan ja Madridin tehnyt itselleni tutuksi. Iltaelämä on vilkasta ja yhdyn edellisen kirjoittajan mietteisiin eli baareja ja klubeja on tulvillaan muttei humaltuneita. Mukava letkee meno. Kannattaa käydä Picasso-museossa mikäli yhtään taide kiinnostaa. Sitten on myös pari upeaa katedraalia, jotka on entisöity tarkkaan. Hintataso Málagan ravintoloissa ja hotelleissa on lähelle Suomen tasoa, mutta edullisen majotuksen voi silti löytää helposti. Riippuu tarpeista.
Jos aikaa on ja haluaa lähteä muualle Málagasta niin kannattaa käydä Granadassa, Gibraltarilla tai vaikka Marokossa, jonne pääsee noin 50 eurolla edestakas laivalla. Málaga itsessään on mainio paikka yhdistää kaupunkiloma rannalla rentoutumiseen jne.Olen siis lähdössä tutun tutuille au pairiksi kesäksi, joten aikaa varmasti on liikkua sitten vapaa-ajalla.. Kiitos teille vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090