homoraiskaus

huumattu ja raiskattu .

olin jostain syystä eksynyt hinttien seuraan. en tiennyt niiden olevan hinttejä. ne anto mulle ilmatteeksi essoa. olin juonut jonkin verran, joten en tullut varmistaneeksi kyseistä ainetta. no sitten pari hinttiä raiskasi mut, enkä pystynyt laittamaan vastaan yrityksestä huolimatta. mahtoko ne olla lainkaan essoa, koska eihän niistä mene täysin voimattomaksi.
rikosilmoitusta en kyllä tee, en kestäis sitä häpeää. niillä oli kortsut sen muistan.

21

3387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-Hajuakaan

Voi olla Special-K nyt kyseessä. Ketamiini heittää vähän veteläks ja on kohtuullisen yleinen essomarkkinoilla.

Rikosilmoitusta et tee koska häpeät sitä? Siis sinäkö teit jotain väärin myös? Älä anna ymmärtää jos et ymmärrä antaa. Jos taasen et ole tehnyt vääryyttä, eli et ole antanut ymmärtää etkä jättänyt kieltämättä takamukseen tarrattaessa, niin miksi häpeäisit?

Pitääpä tulla takaisin Suomeen rellestämään. Näköjään voi tehdä ihan mitä tahansa toiselle, kunhan muistaa nöyryyttää toista riittävästi, ettei kehtaa hakea apua.

Älä vaan mene sukupuolitautitesteihin.

• Mad cow

Vaikka antais ymmärtääkin, silloinkaan ei kenelläkään ole oikeutta raiskata. Mieltään saa muuttaa, jopa härnätä, silti jokaisella tulee olla oikeus koskemattomuuteen.

• Ei-Hajuakaan
        Mad cow kirjoitti:

Vaikka antais ymmärtääkin, silloinkaan ei kenelläkään ole oikeutta raiskata. Mieltään saa muuttaa, jopa härnätä, silti jokaisella tulee olla oikeus koskemattomuuteen.

"Vaikka antais ymmärtääkin, silloinkaan ei kenelläkään ole oikeutta raiskata."

Totta. Kiitos korjauksesta.

Paitsi Ruotsissa, jossa minihameiset saa raiskata, kun ne kerran "pyytää" sitä ja jos sen tekee nopeasti.

• Mad cow

Yritä löytää joku tukikeskus, jossa voit helpottaa oloas vaikka nimettömänä. Sieltä voidaan antaa oikeudellistakin neuvontaa, jos et halua rikosilmoitusta tehdä päihteiden käytön takia. Yritä olla tuntematta häpeää, koska et sinä tehnyt kenellekään ihmiselle väärin vaan sinulle tehtin vääryyttä. Toipumista Sinulle. Älä jää yksin asian kanssa.

• kosto elää

ne piirit on vaarallisia ja kostavat varmasti jos vasikoit, oman etu vuoksi vaikene.

• Tee ilmoitusta.

Jos kerta tiedät tyypi, ei siihen poliiseja tarvi :)
      Pidät huolen että sua ei tunnisteta.

• kannabista?

ootko varma tosta essosta? jos ne antokin sulle kannabista? se on nimittäin homoraiskaajien suosikkiaine ja toi voimaton olokin viittaa siihen suuntaan.

• SikaSäkki

Hei, älä ole kaapissa!

Kun sait essoa sisääsi niin pääsit vihdoin ulos siitä ahdistavasta kuoresta jonka olet itsellesi tehnyt. Et tullut "raiskatuksi" vaan harrastit ihan tavallista homoseksiä koska arvaa mitä - OLET HOMO. Ekstaasi vain sai sinut rentoutumaan ja hetkeksi hyväksymään sen streittarin kääreen johon itsesi olet kulttuurin ristipaineessa käärinyt.

Nyt tietenkin kiellät tämän koska olet palannut arkiharhaasi. Tulisit nyt reippaasti ulos sieltä kaapista fägis... :)

• Tyhjyys on tuttu tunne

On tosi iso asia itselle ja sille joka on raiskannut, varsinkin jos kyse on omasta tyhmyydestä tai muusta ajattelemattomuudesta, tehdä rikosilmoitusta. Ja jos kyseessä on tuttu, vaikkapa samasta kaveripiiristä, niin on helpompi ajatella, että on helpompaa molempien kannalta painaa asia villaisella ja ajatella, että itse selviää. Tämä ei kuitenkaan ole yhtään järkevää! Kun ne olot, vaikkei itse asia sinällään, voi esimerkiksi jäädä mieleen ja sitten joskus ruveta hiertämään tosi, tosi pahasti.

Vihaahan on helppo tuntea, sekä itseä, että muita kohtaan, mutta entäs ne muut tunteet sitten? Jälkikäteen on hyvä jossitella...

• ihmettä jossittelemaan
        Tyhjyys on tuttu tunne kirjoitti:

On tosi iso asia itselle ja sille joka on raiskannut, varsinkin jos kyse on omasta tyhmyydestä tai muusta ajattelemattomuudesta, tehdä rikosilmoitusta. Ja jos kyseessä on tuttu, vaikkapa samasta kaveripiiristä, niin on helpompi ajatella, että on helpompaa molempien kannalta painaa asia villaisella ja ajatella, että itse selviää. Tämä ei kuitenkaan ole yhtään järkevää! Kun ne olot, vaikkei itse asia sinällään, voi esimerkiksi jäädä mieleen ja sitten joskus ruveta hiertämään tosi, tosi pahasti.

Vihaahan on helppo tuntea, sekä itseä, että muita kohtaan, mutta entäs ne muut tunteet sitten? Jälkikäteen on hyvä jossitella...

sehän nyt vain on ollut toisen penis peräaukossa. Ei sen kummempaa kuin emättimessäkään. Pikku juttu.

• vaikeaa
        ihmettä jossittelemaan kirjoitti:

sehän nyt vain on ollut toisen penis peräaukossa. Ei sen kummempaa kuin emättimessäkään. Pikku juttu.

mutta minun tapauksessani oli faijan veli. setäni siis tarjosi mulle tupakan olessani 15v, ja se oli jotain huumaavaa ja sitten se teki väkisin temppus. en kuuna päivänä olisi uskaltanut sanoo siitä kelleen, varsinkin kun isoäiti oli tuolloin huonossa kunnossa. eikä minua kukaan olisi uskonut tämä setä on pidetty henkilö suvussa ja hyvin koulutettu. välttelin sitten tätä setääni ja heti kun kykenin muutin kauas eri paikkakunnalle. Vihan kanssa on ollut vaikea elää. inhoan lähes kaikkia miehiä, mutta naistista pidän ja myös seksistä heidän kanssaan. olen kyllä tasapainoton ja surullinen tapahtuneesta.

• tietoa
        vaikeaa kirjoitti:

mutta minun tapauksessani oli faijan veli. setäni siis tarjosi mulle tupakan olessani 15v, ja se oli jotain huumaavaa ja sitten se teki väkisin temppus. en kuuna päivänä olisi uskaltanut sanoo siitä kelleen, varsinkin kun isoäiti oli tuolloin huonossa kunnossa. eikä minua kukaan olisi uskonut tämä setä on pidetty henkilö suvussa ja hyvin koulutettu. välttelin sitten tätä setääni ja heti kun kykenin muutin kauas eri paikkakunnalle. Vihan kanssa on ollut vaikea elää. inhoan lähes kaikkia miehiä, mutta naistista pidän ja myös seksistä heidän kanssaan. olen kyllä tasapainoton ja surullinen tapahtuneesta.

tiedän tapauksen ei kannata tehdä juttua, voivat päästää ilmat pihalle.

• Kokkoooookukkuuu
        tietoa kirjoitti:

tiedän tapauksen ei kannata tehdä juttua, voivat päästää ilmat pihalle.

noin yleisesti homoja?

• ventami
        Kokkoooookukkuuu kirjoitti:

noin yleisesti homoja?

Löysit sitten kolme vuotta vanhan viestiketjun jossa keskustellaan huumeista ja homoista, näppärästi osasit tehdä päätelmän ja onneksi koko yhteiskunnalle päätit vielä julkaista sen, ole ylpeä saavutuksestasi.

• olla homo-
        ventami kirjoitti:

Löysit sitten kolme vuotta vanhan viestiketjun jossa keskustellaan huumeista ja homoista, näppärästi osasit tehdä päätelmän ja onneksi koko yhteiskunnalle päätit vielä julkaista sen, ole ylpeä saavutuksestasi.

raiskaaja kun pillastuit vanhan ketjun löytämisestä...?

• suursmurffi1
        olla homo- kirjoitti:

raiskaaja kun pillastuit vanhan ketjun löytämisestä...?

EU:n rajavyöhykkeillä on kannabiskoukkuun jääneitä miehiä jotka öisin puistoissa yrittävät myydä suihinottoja tai peräsuolta, jotta saisivat rahaa ruokaan ja kannabikseen.

• tory kalme
        suursmurffi1 kirjoitti:

EU:n rajavyöhykkeillä on kannabiskoukkuun jääneitä miehiä jotka öisin puistoissa yrittävät myydä suihinottoja tai peräsuolta, jotta saisivat rahaa ruokaan ja kannabikseen.

on tosiaan. ainakin sinun seksuaalisissa fantasioissasi.

• suursmurffi1
        tory kalme kirjoitti:

on tosiaan. ainakin sinun seksuaalisissa fantasioissasi.

Sun kannattaisi käydä Intiassa ja niissä EU:n sisälläkin olevissa hippikommuuneissa. Näkisit nälkiintyneitä ja sairaita ihmisiä, jotka yrittävät pitää itseään elossa toisiaan huijaamalla. Olette joskus kysyneet missä voi nähdä kannabiksen aiheuttamat tuhot. Käykää katsomassa maan rajojen ulkupuolella. Lämpimien alueiden kommuuneissa puska kasvaa ja sitä riittää. Jälki käyttäjissä on karmeaa katseltavaa. En silti suosittele menemään ko. paikkoihin. Siellä voi päästä hengestään, tai joutua setälauman leikkikaluksi.

Suomen rajojen ulkopuolella yleisin syy joutua kadulle on huumeet. Yleisin huume on kannabis. Kadulla yleisin elinkeino on prostituutio...ja kerjääminen.

• Kary Tolmo
        suursmurffi1 kirjoitti:

Sun kannattaisi käydä Intiassa ja niissä EU:n sisälläkin olevissa hippikommuuneissa. Näkisit nälkiintyneitä ja sairaita ihmisiä, jotka yrittävät pitää itseään elossa toisiaan huijaamalla. Olette joskus kysyneet missä voi nähdä kannabiksen aiheuttamat tuhot. Käykää katsomassa maan rajojen ulkupuolella. Lämpimien alueiden kommuuneissa puska kasvaa ja sitä riittää. Jälki käyttäjissä on karmeaa katseltavaa. En silti suosittele menemään ko. paikkoihin. Siellä voi päästä hengestään, tai joutua setälauman leikkikaluksi.

Suomen rajojen ulkopuolella yleisin syy joutua kadulle on huumeet. Yleisin huume on kannabis. Kadulla yleisin elinkeino on prostituutio...ja kerjääminen.

Kirjoituksesi oli pelkkää paskaa, joten voidaan katsoa, että olet tyypillinen suomalainen huumevalistaja. Pahoinpitele vielä kännissä perheesi jäseniä, niin pääset vieläkin lähemmäs autenttista huumevalistustunnelmaa.

• Ei-raiskattu

ei voi muuta sanoo..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe