kannattaako kyseistä autoa ostaa noin 200 tkm ajettua? Vai lyökö rahansa ns. paskaan?
a4 95-97
16
1795
Vastaukset
- a4 95
Noilla kilsoilla (itelläkin 180) pitäisi olla autosta jo vaihdettu kuluvia osia viimeistään - joka on siis mielestäni hyvä asia.
Reilu satatuhatta ajetuissa alkaa tulemaan kohdille juurikin monenmoista vaihtoa kaipaavaa ja itse näkisin että pariin sataan mennessä omistaja on niitä fiksaillut.
Näin ainakin itsellä käynyt :) mm. ne tukivarret 8kpl uusittu, pakoputkistoa, kytkin, iskaripari, jousipari, ohjaustehostinpumppu. Että silleen. Seuraava ostaja saa varmasti toimivamman auton vähemmillä korjaustarpeilla kuin mitä itse ostin 120 ajettuna, heh.
Tietty tapauskohtaista, että miten pidetty ne ekat sadat tuhannet...
Toisaalta sitten 200 ajetussa voi alkaa tulemaan eteen sitten ikääntyvämpiä korjaustarpeita - mutta se on semmosta ja ne kilsat voi mennä murheittakin! :)- johanna
Niinpä. Tukivarsihelvetti alkanee piakkoin 200 jälkeen, uusi kierros siis.
- Autistinen
johanna kirjoitti:
Niinpä. Tukivarsihelvetti alkanee piakkoin 200 jälkeen, uusi kierros siis.
siinä niin helvettiä on?
Olen ymmärtänyt että auton saa kuntoon remonttia tekemällä tai teettämällä, eikä vielä yhtään remontitonta liene keksitty, no joskus sanottiin että RR ei mene rikki koskaan, eli valmistaja huolehtii autosta hamaan loppuun saakka... - audiko?
Autistinen kirjoitti:
siinä niin helvettiä on?
Olen ymmärtänyt että auton saa kuntoon remonttia tekemällä tai teettämällä, eikä vielä yhtään remontitonta liene keksitty, no joskus sanottiin että RR ei mene rikki koskaan, eli valmistaja huolehtii autosta hamaan loppuun saakka...onko tosi että jakoremmin vaihto maksaa vähintään 400 euroa?
- 80 2.0e
En jumalauta tajua noita nelosen remontteja!!1 Mulla oli audi 80 2.0e vm-90 ostin niin ajettu n.250 tkm. Pidin kolme vuotta ja myin melkein 400 tkm ajettuna, enkä tehnyt mitään isompia ja aina pelasi! Oikein ikävä tulee jos vertaa neloseen!!!
- Autistinen
audiko? kirjoitti:
onko tosi että jakoremmin vaihto maksaa vähintään 400 euroa?
saa alkumakua totuudesta:
http://lmsracing.fi/index2.php
Jossain autotallissa varmaan vaihdetaan halvemmallakin ja merkkiliikkeessä joissain huomattavasti ylikin mikäli ei kilpailuta hommaa... - Autistinen
80 2.0e kirjoitti:
En jumalauta tajua noita nelosen remontteja!!1 Mulla oli audi 80 2.0e vm-90 ostin niin ajettu n.250 tkm. Pidin kolme vuotta ja myin melkein 400 tkm ajettuna, enkä tehnyt mitään isompia ja aina pelasi! Oikein ikävä tulee jos vertaa neloseen!!!
noita juttuja aivan todesta ottaa, siis yleensäkään...
- a4 95
Autistinen kirjoitti:
noita juttuja aivan todesta ottaa, siis yleensäkään...
No ihan totuuksia mä kerroin. Olen tolla yli 60 tuhatta ajellu ja nuo korjaukset tullu tehtyä. Oikeastaan ekan vuoden omistuksen aikana, kertonee ehkä jotain alkuperäisen omistajien pidosta sitten.
Sittemmin on mennyt vähemmillä murheilla, auton vaihtoajatukset minulla liittyvät enemmän siihen että vanha auto on aina aikansa tuote ja mielellään ajaisin tämän päivän kiesillä eli uudella tai lähes uudella.
Vaikkei se silloin kannatakkaan jos ajattelee että auto on vain aasta beehen menoa varten, silloin varmaan kannattaisi vähintäänkin pitää tuo 95 vuoden A4 tai ehkä vieläkin ikälopumpi :) - deequ
audiko? kirjoitti:
onko tosi että jakoremmin vaihto maksaa vähintään 400 euroa?
Tuon takia hihanavaihto maksaa mansikoita: http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat=2&cmd=5&auto_id=2165&kuva_id=2 Aivan joka osaa ei sentään tartte erikseen irrottaa. Valot ja jäähdytin lähtee muistaakseni yhtenä pakettina etukehikon kanssa. Ilmastoinnin kenno näkyy kännettynä aivan kuvan vas. reunassa. Työn määrä riippuu moottorista ja varustuksesta. Joissakin saattaa riittää raotus.
- maz
keula on perseestä. yksinkertaisesti. ja jos on V-moottori niin kaikki muukin maksaa aivan homona. v-koneet saattaa pikkusen imasta öljyä mut se on normaalia. mikä keulan niveliin tulee niin nehän kuivuvat ja alkavat natiseen ja menee paskaksi. kestää aikalailla pidempään ku laittaa vaan injektio ruiskulla vaseliinia niistä nivel kumeista läpi. ;)
- maz
autoni on a4 -95. 2.8. tuotu saksasta ja oli ajettu rapea 200th. ny on menny reilu 250. nivelet nitisee ja lisää rasvaa. ei muuten suurempaa moitetta mut aina jotain pientä.
- täys susi!
98 AIVAN ERI MAATA. MULLA 99 TUONTI JA PELAA KUIN AJATUS.
- maz
älä rupee kehuun. kavereilla ollu pariin otteeseen s4:sia. sama paska. vai onko jo uudet oven kahvat?? nivelistä en tosin tiedä ku oli niin vähän ajettuja.
- ..,,
maz kirjoitti:
älä rupee kehuun. kavereilla ollu pariin otteeseen s4:sia. sama paska. vai onko jo uudet oven kahvat?? nivelistä en tosin tiedä ku oli niin vähän ajettuja.
Mikäs S4:sen ovenkahvoissa on vikana. Jos kyseiset kahvat saa rikki niin ei voi autoa moittia. vanhoissa 80 audeissa olis tuota kahva ongelmaa mutta ei sit -86 vuoden jälkeen.
- siis että
..,, kirjoitti:
Mikäs S4:sen ovenkahvoissa on vikana. Jos kyseiset kahvat saa rikki niin ei voi autoa moittia. vanhoissa 80 audeissa olis tuota kahva ongelmaa mutta ei sit -86 vuoden jälkeen.
tarkoitin et autossa ei taida olla muuta eroa kuin uudet oven kahvat ja erillaiset valot. joo tunnen oikein hyvin noi "vanhojen" audien kahvat.
- pelle
Itsellä -95 vuosimallin A4 1.9TDI ja oon ajannu sillä 130tkm kahden vuoden aikana. Varma peli, nyt mittarissa 254tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593