Täällä näyttää joku nilkki (itse varmaankin impotentti jo toisessa polvessa) herjaavan meitä vanhempia naisia ja meidän seksielämäämme.
Itse olen 57-vuotias parhaimmassa kukassani oleva nainen. Mieheni viettää työnsä vuoksi suuren osan vuodesta ulkomailla ja niinpä minulle on tullut tavaksi pitää nuorta rakastajaa. Tiedän toki, ettei miehenikään siellä kaukomailla ilman kirkkovenettä seilaa. Nuoria sairaanhoitajia pörrää kuitenkin charmantisti harmaantuneella lääkärillä alvariinsa ympärillä.
Viime aikoina minulla on käynyt rakkauden ilmavaltikkaansa urheiluttamassa naapurin 19-vuotias teekkaripoika, mutta valitettavasti häntä kutsuvat nyt armeijan harmaat. Jostain pitäisi siis löytää uusi "lampunvaihtaja". Minulta saa kyllä sitten "työsuhteen" päätyttyä diplomin ja suositukset mukaan.
On meitä tällaisiakin
28
1385
Vastaukset
- miesvieläkurja
kiinnostuneille, mistä ja miten löysit tämän nuoren ja pystyvän pojan!
Moni 50 nainen on siinä tilanteessa, että voisi samanlaisen suhteen aloittaa, kun mies on poissa tai kyvytön, oma halu ja kyky hyvin tallella ja 50 miehistä ei siihen tarpeeseen apua tunnetusti juuri ole (muuten kuin rehvakkaissa puheissa).- satisfied
Kyllä 60 mieskin kykenee naisensa hoitamaan. Ainakin minut loppuelämänsä ajan. Monipuolisemmin kuin moni nuori uros. En ymmärrä miksi tämän ikäluokan ihmiset hyljeksivät ikäistään seuraa ja mollaavat toisiaan. Ei kaunis ulkonäkö tyydytystä takaa, eikä paljon kykene kutittelemaan ainakaan korvien väliä.
Jos haluja riittää, riittää kykyäkin. satisfied kirjoitti:
Kyllä 60 mieskin kykenee naisensa hoitamaan. Ainakin minut loppuelämänsä ajan. Monipuolisemmin kuin moni nuori uros. En ymmärrä miksi tämän ikäluokan ihmiset hyljeksivät ikäistään seuraa ja mollaavat toisiaan. Ei kaunis ulkonäkö tyydytystä takaa, eikä paljon kykene kutittelemaan ainakaan korvien väliä.
Jos haluja riittää, riittää kykyäkin.kerran yhden vanhan miehen sanovan että haluja ois mutta kun ei ole kykyjä...
- Annukka
että kaveri oli töissä tuossa ostarin snagarilla. Minä poikkesin sinne kerran yön viimeisenä asiakkaana jatseista tullessani ja tilasin hampurilaisen. Poika kysyi, että tuleeko tämä munalla vai ilman. Arvannet, mitä minä vastasin. Siitä se sitten lähti...
Annukka kirjoitti:
että kaveri oli töissä tuossa ostarin snagarilla. Minä poikkesin sinne kerran yön viimeisenä asiakkaana jatseista tullessani ja tilasin hampurilaisen. Poika kysyi, että tuleeko tämä munalla vai ilman. Arvannet, mitä minä vastasin. Siitä se sitten lähti...
tuli sitten vähän elävämpää mu..naa...;))
- Urmas
mii-su kirjoitti:
tuli sitten vähän elävämpää mu..naa...;))
olis sitä tarjolla ja tasokkaasti. Olen jotenkin mieltynyt sinuun ja kommenteihisi.
- akkapa tämäkin
mii-su kirjoitti:
kerran yhden vanhan miehen sanovan että haluja ois mutta kun ei ole kykyjä...
Ja siinä vaiheessa moni mies alkaa sitten puheissaan törkyiseksi, se on seksin korviketta silel itselleen, mutta pelkästään inhottavaa meille naisille.
akkapa tämäkin kirjoitti:
Ja siinä vaiheessa moni mies alkaa sitten puheissaan törkyiseksi, se on seksin korviketta silel itselleen, mutta pelkästään inhottavaa meille naisille.
mutta myös sellaisia jotka kaihtaa koko aihetta pitäen sitä kiusallisena..
Urmas kirjoitti:
olis sitä tarjolla ja tasokkaasti. Olen jotenkin mieltynyt sinuun ja kommenteihisi.
sain..hyvin keitettynä...:DD
- Leskimies 70+
mii-su kirjoitti:
kerran yhden vanhan miehen sanovan että haluja ois mutta kun ei ole kykyjä...
Ihmettelen kovasti tuota asiaa?
Olenko joku luonnon oikku?
Vielä hyvin pysyn noihin rientoihin, useammankin kerran viikossa.
Jos oikeen hyvä pari sattuu niin 2-3 kertaa yössäkin vielä , kunhan ei joka yö tarvitte.
Onko tuollaiset naisten puhee totta ? Eipä olekaan mikään ihme jos minua katsotaan liika vanhaksi, kun nuo nuoremmat on pilaneet minunkin maineeni. Leskimies 70+ kirjoitti:
Ihmettelen kovasti tuota asiaa?
Olenko joku luonnon oikku?
Vielä hyvin pysyn noihin rientoihin, useammankin kerran viikossa.
Jos oikeen hyvä pari sattuu niin 2-3 kertaa yössäkin vielä , kunhan ei joka yö tarvitte.
Onko tuollaiset naisten puhee totta ? Eipä olekaan mikään ihme jos minua katsotaan liika vanhaksi, kun nuo nuoremmat on pilaneet minunkin maineeni.ei ollut mitenkään tarkoitus yleistää...
Tämä mies oli aika kova juopottelemaan joten varmasti syy oli siinä.....
Jokainen varmasti tietää että miehet pystyy kyllä vaikka sitten olisi jo toinen jalka haudassa....tarkotan tällä sellasia tosi iäkkäitä,ei 70v...:)
- Ei mene meitsiin
täydestä tuo juttu. Mutta.. miksipä täällä huhuilet, tuollahan on tuo 22 osasto ihan sitä ikäluokkaa varten, joten poikkea sinne tekemään "työtarjouksesi". Kipi kipi...
- akkapa tämäkin
kivahan se on että Annukalla menee hyvin.
- työkseen hankaamiseen
akkapa tämäkin kirjoitti:
kivahan se on että Annukalla menee hyvin.
äkkiä kyllästyy. Tulee pätkä työsuhteita. Kyllä ostopalveluissa ei ole hohtoa pitkässä juoksussa.
- Kiva
provo
- en usko
Pötypuhetta kaikki,älkää uskoko tallaista,
- Kaikilla
en usko kirjoitti:
Pötypuhetta kaikki,älkää uskoko tallaista,
lupa päivä uniin
- harjata
eti tosiaan lampunvaihtajaa.
- Liisavaan
tuo monilla nimittäin kuuluisuuksillskin,että peuhaavat nuorten miesten kanssa.Esim Arja Saijonmaa vasta hehkutti nuorta miestä.
Miksi mies saa peuhata tyttösten kanssa ja naiset ei sais. - Tottakai julkkisnaiset ja m...
Liisavaan kirjoitti:
tuo monilla nimittäin kuuluisuuksillskin,että peuhaavat nuorten miesten kanssa.Esim Arja Saijonmaa vasta hehkutti nuorta miestä.
Miksi mies saa peuhata tyttösten kanssa ja naiset ei sais.saavat nuoria vaikka olisivatkin kuinka räjähtäneitä,Arjan kauttahan sekin jäbä tulee tunnetuksi:)Tuskin normaali 60 muija houkuttelee
- Arja Saijonmaahan
Tottakai julkkisnaiset ja m... kirjoitti:
saavat nuoria vaikka olisivatkin kuinka räjähtäneitä,Arjan kauttahan sekin jäbä tulee tunnetuksi:)Tuskin normaali 60 muija houkuttelee
tuskin voi yleisesti verrata suomalaisia yli 60wee tätejä:)
- on siis
nekrofiili?
- Jermu
Sitten kannattaa kääntyä energiansäästölamppuihin....
Se "nilkkero", joka kirjoittelee tarinoita palstan naisista saattaa todellakin olla vain puutteellisella reality-checkillä varustettu hemmo. Relatkaa vaan ja pistelkää kympillä sille kampoihin. - Hehhehheh
Kuinkas se on onnistunut;D
- Remmari ek
Olin vuosia sitten Intian Jaipurissa. Menimme erääseen palatsiin. Siellä oli huone, joka oli koristeltu kauttaaltaan pienillä peileillä. Huoneessa ei ollut ikkunoita, vaan sitä valaisi kaksi intialaista miestä tanssimalla kynttilä molemmissa käsissä. Kynttilöiden valot heijastivat peileistä.
Opas kertoi vakavana: "Alunperin tanssivat miehet kynttilöineen olivat eunukkeja. Virka oli perinnöllinen ja periytyi aina isältä pojalle sukupolvien ajan." :)
- Pirre*
kukassa, nyt vasta..:/ ?
- miellyttävä
nainen Pirre
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708