Tunnistitko minua eilen torstaina hiukkasta vaille 21 erään "lähikylän" marketissa/pihalla?Minä tunnistin sinut heti. Olihan sinulla kyllä vielä nimikylttikin paidassasi, mutta kuitenkin...Nimesi tiedän, mutta enpä tiedä miten saisin yhteyttä??
Jari K
Tanssikaveri vuosien takaa
2
937
Vastaukset
- kättä voi nostaa
Jos se jää sitte siihe,olen nii paljo muuttunu ku pomppasin ulos kaapista,tiet kyllä mikä nykyjää olen. Eikä oikeen tykättäis piireissä,jos menis pitemälle vaikka itte haluaisiki mennä mut ku ne on semmossii.
- hihasta,jos en muka tunne
ku epäilen että NE vahtii,mut vitunko välii sillä sitte on,homppeloikoo jatkos ilman minuu. Ei tuu ikävä ku en ite oo semmonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633