Kiva tajuta toisen katseettomuudesta, ettei ole enää mitään odotettavissa.
Ja miten olisi voinut ollakaan tässä tilanteessa?
Huoh, no tuntuu vaan vähän haikealta.
Tämä oli osoitettu ihan itselleni vaan,
että näen kirjallisena sen, mikä olisi pitänyt tajuta henkisesti jo kuukausia sitten. Hyvää viikonloppua kaikille ja parempaa onnea!
Tällä palstalla tuliskin kyllä hulluksi....
NO NIIN!
15
1911
Vastaukset
- no ei sentään..
Jos kaikki pariutumiset olis siitä kiinni miten paljon toista tuijottaa, niin mä alkaisin ammattituijottajaksi heti. Se vaan ei ole se juttu mikä vie mitään yhtään eteenpäin. Ajattele että tuijottamalla jotakuta tarpeeksi saisi sen.. Vähän olis ihanaa.. :) Eikös näyttäis kuitenkin vähän omituiselta. Ja lisäksi, mitä kauemmin tuijottelee, sitä omituisemmaksi tilanteet menee. Miten sä voisit kohdata sen ihmisen, jos ihan aina olisit simmut siihen liimattuna? Et mitenkään, olisi aika absurdi tilanne.. Hyppää sinne kaivoon hakeen se kirves takaisin. Suulla muutes tekee enemmän kuin silmillä, muistas se. :)
- alkup.
Mutta ei tuonut mitään uutta/lohtua.
No kiitos kumminkin!
- hei
itte kattomaan niin saat sen katseen =)
- tajua..
että minulla on huono päivä....
Kaikki muut kyllä katsoi muttei just se.
Siitä vähän niinku hokasin tämän missä mennään.... - no mitä sinä tajusit?
tajua.. kirjoitti:
että minulla on huono päivä....
Kaikki muut kyllä katsoi muttei just se.
Siitä vähän niinku hokasin tämän missä mennään....Miksihän se sitten ei yhtään katsonut jos kaikki muut katsoivat?
Hmm..
Alan ymmärtää.. - paljon muita
no mitä sinä tajusit? kirjoitti:
Miksihän se sitten ei yhtään katsonut jos kaikki muut katsoivat?
Hmm..
Alan ymmärtää..ollut.
Niin, no en tiedä, kun en uskaltanut katsoa...
En sillä että positiivisesti herättäisin huomiota...yleensä.. - seitsemän oikein
paljon muita kirjoitti:
ollut.
Niin, no en tiedä, kun en uskaltanut katsoa...
En sillä että positiivisesti herättäisin huomiota...yleensä..Et uskaltanut katsoa? Tuleekohan vielä jotakin mieleen siitä toisesta?
- dooddilo
seitsemän oikein kirjoitti:
Et uskaltanut katsoa? Tuleekohan vielä jotakin mieleen siitä toisesta?
jos ei katso.
Kaikki on aiempien muistikuvien varassa,
ja niitä ei voi kirjoittaa tänne.
Poistetaan kumminkin hävyttöminä.... - vaan niin että
dooddilo kirjoitti:
jos ei katso.
Kaikki on aiempien muistikuvien varassa,
ja niitä ei voi kirjoittaa tänne.
Poistetaan kumminkin hävyttöminä....pitääkö se rautalangasta vääntää? Jos sinäkään et uskaltanut katsoa, niin onkohan se toinenkaan superrohkea ihmesankari joka poraa loversäteellä reiät sun silmiin kun pystyy?
- vähä ajattelin..
vaan niin että kirjoitti:
pitääkö se rautalangasta vääntää? Jos sinäkään et uskaltanut katsoa, niin onkohan se toinenkaan superrohkea ihmesankari joka poraa loversäteellä reiät sun silmiin kun pystyy?
Ainakin se kai luulee olevansa sellainen,
muiden seurassa...
Mistä minä tiedän lopultakaan yhtään mitään. - ajattele lisää
vähä ajattelin.. kirjoitti:
Ainakin se kai luulee olevansa sellainen,
muiden seurassa...
Mistä minä tiedän lopultakaan yhtään mitään.ei luulla kukaan mitään, niin on paljon parempi.
- tuli....
ajattele lisää kirjoitti:
ei luulla kukaan mitään, niin on paljon parempi.
pieni närkästys kirjaimissa...Hups, vähän epätarkasti ilmaistu tuo edellinen.
Tarkoitin itsevarmuutta, en itserakkautta.
Itsevarmuus on joskus jopa pakollinen ominaisuus ihmisessä.
- minä
sua katselen aina kun on mahdollisuus siihen. Katselen kuitenkin niin salaa, että et sitä aina huomaa. En uskalla kunnolla katsoa, kun en sun ajatuksista ole oikeen selvää saanut.
- voisit
Etkö voisi laittaa minulle vaikkapa tekstiviestiä? Kysy ihan mitä vain, että tietäisin että ajattelet minua ja uskaltaisin minäkin näyttää tunteeni selkeämmin. Ja tästä voisi tulla jotakin enemmän.
- joskus..
päästä ylikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak802645- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 271425