Jääkö / tuleeko Savonlinnaan yhtään baaria keskustaan, jonne pääsisi myös 18-20-vuotiaat? Kun jos Reef tulee takaisin, niin se muuttuu aikuisbaariksi, samoin entinen Pentagon.. joten onko keskustassa enää mitään muuta kuin Häppäri, Sillansuu ja se tuleva rokki mesta, joka ei minua kiinnosta pätkäkään. Pettynyt olen, kun itse tässä vasta kohta 18 täyttelen ja heti kaikki paikat mennee kiinni..
Baareja 18-vuotiaalle
13
2786
Vastaukset
- pientä parkaa
ai paljon tulee reeffiin ikäraja?? etpä sie sinne rokkipaikkaankaan viikonloppusin pääsisi, kasva vielä pari vuotta ja silleen. Kaikkiin maailman baareihin ikäraja kohalleen, eikä mitään teinejä mihinkään pyörimään;)
- puhetta...
ettäkö muka reefin ikäraja nousis 20!!ja hitot..se on sellane teinimesta ettei varmaa nouse..ole huoleti,kyllä sie sinne kakaroiden sekaan pääset pyörimää ihan vaa 18 vuotiaana!!!
- oliskin
puhetta... kirjoitti:
ettäkö muka reefin ikäraja nousis 20!!ja hitot..se on sellane teinimesta ettei varmaa nouse..ole huoleti,kyllä sie sinne kakaroiden sekaan pääset pyörimää ihan vaa 18 vuotiaana!!!
ikärajat 20 jokapuolella..
kyllä sitä itekkin tuns olevansa hirmu aikuinen 18 vuotiaana, mut paskanmarjat, pentujahan nuokin vasta on..rasittaviakin vielä, itekkin olin..
onneks nyt jo kuitenkin parinkympin paremmalla puolella. pentu vieläkin sinänsä ;) - vaikka
oliskin kirjoitti:
ikärajat 20 jokapuolella..
kyllä sitä itekkin tuns olevansa hirmu aikuinen 18 vuotiaana, mut paskanmarjat, pentujahan nuokin vasta on..rasittaviakin vielä, itekkin olin..
onneks nyt jo kuitenkin parinkympin paremmalla puolella. pentu vieläkin sinänsä ;)joku ravintola minne ei pääsis alle 30 vuotiaat, se olisi poikaa!!!!
- -------------
vaikka kirjoitti:
joku ravintola minne ei pääsis alle 30 vuotiaat, se olisi poikaa!!!!
-----
- hkj
on se niin rankkaa, kun ei pääse baariin. Eikö parempaa tekemistä löydy. Kyllä siellä baarissa ehtii istumaan yksinäisenä eläkeläisenä. Ite oon kohta 19 wee enkä vielä kertaakaa baarissa ryyppytarkoituksessa vieraillut. Ja hyvin on mennyt eikä tylsää ole ollut.
- Kaikki ei
ole noin "kuivia" jo nuorena!!!
Kerkee sitten vanhana istuskella kotona ja muistella kuinka hauskaa olikaan baareissa villeinä vuosina!! - vanhaks
Kaikki ei kirjoitti:
ole noin "kuivia" jo nuorena!!!
Kerkee sitten vanhana istuskella kotona ja muistella kuinka hauskaa olikaan baareissa villeinä vuosina!!että voipi muistella. maksa sanoo poks!!!
- nyt dramatisoi,
vanhaks kirjoitti:
että voipi muistella. maksa sanoo poks!!!
ei se kuule poksahtele ihan helposti!!!
Nuorison kuuluukin käydä baareissa rilluttelemassa ja seuraa etsimässä!
Tosin nykyisin nämä koneet hieman tahtoo hallita ja teinitkin jo jäävät sisälle!
Onneksi omassa nuoruudessa ei ollut, tuli elettyä ihan riehakas nuoruus!! Kaipaan joskus niitä aikoja todella paljon!
Nyt vanhan sitten on aikaa istuskella himassa ja ihmetellä että voivoi kun olisinkin vielä nuori!!
- Lassi
vaikka niissä aluks oliskin ikäraja 20v, niin ei mee kun pari kuukautta kun sinne pääsee 18-vuotiaatkin. Niin kävi Reeffille sillonkin kun se aukes, olin sillon ite 18, mut kyllä sinne sisään pääs jo parin viikon päästä avajaisista...
- kesällä
ainakaan mihkään sillansuuhun piäse,täyttä ja poke ovella..
- niih..
eikös siellä sillansuussa kuitenkin ole ikäraja 18v., että kyllähän sinne sillon pääsee samalla lailla juuri täyttäneet, kuin muutkin täysi-ikäiset..
- taitaa olla
niih.. kirjoitti:
eikös siellä sillansuussa kuitenkin ole ikäraja 18v., että kyllähän sinne sillon pääsee samalla lailla juuri täyttäneet, kuin muutkin täysi-ikäiset..
20 ainakin viikonloppuisin,mutta todellinen kävijöiden ikä taitaa olla keskimäärin 30-35 vuotta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3711685Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334629Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2502810Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1402563- 1071613
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo81015- 82820
40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207802- 10708
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv59703