miten saan tietokoneen musiikit kuulumaan kotistereoista ?
Kone on Fujitsun 3-4 vuotta vanha ja äänikortti siinä on.Kytkenkö kaiutin liitännästä stereoiden rca-liitäntään ?
äänet stereoihin
9
572
Vastaukset
- niin teet
Sulla pitää olla sellanen piuha, jossa toisessa päässä on rca:t ja toisessa 3,5 millin plugi
- aivan näin
Juurikaan näin ei pidä kytkeä vaan pitää kytkeä linjatasoinen lähtö niihin stereoihin.
- tiinuli
aivan näin kirjoitti:
Juurikaan näin ei pidä kytkeä vaan pitää kytkeä linjatasoinen lähtö niihin stereoihin.
se tehdään? Minä kun olen tämmöinen nätti pieni blondi,en mie tiiä.Onkos noita tuollaisia johtoja myynnissä ? Vai pitääkö olla sähkäri joka semmoisen kolvaa ?
- lepi
aivan näin kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen monesti kytkenyt suoraan kaiutinliitännästä, enkä ainakaan vielä yksiäkään stereoita ole rikki saanut. Sitäpaitsi uudemmissa koneissa olevista integroiduista äänikorteista ei aina edes saa linjatasoista signaalia ulos.
- jokkepapa
aivan näin kirjoitti:
mene kodinkone liikkeeseen ja osta liitäntäjohto jolla äänikortin voi kytkeä audioliittimestä ulos,kysy myyjää avuksi.Siinä on toisessa päässä yksi pieni jakkiliitin,se kyketään tietokoneen audioliittimeen(ei kuulokeliitäntään vaikka liitin sopii myös siihen),johdon toisessa päässä on kaks rca-liitintä,ne liitetään esim.stereovahvistimem tape,cd,aux liittäntöihin.Punainen pistoke on oikean ja valkoinen vasemman kanavan ääntä siirtävä.
- ei ole
aivan näin kirjoitti:
yleensä erillistästä liitäntää kaiuttimille ja linjatasolle.
- kyll toisinpäin
lepi kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen monesti kytkenyt suoraan kaiutinliitännästä, enkä ainakaan vielä yksiäkään stereoita ole rikki saanut. Sitäpaitsi uudemmissa koneissa olevista integroiduista äänikorteista ei aina edes saa linjatasoista signaalia ulos.
"Sitäpaitsi uudemmissa koneissa olevista integroiduista äänikorteista ei aina edes saa linjatasoista signaalia ulos."
Takavuosina äänikorteissa oli yleensä sisään rakennettu
(yleensä 2x 2.5w) vahvistin mutta nykyään ei ulos
saa yleensä kuin linjatasoista signaalia.
- tässäpäs
Mie löysin kuvan sinulle millainen johto, eli jos sulla uudenlaiset stereot niin tällainen johto..
http://www.mediaplazashop.com/bilder/RCA-johdot/60075.jpg
eli tällä johdolla liität äänet stereoihin ja taas jos haluat stereot kuulumaan tietokoneessa niin toi päälimmäinen plugi oltava molemmissa päissä ja se toinen tulee korvakuuloke paikkaan stereoihin..
-ATL - nyt vaikka tosta
niin tiedät enemmän
http://www.tkk.fi/Misc/Electronics/faq/sfnet.harrastus.audio video/tietokone.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248