eli miten saa gallerian ihkupoksiin videon? oon nyt selannu näitä keskusteluja ja pari löyty aiheesta mutta melkein kukaan ei oo voinu vastata asiallisesti. yhdessa keskustelussa oli linkki johonkin netti sivulle mihin sai ensin tungettua sen gif videon mutta siitä tuli niin pieni että ihkupoksissa näkyy vain pieni laatikko missä on jtn epämääräistä liikkumista.
video ihQboksiin.
5
1480
Vastaukset
- ^didi^
Juu, muaki kiinnostas ku mäki oon kyselly, mut ei oo oikee tullu kunnollista vastausta :// :)
- *TranceEnergie*
kerran ohjeistan vaihe vaiheelta.
-Ensin sinun täytyy hostata kyseinen video GIF muodossa jollain sivustolla. Esim osoitteessa http://www.imageshack.us
-Sitten lisäät kyseisen gif animaation ihQboxiisi vanhalla tutulla koodipätkällä - _wicked_
*TranceEnergie* kirjoitti:
kerran ohjeistan vaihe vaiheelta.
-Ensin sinun täytyy hostata kyseinen video GIF muodossa jollain sivustolla. Esim osoitteessa http://www.imageshack.us
-Sitten lisäät kyseisen gif animaation ihQboxiisi vanhalla tutulla koodipätkälläElikkäs siis videoita ei voi tietääkseni laittaa ihkuboksiin, vaan GIF-animaatioita.
Sulla pitää olla joku animaatioidenteko-ohjelma, jolla voit muuttaa videon GIF-animaatioksi. Esim. Ulead GIF Animator tai Jasc Animation Shop on hyviä ohjelmia. Netistä saa ladattua niihin demoversioita. Googlettamalla hakusanoilla "Ulead GIF Animator Free Trial" tai "Jasc Animation Shop Free Trial" löytyy kyllä sivuja, joilta voi ladata kyseiset ohjelmat.
Kun teet GIF-animaatiota, ei kannata tehdä muutamaa sekuntia pidempää animaatiota, koska sillon tiedostokoosta tulee niin iso, ettei sitä saa helposti ladattua nettiin. Ja jos tiedostokoko on suuri, kun sitä menee katsomaan sinne irc-galleriaan, niin kestää ikuisuus ennen kun kuva latautuu kokonaan. Joten poista runsaasti ns. "frameja" (sillä animaationteko-ohjelmalla) ennen kuin tallennat tiedoston GIF-muodossa.
HUOM! Kun yrität avata videota jollain animaationteko-ohjelmalla, saattaa kestää vaikka kuinka kauan, että video avautuu, koska videoiden koko on yleensä hirveän suuri. Olen itse joskus odottanut ainakin tunnin, kun oli niin pitkä video. Sitten tallennuksesta ei tullut mitään, koska tiedostokoko oli yksinkertaisesti niin suuri (mun huonolla koneella).
Toivottavasti tajusitte mitä just kirjotin. Yritin kirjottaa selvästi :) Jos jäi vielä jotain epäselvää, kysykää ihmeessä. - Pleikki
_wicked_ kirjoitti:
Elikkäs siis videoita ei voi tietääkseni laittaa ihkuboksiin, vaan GIF-animaatioita.
Sulla pitää olla joku animaatioidenteko-ohjelma, jolla voit muuttaa videon GIF-animaatioksi. Esim. Ulead GIF Animator tai Jasc Animation Shop on hyviä ohjelmia. Netistä saa ladattua niihin demoversioita. Googlettamalla hakusanoilla "Ulead GIF Animator Free Trial" tai "Jasc Animation Shop Free Trial" löytyy kyllä sivuja, joilta voi ladata kyseiset ohjelmat.
Kun teet GIF-animaatiota, ei kannata tehdä muutamaa sekuntia pidempää animaatiota, koska sillon tiedostokoosta tulee niin iso, ettei sitä saa helposti ladattua nettiin. Ja jos tiedostokoko on suuri, kun sitä menee katsomaan sinne irc-galleriaan, niin kestää ikuisuus ennen kun kuva latautuu kokonaan. Joten poista runsaasti ns. "frameja" (sillä animaationteko-ohjelmalla) ennen kuin tallennat tiedoston GIF-muodossa.
HUOM! Kun yrität avata videota jollain animaationteko-ohjelmalla, saattaa kestää vaikka kuinka kauan, että video avautuu, koska videoiden koko on yleensä hirveän suuri. Olen itse joskus odottanut ainakin tunnin, kun oli niin pitkä video. Sitten tallennuksesta ei tullut mitään, koska tiedostokoko oli yksinkertaisesti niin suuri (mun huonolla koneella).
Toivottavasti tajusitte mitä just kirjotin. Yritin kirjottaa selvästi :) Jos jäi vielä jotain epäselvää, kysykää ihmeessä.Mutta ton ajsc saa ilmaseen ite ainakin sain ldattua jasc paint shop pro 9 ilmaseen ja sne mukana tuli jasc animation shop 3
- _wicked_
Pleikki kirjoitti:
Mutta ton ajsc saa ilmaseen ite ainakin sain ldattua jasc paint shop pro 9 ilmaseen ja sne mukana tuli jasc animation shop 3
Joo sen Jasc Paint Shop Pro:n mukana tulee se Animation Shop (ainaki yleensä). Sillä ohjelmalla voi tehdä niitä animaatioita. Tänään juuri tein paljon noita gif-animaatioita ohjelmalla nimeltä Ulead GIF Animator. IRC-Galleriassa mun nick on _wicked_ jos haluut nähdä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374