minkälaisia alkuraskauden oireita teillä on/oli?
gallup
8
641
Vastaukset
- Ihmettelijä
Kuinka alkuraskaudessa?
Itselläni ei ollut oireita eikä tullut mieleen tehdä testiäkään kun kuukautiset on aina olleet epäsäännölliset. Mutta siinä vaiheessa kun etoi ja olin väsynyt niin tein testin ja plussaa näytti. Se oli siinä joskus 7 viikon paikkeilla.- siinä
ensimmäisen kahen kuukauden aikana
- LA 24.8.
RV 1-5: finnejä hartioilla ja selässä, kylmäminen, musertava väsymys, vatsan pömpötys & nipistely, kolotus ja juiliminen... alkoholi lakkasi maistumasta... ja yllättävä hyväntuulisuus :-)) (aviomieheni mielipide)
RV 6 -> sitten alkoikin jo ajoittainen päänsärky (kun en tajunnut ottaa tarpeeksi rennosti), pahoinvointi, rinnat turposi... ja lauantai-aamuiset ihan äärettömän typerät itkut maailman huonoimmista syistä.
Nyt tuntuu, että alkaa olo tasaantua, kun viikkoja on 11 1, tai sitten tähän alkaa tottua ;-))- angel.
Mulla on nyt viikkoja melkein 7, ja aloin epäillä raskautta siinä joskus 4. viikon paikkeilla, kun menkat jäi pois ja rintoja alko aristaa. Ja vaikka menkkoja ei kuulunu, niin silti mulla oli niihin aikoihin, kun menkkojen olis pitäny alkaa, sellasta samanlaista menkkamaista kipua ja jomotusta. Eli mulle ekat oireet tuli omien laskujeni (tosin huonon matikkapään) mukaan siinä viikolla 4. :)
- äiti
muita oireita kuin himo suolakurkkuun ja kananmunaan (jossa tietysti suolaa päällä) sekä tajuton väsymys.
- 17+6
ei muuta, kuin hillittömän kylmä jatkuvasti..
ja ehkä yhtenä aamuna hiukan heikko olo, mutta sekin meni hyvin nopeasti oh..
todella helpolla olen kyllä päässyt nyt :) - rv23
oli alussa se ensimmäinen oire. Alkoholi ei maistunut,tupakki yökötti, mutta raskaustesti näytti negatiivista. Ajattelin että en voi olla raskaana kun kuukausi sitten lopetin ehkäisyn.Itkun puuskat alkoivat. Kenelläkään ei kärsinyt sanoa mitään!! Sitten kun vihdoin ja viimein tikku näytti kahta viivaa rintoja alkoi aristaa. Sen jälkeen alkoi se oksentelu jota kesti rv 18. Nyt ei ole muuta kun selkä- ja masukivut. Hieman on vielä väsymystä.
- zatku
eka tuli rintojen julmettu arkuus mistä rupesin epäilee jo raskautta.ja viikon myöhemmin alko väsymys.ja se tais laantua vasta tos kolme viikkoo sitten.pahaa oloa ei onneks ollu eikä mitään erikoisii mieli haluja. nyt vk 15 5 ja masu pullottaa jo kivasti :0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073