RUK ohittaa kaiken

väkee

ruk käyminen auttaa työelämässä ihan loputtomasti. periaatteessa ei tarvitse mitään koulutusta muuta eikä kokemusta, mutta ruk käymällä ovet aukee. :)

onneksi oon reservin vänrikki!

7

2061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarastus
      • tietää

        Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...

        Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina.


      • vaan
        tietää kirjoitti:

        Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...

        Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina.

        sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)


      • tieto?
        vaan kirjoitti:

        sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)

        Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?

        Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.

        Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat.


      • maca
        tieto? kirjoitti:

        Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?

        Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.

        Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat.

        kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)


      • tuota...
        maca kirjoitti:

        kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)

        ... koska työpaikkaan valittaessa voi aina karsia esim. sivarit ulkopuolelle (kunhan sanoo jonkin muun perusteen), mutta jo työsuhteessa olevaa ei tuolla perusteella kovin helposti pihalle saa.

        Laittanet faktaa siitä, että yhtään sivaria ei Sampo-pankissa ole töissä; ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mistä moinen "tieto" on peräisin. (En oikein usko, että "Nalle" tai ko. firman henkilöstöjohtaja kirjoittelee tänne "maca"- nimimerkillä.)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe