RUK ohittaa kaiken

väkee

ruk käyminen auttaa työelämässä ihan loputtomasti. periaatteessa ei tarvitse mitään koulutusta muuta eikä kokemusta, mutta ruk käymällä ovet aukee. :)

onneksi oon reservin vänrikki!

7

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarastus
      • tietää

        Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...

        Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina.


      • vaan
        tietää kirjoitti:

        Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...

        Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina.

        sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)


      • tieto?
        vaan kirjoitti:

        sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)

        Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?

        Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.

        Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat.


      • maca
        tieto? kirjoitti:

        Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?

        Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.

        Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat.

        kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)


      • tuota...
        maca kirjoitti:

        kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)

        ... koska työpaikkaan valittaessa voi aina karsia esim. sivarit ulkopuolelle (kunhan sanoo jonkin muun perusteen), mutta jo työsuhteessa olevaa ei tuolla perusteella kovin helposti pihalle saa.

        Laittanet faktaa siitä, että yhtään sivaria ei Sampo-pankissa ole töissä; ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mistä moinen "tieto" on peräisin. (En oikein usko, että "Nalle" tai ko. firman henkilöstöjohtaja kirjoittelee tänne "maca"- nimimerkillä.)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe