ruk käyminen auttaa työelämässä ihan loputtomasti. periaatteessa ei tarvitse mitään koulutusta muuta eikä kokemusta, mutta ruk käymällä ovet aukee. :)
onneksi oon reservin vänrikki!
RUK ohittaa kaiken
7
2061
Vastaukset
- Sarastus
Kyllä jämpti on niin.
http://tietokannat.mil.fi/ruk85/content.php?language=fi_FI&page_id=31 - tietää
Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...
Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina. - vaan
tietää kirjoitti:
Wahlroos on kiistatta älykäs ja menestynyt, mutta hänen mielipitetänsä yhteiskunnallisista ym. asioista voi peilata esim. sellaista taustaa vasten, että nuorena aikuisena 70- luvulla hän oli taistolainen. Mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa...
Sitäpaitsi tiedän Nallen firmassakin olevan ihan hyvillä paikoilla RUK:n käymättömiä miehiä, joten juhlapuheet juhlapuheina.sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)
- tieto?
vaan kirjoitti:
sivareita ei Nallen puljussa ole duunissa yhtään:)
Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?
Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.
Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat. - maca
tieto? kirjoitti:
Potkittiinko muka Sammon, Leonian ja Mandatumin fuusioissa taloissa olleet sivarit pois?
Itse en tosin tunne sivareita, jotka olisivat esim. Sampo-pankissa töissä, mutta ei se ajatuksena mahdoton ole, vaikka Nalle itse ei heitä suosisikaan rekrytoinnissa.
Noita RUK:n käymättömiä "Nallen työläisiä" sitten kyllä tunnen ihan henk.koht; jopa ihan johtajan tittelillä vaikuttavat.kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)
- tuota...
maca kirjoitti:
kaikki sivarit on pihalla.Varusmiespalvelus riittää,ruk ei ole pakko muttaa auttaa...:)
... koska työpaikkaan valittaessa voi aina karsia esim. sivarit ulkopuolelle (kunhan sanoo jonkin muun perusteen), mutta jo työsuhteessa olevaa ei tuolla perusteella kovin helposti pihalle saa.
Laittanet faktaa siitä, että yhtään sivaria ei Sampo-pankissa ole töissä; ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, mistä moinen "tieto" on peräisin. (En oikein usko, että "Nalle" tai ko. firman henkilöstöjohtaja kirjoittelee tänne "maca"- nimimerkillä.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483