olen kulissi liitossa elävä nainen ja se on todella raskasta,kaipaan hellyyttä,kosketusta ja hyväksyntää puolisolta mutta turhaan. olen asiakaspalvelu alalla huomiota saan kyllä miespuolisilta asiakkailta ja illanvietossa silloin kun käyn en jää seinäruusuksi,sillä olen pitkä hoikahko ja kaippa näyttävän näköinen kun muillekkin kelpais, en halua kuitenkaan sitä,haluaisinkin että omapuoliso huomais minut, ennen kuin on liian myöhäistä,haluan kuitenkin pitää omasta kodista kiinni. haluankin kysyä, onko muilla tällaista elämää????
ykinäinen mutta ei yksin.....
surusilmä
4
869
Vastaukset
olen samassa tilanteessa vaikka olenkin mies,missä päin suomea vaikutat? olisko mailia mihin voisi suoraa kirjoittaa?
- kaimalla on
aika hyviä kappaleita.
- tero.
Mitäs jos puhuisit sen miehes kanssa tästä. Jätät hänet, jos kohauttelee vaan olkiaan, eikä tunnu välittävän. Tuskin muutosta tulee. Ajattele, pääset monien miesten pantavaksi sinkkuna.
- Cerebral.
Mitäs jos puhuisit sille miehelle? Pistä seinää vasteen, sano kaikki sanottavasi ja lopuksi sanot, että jos ei muutosta ala tulemaan, niin sä pakkaat kassisi ja lähdet menemään. Heität vielä, että kyllä sulla vientiä riittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san845993- 1312436
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri872213Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252188Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en312159- 1031606
Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671605Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81321- 391315
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291289