Paljonko maksaa pitää autoa 2 yötä helsingin satamas... Viking linen siin eessä? Ku ollaa risteilee menos mut ongelmana auton säilytys....
Hki:n sataman autoparkki???
9
3617
Vastaukset
- paikkalla
Viikonloppuisin Katajanokan kaduilla ei säilytys maksa mitään.
- Paadle
Entäs ke-pe?
- maksaa
Paadle kirjoitti:
Entäs ke-pe?
31 eeroo kaks päivää eli ruotsin risteilyn ajan.
- käyttäisi
satamassa olevaa Parkkipalvelua.
Jätät auton Helsingin Paikoituspalvelun hoteisiin niin turvassa on.
Maksu on n.50€ parilta vuorokaudelta.
Katajanokan terminaalissa et voi olla näkemättä tätä palvelua sillä se on heti ovensuussa.
Itse olen käyttänyt ko.liikkeen palveluita jo vuosia jos en peräti vuosikymmenen ja olen tyytyväinen asiakas.- Make
Samaan hintaan saa Helsingissä parkkeerata muutaman vuorokauden melkein minne vaan?
- EL -MIÄS
Tiedoksi kysyjälle Länsisatamassa Tallink terminaalin kellarissa on vartioitu parkkipaikka ja hinta on 20e/vrk.Aika kanattaa varata etukäteen sillä paikalla on kysyntää.
- ...
paikka vain?
- Paadle
... kirjoitti:
paikka vain?
joo yhelle autolle vaa.. kiitos tiedoist, pitää katella noit
- mara
Käytin katajanikan parkkia missä kaveri vie auton suojaan ja palauttaa sovittuna aikana, kyllä oli toiminut usein hyvin, mutta viime vuonna kun hain auton niin edessä kolhu mitä en huomannut kuin vasta kotona, eipä parkkihalli korvannut, minun sana häntä vastaan, minkäs teet, kärsin nahoissani. En voi suositella en vaikka yrittäjää pitäisikin, jäi tosi paska maku koko putiikista, ja nyt aina taksilla rantaan ei ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583