Aivan iihanaa tämä palsta.
Siis olen Elli, pieni (ja vähän pyöreä) sheltti. 2 v ja pienet ikärisat päälle.
Kun tulisi kesä. Vaikka on talvikin ok, kunhan loppuisi nämä pakkaset - kun ei oikein tohdi näin kylmillä keleillä niiata. Tarvii olla kaikki neljä jalkaa ristissä ja häntä varmuudeksi viidentenä pidätellessä. En kyllä mikään horo-sellanen ole - hiano leidi. Perhekin tietää kuka on se talon jalosukuisin - siis se passattava ja palvelúa vaativa tapaus.
Tosin en mikään vaatelias ole, kunhan kaikki toimii kuten pitääkin. Siis nöyränä.
Nyt yllättäen tuli iltapala mieleen, taidanpa lähteä posket lommollaan hieman tuhnuttaen kohti jääkaappia!!!
Hei, olen Elli!
hauh hau
2
343
Vastaukset
- Tai feikki
Ei osaa koirat kirjoittaa nettiin keskustelupalstoille
- ei tietty kaikki
Joo, oon pahoillani jos sun koira ei osaa. Mutta aineski meidän naapurin koira surffailee netissä kaiket illat - niillä on koko ajan perinteiden puhelinmoteemiyhteys linjalla varaamassa puhelinta. Isäntä ja emäntä vaan juoksuttaa toisiaan ulkon kun eivät viiti sisällä koiransa chattailuja katella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614789Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034506- 793980
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963887Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212922- 352678
- 372592
- 272589
- 382559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232424