tässä tarina lyhykäisuudessään, kertokaa mitä mieltä ootte.
jouduin sairaalaan kk sitte. samoihin aikoihin kihlattuni kamulla meni poikki poikaystävänsä kaa (jätkä hakkas sitä). ystävällisenä ihmisenä tarjouduin ottamaan naisen meille asumaan, vaikka siis itse olen osastolla. kihlattuni käynnit sairaalalla väheni vähenemistään ja puhelimessa oli aina kovin kiireinen... muutenki puheenaiheena oli lähes koko ajan tämä meillä asuva nainen (jonka siis pitäisi olla hetero...)
tänään pääsin sitten kotiin ja tää nainen lähti välittömästi "sukulaistensa" luo. menin vierashuoneeseen vaihtamaan lakanoita. ne oli jossai ihme mällissä. siis ihan ku ois käytetty jotai öljyä tms. tuli sellanen olo et onkoha ne hommannu tossa jotai. ku kihlattuni on ollu tosi pahalla päällä tän naisen lähdön jälkeen (siis en oo sanonu et sen pitäs lähtä vaan se itte oli sanonu menevänsä muualle...) ja oikeestaan koko ajan kauheen hiljainen...
siis. olenko minä vain vainoharhainen vai voiko tuossa olla takana jotain muutakin? ei olis eka hetero joka kokeilee naista...
helvetin helvetti
12
2831
Vastaukset
- -Bat-
...että hankit elämän!
- petetty(kö?)
et tulee tälläsia asiattomia huomautuksia.
- muijaltas
sillähän siitä funtsaamisesta pääsee. Ja noi pissapäiset huomautukset voit jättää omaan arvoonsa.
- Derek
Tässä on se että tämä sun tarinas on kuin suoraan
kopioitu Marienhoffista. - rva möykky
kysyt vaan nyt heti suoraan, että onko ne olleet suhteessa vai ei?
ja siitä se homma sitten etenee- petetty(kö?)
ja vastaukseks tuli vaan huutoo et hullu oot jne. kilju et mitä alat syyttelemään... minähän vain kysyin enkä maininnut asiasta uudelleen, hän puhuu asiasta yhtämittaa. painaako huono omatunto?
ja ei, tämä ei ole ote jostain huonosta sarjasta vaan minun elämääni.
- niin tyhmiä
etteivät tajua vaihtaa lakanoita ennen sinun tuloa.
En usko, tosin nykynuoret voi olla tosi tolloja...- petetty(kö?)
...tai sit ne ei ehtiny vaihtaa niitä ennen mun tuloo... empä tiedä. sanaakaan ei olla vaihdettu moneen tuntiin, ei vaan oo asiaa. tää suhde taitaa olla jo kuollu.
- nuudeliii
petetty(kö?) kirjoitti:
...tai sit ne ei ehtiny vaihtaa niitä ennen mun tuloo... empä tiedä. sanaakaan ei olla vaihdettu moneen tuntiin, ei vaan oo asiaa. tää suhde taitaa olla jo kuollu.
No alaksä vaik sit mua? ;D
- petetty(kö?)
nuudeliii kirjoitti:
...vasta kun olen virallisesti eronnut ;)
- oli osuva
nuudeliii kirjoitti:
Ihan hymyä pukkaa. :)
- Karhea
oli osuva kirjoitti:
Ihan hymyä pukkaa. :)
Mul ainaki tuli tost sun kertomuksesta huono tunne oli se sit oikeaa tai feikkiä..ja kun se alko huutaa ku kysyit siltä niin tuntuu et yrittäis vaan piilottaa huonoa omaatuntoaan sulta ja jopa iteltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534360Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824049- 703518
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963450Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1072465- 352318
- 242199
- 362189
- 382179
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232064