Onko naiset sadisteja?

Eetu

Onkohan naiset sadisteja.
Minun vaimo ainakin pistää hirmuisen
rälläkän päälle, kun minulla on vaikeuksia
ja tarviisin tukea. Se yrittää, että minulta
menisi hermot ja saisi kutsua poliisin.
Onko muiden vaimoilla tämmösiä elkeitä?

21

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvieläkurja

Teidän suhteenne on mennyt omituiseksi, jos totta kirjoitit. Nainen jos kuka näkee jo kaukaa ja erottaa jo äänestä ja liikkeistäsi, milloin miehellä on vaikeaa ja milloin tarvitsee tukea. Nainen jos kuka siinä osaa lohduttaa ja kannustaa, jos haluaa. Ei halua, jos suhteessa ei toimi muukaan normaalisti, odotetulla tavalla. Mutta että ihan rälläkän, ahdistaa vain enemmän, sehän julmaa on. Miten itse olet vastaavassa tilanteessa toiminut?
      Sanoillaan nainen voi olla niin terävä, että mies voi sadistina pitää, kun sanan säilä leikkaa ja verbaalisesti kyvytön mies ei muuta osaa silloin kuin painua ulos, vetää pään täyteen tai lyödä.

• heekuli

tukenut häntä,silloin,kun on ollut tarvis?Ei,pahalla,mutta,niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan.Jos annat naisellesi tuen,hänen sitä tarvitessa,antaa hän koko sydämmellään tuen sinulle,silloin kun sitä tarvitset..Se,toimii kahteen suuntaan,kuten varmaankin ymmärrät?

• miesvieläkurja
        heekuli kirjoitti:

tukenut häntä,silloin,kun on ollut tarvis?Ei,pahalla,mutta,niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan.Jos annat naisellesi tuen,hänen sitä tarvitessa,antaa hän koko sydämmellään tuen sinulle,silloin kun sitä tarvitset..Se,toimii kahteen suuntaan,kuten varmaankin ymmärrät?

avaukseen, että epäilen miehen tässä maistavan omaa keittoaan. Jos ei ollut provo.
        Minä kokemuksesta tiedän, että kuunteleminen ja tukeminen täytyy tapahtua molempiin suuntiin ilman ehtoja. Kun tuet, saat tukea. Kyllä se toimii, kun kumpikin sitä haluaa.

• animattiN
        miesvieläkurja kirjoitti:

avaukseen, että epäilen miehen tässä maistavan omaa keittoaan. Jos ei ollut provo.
        Minä kokemuksesta tiedän, että kuunteleminen ja tukeminen täytyy tapahtua molempiin suuntiin ilman ehtoja. Kun tuet, saat tukea. Kyllä se toimii, kun kumpikin sitä haluaa.

Täysin oikeassa.Hänen viestinsä oli yhteen suuntaan vain antava , pitäisi enemmän tietää asiasta ennenkuin voi antaa vastauksia suuntaan tai toiseen.

• yleistää!

20 vuoden kokemuksella samasta miehestä tiedän että kyllä yksisuuntainen tuen ottaminen onnistuu miehen puolelta, siis mies otti vastaan hövelisti tukea mutta ei antanut koskaan minulle. Että hukkaan meni sekin tuki jos olisi odottanut itse saavansa jotain vastinetta!

• animattiN

nimitys. Vasta vuoroisesti voisin kysyä oletko masokisti.

• eilatti

Jos todella on niin, että et todellisiin vaikeuksiisi saa vaimoltasi tukea, niin on olemassa ammattiauttajia, joiden puoleen voi kääntyä. Ehkäpä tarvitsette pari- ja/tai perheterapiaa.
      Jos taasen olet niin kuin esim. oma exäni, että salli itselleen ryyppäämisen, pettämisen, minun pahoinpitelemiseni ym. ja oli silti koko ajan sitä mieltä, että vika olikin minussa, vaikka olisin yrittänyt vaikka mitä konstia sovun säilyttämiseen.
      Lopulta multa ukon repimänä lähti puolet hiuksista irti päästä ja ukko lopullisesti poliisien matkassa pois mun elämästä.

• heekuli

olen puolestasi onnellinen,kun olet taas elämässä kiini.Kenenkään ei ole pakko kestää väkivaltaa perheen sisällä.Eikä tämä nyt ole sitten mitään p:n jauhantaa,vaan mielipiteeni aidosti.Meidän äijien pitää ymmärtää häipyä,vaikka sitten kalaan,jos,sanat loppuvat...Myöhemmin on sitten ilman poliisin apua mahdollista vielä yrittää selvittää,mikä mättää parisuhteessa?

• eilatti
        heekuli kirjoitti:

olen puolestasi onnellinen,kun olet taas elämässä kiini.Kenenkään ei ole pakko kestää väkivaltaa perheen sisällä.Eikä tämä nyt ole sitten mitään p:n jauhantaa,vaan mielipiteeni aidosti.Meidän äijien pitää ymmärtää häipyä,vaikka sitten kalaan,jos,sanat loppuvat...Myöhemmin on sitten ilman poliisin apua mahdollista vielä yrittää selvittää,mikä mättää parisuhteessa?

Kiitti lämpimästä viestistäsi, mukava että vielä on fiksujakin miehiä olemassa.
        Kaikkea kivaa sulle.

• heekuli
        eilatti kirjoitti:

Kiitti lämpimästä viestistäsi, mukava että vielä on fiksujakin miehiä olemassa.
        Kaikkea kivaa sulle.

näin sen näen...

• eilatti
        heekuli kirjoitti:

näin sen näen...

Sulla tuntuu muutenkin olevan aika terveet mielipiteet, mitä nyt olen tänään seurannut esim. sananvapaudesta
        Tää naisen rääkkäämäksi joutunut ruikuttaa muuten myös tuolla 40 saitilla, taitaa olla ihan pelle???

• heekuli
        eilatti kirjoitti:

Sulla tuntuu muutenkin olevan aika terveet mielipiteet, mitä nyt olen tänään seurannut esim. sananvapaudesta
        Tää naisen rääkkäämäksi joutunut ruikuttaa muuten myös tuolla 40 saitilla, taitaa olla ihan pelle???

mitä setä siellä tarinoi..Monesti ei nähdä metsää,koska puita edessä.En ole enkeli itsekään,mutta jotain olen oppinut näiden vuosien aikana..Ainakin kannattaa yrittää muuttaa itseään.Se sanonta,ettei vanha koira opi uusia temppuja on täyttä puppua.Kyllä,oppii,kun tulee kova paikka eteen...(poikkeus tosin vahvistaa säännön)Kiitos kauniista palautteesta sinulle.

• niin myöhänen
        heekuli kirjoitti:

mitä setä siellä tarinoi..Monesti ei nähdä metsää,koska puita edessä.En ole enkeli itsekään,mutta jotain olen oppinut näiden vuosien aikana..Ainakin kannattaa yrittää muuttaa itseään.Se sanonta,ettei vanha koira opi uusia temppuja on täyttä puppua.Kyllä,oppii,kun tulee kova paikka eteen...(poikkeus tosin vahvistaa säännön)Kiitos kauniista palautteesta sinulle.

aika, ettei oikein jaksanut lukea keskittyen, mutta ei me vaaleat naiset ainakaan mitään kiusaajia olla, hyvin hellästi käsittelemme ja kosketamme ja...,kertomus jatkuu huomenna.
        Nyt mennään nukkumaan, hyvää yötä ja kauniita unia kaikille.

• miesvieläkurja
        niin myöhänen kirjoitti:

aika, ettei oikein jaksanut lukea keskittyen, mutta ei me vaaleat naiset ainakaan mitään kiusaajia olla, hyvin hellästi käsittelemme ja kosketamme ja...,kertomus jatkuu huomenna.

vaaleita naisia vähän. Minua on kiusannut ja lyönyt (jo lapsena) vaalea nainen, tumma ei koskaan.

• heekuli
        niin myöhänen kirjoitti:

ja näe kauniita unia.Älä,sellaisia,mitä mitä minä katselen,eli uusintoja vuodelta 54 ja vielä musta-vakoisena.Heh.Ötyä.

• heekuli

vaaleita naisia vähän. Minua on kiusannut ja lyönyt (jo lapsena) vaalea nainen, tumma ei koskaan.

humma,kun tuo taivas on niin tumma ja kotio on pitkä matkaaaaa....Sori,kun ottaa olvia,alkaa tuo ote näissä viesteissä livetä.Pitänee lopetella pikku hiljaa ja siirtyä musiikin kuunteluun,ehkäpä?

• Lokari1
        eilatti kirjoitti:

Hän on se kuuluisa miljonan nikin pelle.
        olet nähtävästi ollut palstoilla vasta vänän aikaa joten et ole peleen tutustunut.
        Terv: Lokari1.

• Lokari1
        Lokari1 kirjoitti:

Hän on se kuuluisa miljonan nikin pelle.
        olet nähtävästi ollut palstoilla vasta vänän aikaa joten et ole peleen tutustunut.
        Terv: Lokari1.

hän on melko varmasti mnpelle.
        Lokari1.

• katuva ja syyllinen olo
        Lokari1 kirjoitti:

hän on melko varmasti mnpelle.
        Lokari1.

hauskasti sanottu:kun ottaa olvia! Olispa palsta missä vois käydä katumassa mitä on olvi saanu aikaan!

• heekuli
        katuva ja syyllinen olo kirjoitti:

hauskasti sanottu:kun ottaa olvia! Olispa palsta missä vois käydä katumassa mitä on olvi saanu aikaan!

perustaa,koska tulee kanssa olveissa välillä laitettua hieman karrikoitua tekstiä maailmalle.Siellä sitten vois käydä anomassa armoa töppäilyihin.Ei,ollenkaan huono idea...

• Täm䨨¨¨

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe