me pestä voisimme toisemme
sinua hellästi saippuoisin
joka paikkasi suihkuttaisin
sinä selkäni leveän sipaiset
ehkä pakaroitani puraisisisit
näin perjantai iltamme ihana
hyvän yön suukkoihin päättyisi
tule saunaan kanssani kultasein
:)
tule saunaan kanssani kultasein
22
1081
Vastaukset
- huulipyöreenä
täälläkin lämpenemässä.Pitäisikö minunkin jotain tuollaista kuvitella....kuulosti ihan "kivalta":)
- Villi mies
se oliskii, oltas pyöröhuulsii molemmat ;)
- huulipyöreenä
Villi mies kirjoitti:
se oliskii, oltas pyöröhuulsii molemmat ;)
ihan varmasti...:)
- Villikissa
kutsu tulemaan, tulen viivana ;)
- Villi mies
kutsu lähti jo tulemaa;)
- -söpöliini-
aivan sun kutsusta villiintyy....Minä tulen aivan kuumaksi.....tietysti siitä saunan lämmöstä:)
- Villi mies
saunan lämmöstä ja hmmm...
- Kaunotar
"oi jos oisit kultaseni sokerpalanen.."
Nautiskellen, hitaasti...pesisit minua
suloisuutta, ...maistas hunajaa...
*räpsyttelee pitkiä silmäripsiä*
Lempeitä löylyjä villille miehelle.- Villi mies
"lemmenlöylyjä villillemiehelle"
*hymyilee, ja räpsyttelee jotakin*
:)
- hiirulainen
On söpöläistä ja villikissaa
kaunotartakin sulle..
Mitä jää mulle..
Kyllä löylyssä kanssasi
olisin. Miksi kuitenkaan
suukkoihin tyytyisin..
Hiirulaisen kuori on mulla
mutta paljon on sisällä
myös tulta.- Villi mies
hiirulainen sut lempeesti sampoolla hieroloisin
ja sitten ja sitten jasitten...
- saunonut
on haaremi sulla tässä.Me joukolla tullaan ja pestään sut tyytyväiseksi.Arvaas mitä mä ajattelin kun saippuainen pesusieni kulki kehollani äsken,arvaapa.No,että kohta tulen.....puhtaaksi:)
- se eräs
lopetat ton toisten naisten vikittelyn.Mä tulen aivan hirveän mustasukkaiseksi,koska sä oot (toivottavasti)mun hän.
- Villi mies
Enkä ole mies, vaan nainen!;)
- tekstin, missä
Villi mies kirjoitti:
Enkä ole mies, vaan nainen!;)
sul on leveä selkä ym.jujustjojoo,nainen oot.
- Villi mies
tekstin, missä kirjoitti:
sul on leveä selkä ym.jujustjojoo,nainen oot.
kärsinyt liian leveästä selästäni jo lapsesta asti että minua on haukuttu mieheksi aina, niih:)
- höpö
Villi mies kirjoitti:
kärsinyt liian leveästä selästäni jo lapsesta asti että minua on haukuttu mieheksi aina, niih:)
niih..................
- Villi mies
höpö kirjoitti:
niih..................
ku olen pikimusta nainen, niin minulla on vähän viiksiäki, siis nenä alla. No eihän mehet sellaisista tykkää, niih...
- kiusata noin
Villi mies kirjoitti:
ku olen pikimusta nainen, niin minulla on vähän viiksiäki, siis nenä alla. No eihän mehet sellaisista tykkää, niih...
koko ajan...Viiksiä monia pisteliäitä.
- oli..
Villi mies kirjoitti:
, vaikka nainen olenkin, niin en pahastunut. Olisi se kiva, jos joku pesisi selkäni ja vielä takamuksesta puraisisi :). Taidetaan me naiset olla se tunteellisempi osapuoli ja reagoidaan voimakkaammin näihin myönteisiin viesteihin.. Ja vaikka sinulla olisi viiksenalut ja olisit tumma, niin olisit aikaisemmin tapailemani miehen tyyppiä. Ja siinä miehessä ei ollut mitään mainittavaa vikaa.. Sellainen alfaurostyyppinen otus.. Olin liian vaalea hänelle.. Eli kyllä sinä sen pesijän löydät, jos sinulla on sauna valmiina..
- pakarat
paistaa tänne asti!
- oli?
ihan kiva runo, lesbolta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708