Mulla ois probleema kun taas olen esimieheeni ihastunu ja se on naimisissa miehen kanssa ja lapsia pari.Pelkään että jos rakastun niinku kerran aikasemmin on käyny niin alamäki elämässä alkaa TAAS!miten saan sen pois mielestä tai "semmoset" ajatukset??Meilä ehkä joskus pientä flirttiä mutta ei luultavasti siltikään bi ole.Ärsyttää ku retkahtaa ja töissä näkee melkein joka päivä ja ei voi saaha..kai;) onko vastaavia kokemuksia?
esimieheen ihastunu
14
1850
Vastaukset
- tilanne,
ihastunut olen, mutta en esimieheen vaan ihan työkaveriin. Hetero lulisin hänen olevan, ei ole tullut kysyttyä. Pahalta tuntuu! Ihanaa olla ihastunut, mutta kun toista ei saa niin se tuntuu pahalta.
- kirsi
..päätin antautua. Pomo dildosi mua anusorkkuun..hih
- arkipsykologiaa
Onkohan sinun ja esimiehesi välit kunnossa muuten? Joskus voi tulla tämmöisiä "ihastumisia" jos ei ole ihan avoimet ja toisiaan kunnioittavat välit, tai on siis jotain "kitkaa" ihmissuhteissa ollut aikaisemmin tms. Arvostaako esimiehesi sinun työpanostasi niinkuin toivoisit. Onko sinua kohdeltu jotenkin epäoikeudenmukaisesti ja yrität nyt tällä tavalla miellyttää häntä?
Nykyään sotketaan aina seksi jokapaikkaan, heti jos toista ihmistä vähän koskettaa tai pitää jostain ihmisestä, luullaan että on seksi mielessä. Kyllä voi halata ja rakastaakin toista ihmistä, vaikka ei välttämättä sen kanssa haluaisi ruveta olemaan tai rikkomaan sen avioliittoa. Eräillä vain on niin likainen mielikuvitus ja ne vissiin kattoo liikaa TV:tä ja luulee aina pahinta... Ihmisten pitäisi olla avoimempia toisiaan kohtaan, koskettaa toisiaan hyvässä mielessä ja halata reiluna ystävänä, niin ei niinkään helposti tule noita "esimiesihastumisia".
Tässä minun ajatuksiani em. asiasta. - hupakko
Heippa vaan.
Täälä yksi tuhma eiku tumma esimies, joka on rakasttunnu kova.
Minull taas on selvästi päivastanen onkelma, nimitäin mine ole alaiseen ihastunu niiiiin palijo että kohta mä repeen. Sekin on kyll naimisissa ja lapsi mut se on niin hot pakkaus et kun se vähä flirttaa mä oon myyty. Ja kyll mulla kai sit taas alkaa se sama aalamäki ja heittää kaikki hommat taas nurinpäin. Mä en kestä enä. Mä en enä haluaisi olla yksin kaapissa kun haluasi ola siäl sen alaisen kanssa mutta kun se ei ole koskaan ollukkaan kaapis eikä tuu sinne miälellään mun kanssa.. Et tämmönen ongelma. Mun työkaverit ei tiedä et mä haluaisin tulla kaapistako jo ulospäin, tai kyllä toi alanen tietää että mä oon jo oikeesti tullutkin ulos mut sit mä menin sisään takasin kun siel oli kivempi olla.
En mä välitä vaikka alasella olis lapsi ja mies kun mä tykätä niin kova ja mun pitäis saada..se.
Kamalaa kun on retkussa alaseen ja pitää vaan olla niinkun ei mitään. Onko muillakin kokemuksia?- lepakko
niin jospa se alainenki tulisi mielellään sinun kanssa kaappiin jos sais sinut?mulla itelä tämmösiä ajatuksia ku oon retkussa esimieheeni!!että ei minua haittaisi mennä hänen kanssa kaappiin..;)
- "irma"
Anna paukkua vain!!Kyllä se sinne kaappiin tulee jos tarpeeksi tykästää..
- ....
pelleileeköhän se esimieheni mun vain..luultavasti!
- ihan pihalla
Mulla on ihan sama probleema. Olen ihastunut, jollen jopa rakastunut, vanhempaan naiseen työpaikallani! Ongelma on siinä, että hän selvästi myös flirttailee ja en tiedä miten tästä pitäisi jatkaa eteenpäin! Enhän edes tiedä mitä itse haluan. Hän on pesunkestävä perheenäiti, jolla mies ja monta lasta kotona. Leikkii vain ilmeisesti kanssani???
Ikävintä tässä on omat tunteeni, jotka on aivan solmussa. Ajattelen häntä ekana aamulla ja vikana illalla. Töissä on koko päivä pilalla jollen näe häntä.
Hän tietää tunteistani ja minä arvailen hänen ajatuksiaan. Tuskin hän haluaa enempää vai haluaako? En halua mennä kysymään, sillä en halua pilata sitä mitä meillä nyt on. Pitänee vain tyytyä päiväuneksintaan...- .....
sama täälä..otta päähän ku hmm haluisin vaan ottaa ja rutistaa ymym..mutta ei voi ja koko ajan se nykyään on mielessä ja JOO tuskasen tylsiä työpäiviä ku se on vapaalla!!mutta mikäpä avuksi?
- pakkomielle
..... kirjoitti:
sama täälä..otta päähän ku hmm haluisin vaan ottaa ja rutistaa ymym..mutta ei voi ja koko ajan se nykyään on mielessä ja JOO tuskasen tylsiä työpäiviä ku se on vapaalla!!mutta mikäpä avuksi?
kuin olisi omia ajatuksia lukenut, mukavaa että on kohtalotovereita.Tosin työpäivät menee kuin siivillä kun odottaa vaan näkevänsä sen ihmisen ja kun näkee niin.. ja varsinkin kun flirttailu, eleet ja kiinteät katseet on molemmanpuolisia. Ja kun työpäivä on ohi niin taas pohditaan koko ilta miten tässä vois edetä, mitä sanoa ja koska nähdään taas jne. Kyllä elämä on vaikeeta..
- ihan pihalla
pakkomielle kirjoitti:
kuin olisi omia ajatuksia lukenut, mukavaa että on kohtalotovereita.Tosin työpäivät menee kuin siivillä kun odottaa vaan näkevänsä sen ihmisen ja kun näkee niin.. ja varsinkin kun flirttailu, eleet ja kiinteät katseet on molemmanpuolisia. Ja kun työpäivä on ohi niin taas pohditaan koko ilta miten tässä vois edetä, mitä sanoa ja koska nähdään taas jne. Kyllä elämä on vaikeeta..
Kirjoititko sinä tuon viestiin vai minä!?:-)
Työpäivät menee tosiaan siivillä, herkullisia hetkiä odotellessa - ja vähän järjestellessäkin;-) Välillä havahtuu siihen, että pitäisi niihin töihinkin keskittyä...
Ja tosiaan kun sitten vihdoin näkee tuon ihmisen, niin sitä muuttuu... suolapatsaaksi vähintään. Hymyillä uskallan ja katsoa mahdollisimman syvälle silmiin, mutta kaikki muu on mahdotonta. Ei yhtään selvää ajatusta tai lausetta päässä tai suussa...
Ja sitten se tilanne jo menikin:-(
Koreografia ja sanat on oltava valmiina mielessä, jotta ne saa julkaistua oikeaan aikaan oikeassa paikassa... Siinähän kuluvatkin sitten kaikki hetket illalla ennen nukkumaanmenoa ja aamulla hetki ennen herätyskelloa - miettiessä seuraavan päivän taktiikoita ja tekniikoita;-)
Vaikeaa elämää tosiaan.
Mutta on tästä jotain etuakin! Syy nousta ulos pimeään, pakkaseen ja töihin... Eikö? Ihastuneen elämä on tuskaa, mutta niin ihanaa tuskaa;-) - ihan pihalla
pakkomielle kirjoitti:
Ollaan onnellisia siitä, että flirttailu, eleet ja kiinteät katseet on molemminpuoleisia!!:-) Mutta - onko vaara, että me ylitulkitaan niitä? Nähdäänkö me vain sitä mitä halutaankin?
Kohteeni on tietoinen tunteistani (pikkujoulut saisi olla useammin;-)) ja silti värisyttää minua päivittäin lämpimillä katseilla ja hymyllä. (Ei siis pelästynyt sanojani...) Seuraani hän ei kuitenkaan hakeudu eikä hae fyysistä kontaktia.
Onko tämä siis sittenkin vain pelkkää ystävällisyyttä?
Mitä tarkoitat "molemminpuolisilla eleillä"? - pakkomielle
ihan pihalla kirjoitti:
Ollaan onnellisia siitä, että flirttailu, eleet ja kiinteät katseet on molemminpuoleisia!!:-) Mutta - onko vaara, että me ylitulkitaan niitä? Nähdäänkö me vain sitä mitä halutaankin?
Kohteeni on tietoinen tunteistani (pikkujoulut saisi olla useammin;-)) ja silti värisyttää minua päivittäin lämpimillä katseilla ja hymyllä. (Ei siis pelästynyt sanojani...) Seuraani hän ei kuitenkaan hakeudu eikä hae fyysistä kontaktia.
Onko tämä siis sittenkin vain pelkkää ystävällisyyttä?
Mitä tarkoitat "molemminpuolisilla eleillä"?eleillä tarkoitin lähinnä hiusten sipaisuja, tai "osumista" kahviautomaatille samaan aikaan tms. Olet oikeassa että on todella raastavaa kun ei voi tietää varmaksi, aina on se pieni JOS. Mutta toivottavasti aika näyttää.
- mullekaikkiheti
pakkomielle kirjoitti:
eleillä tarkoitin lähinnä hiusten sipaisuja, tai "osumista" kahviautomaatille samaan aikaan tms. Olet oikeassa että on todella raastavaa kun ei voi tietää varmaksi, aina on se pieni JOS. Mutta toivottavasti aika näyttää.
Meinaatko tehdä asian eteen jotain jouduttaaksesi asioita vai odotteletko vain?
Mitä haluat hänestä? Päivänpiristystä? Seurustelusuhteen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965