Profiilissasi luonnehdit itseäsi seuraavasti:
"ihmisoikeuksien ja erityisesti naisten ja lasten oikeuksien puolesta puhuja ja taistelija"
Kysyisinkin sinulta, että etkö syyllisty aiheettomaan itsesi kehumiseeen? Etkö suorastaan anna väärän kuvan itsestäsi?
Meille palstaa seuraaville ei mahdu päähän, että miten voisit olla naisten oikeuksien puolesta puhuja ja jopa "taistelija". Sinähän suorastaan pyrit turvaamaan esim. Iranin huonoa naisten ihmisoikeustilannetta tukahduttamalla kaiken keskustelun Iranin olemattomasta naisten ihmisoikeuksien tasosta.
Mikäli oikeasti olisit huolissasi naisten ihmisoikeuksista, niin pyrkisit turvaamaan keskustelun naisten kivittämisistä ja hirttämisistä teoista, joita ei voi edes pitää rangaistavina, saati sitten sellaisina, että niistä pitäisi tuomita kuolemaan.
Kysymys Goharille
6
469
Vastaukset
- Gohar
...minä olen sitä mieltä,että pelkkä puhe ei paljon lämmitä, kinastelu ja herjaaminen ei senkään vertaan, (ja en taaskaan viittaa mitenkään sinuun ) siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)
Sinä et minua tunne, joten et voi sanoa annanko profiilissani itsestäni jonkun muun kuvan kuin mitä oikeasti olen. Toivottavasti en, koska minusta on tärkeä seistä sanojen takana ja esittää ne ihan omalla naamalla ja kantaa sanomisistaan myös vastuu.- Sananvapaus
Mikäli aktiivisesti pyrit estämään ihmisoikeusrikkomuksista keskustelemisen, niin voin todellakin sanoa tietäväni, että valehtelet profiilissasi ainakin siitä mitä naisten ihmisoikeusasioihin tulee.
- myönsit
"...siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)"
Tämä lainaus vastauksestasi selittänee toimintasi. Sinällään kunnioitettavaa että uskoo johonkin aatteeseen ja toimii sen mukaisesti. Se vain ei aina oikein istu länsimaiseen oikeuskäsitykseen.
Joko olisi puolueettoman seriffin aika? myönsit kirjoitti:
"...siksi pyrinkin tekemään ihan käytännön työtä ajamieni asioitten puolesta. Ihan myös siellä paikan päällä :)"
Tämä lainaus vastauksestasi selittänee toimintasi. Sinällään kunnioitettavaa että uskoo johonkin aatteeseen ja toimii sen mukaisesti. Se vain ei aina oikein istu länsimaiseen oikeuskäsitykseen.
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?levittää sontaanne jollain muulla areenalla.
älkää täällä itkekö kuin pahaiset kakarat.
jos minä olisin sheriffi niin en edes selittelisi...palstan säännöt on niin selvät että luulisi tyhmemmänkin osaavan.- Gohar
myönsit kirjoitti:
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?..kylläkin mm vapaaehtoistyötä vaikkapa sairaalassa taikka vaikka lastenkodissa ;)
- anonyymi.
myönsit kirjoitti:
Joko olisi puolueettoman seriffin aika?tekis muuten hyvää sullekin lähteä goharin mukaan ihan käytännössä tekemään sitä työtä naisten ja lasten hyväksi eikä puhua lämpimikseen. Jotkut puhuu ja toiset tekee.......
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425831Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714565Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464332SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564111SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873710Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593229SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502413Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?342305Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422059En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81134