Miksi työpaikalla on niin perkeleen huono työ ilmapiiri lähes joka paikassa!!! 1/3 vuorokautta siellä kumminkin ollaan! Kertokaa miten sitä voisi parantaa näin duunarin kannalta!!! Vai eikö kukaan tule kenenkään kanssa toimeen???
Työpaikat kotkassa
7
1740
Vastaukset
- "palkka"työläinen
Kokemuksesta voisin päätellä, että lähes jokaisella kotkan työpaikalla on muutama kotkan rajojen länsipuolelta tullut työsiirtolainen, joilla on taipumus oman eduntavoittelun toivossa myrkyttää koko työpaikan ilmapiiri...
- sisäpiiri..........
sisäpiiri, ahdasmielisyy. minä minä minä, ja olen kovajätkä tyyli tota tekee
myös turhautuminen ja tämän kaupungin punainen väri eli kommunismisuus.
saamattomuus, anemia. omien etujen tavoittelu suvaitsemattomuus. eli toisaalta tyhmyys 98% kotkalaisista on aivottomia idiotteja - Kauko
sisäpiiri.......... kirjoitti:
sisäpiiri, ahdasmielisyy. minä minä minä, ja olen kovajätkä tyyli tota tekee
myös turhautuminen ja tämän kaupungin punainen väri eli kommunismisuus.
saamattomuus, anemia. omien etujen tavoittelu suvaitsemattomuus. eli toisaalta tyhmyys 98% kotkalaisista on aivottomia idiottejaEi, vaan edellisen kaltaiset idiootit.
- Sivusta vuosia seurannut
On niitä jotka panttaavat tietoa ja ne jotka eivät hyväksy toisten mielipiteitä. Minä olen paras, minä en tee virheitä, haluan haalia itselleni kaiken minkä irti saan ja varmana en tee mitään ylimääräisiä hommia...Ironista on myös se, ettei nämä ihmiset huomaa, että muut säälivät tälläisiä oman edun tavoittelijoita.
- kokenut myös...
Yksi hyvä neuvo on rakentaa sellainen vapaaaika että työpaikka unohtuu.Todelliset kaverit ja ystävät kannattaa etsiä harrastusten parista.TYÖPAIKKA ON VAIN TYÖPAIKKA.......
- vaikeaa!
Etsit nyt vaan sellaisen työpaikan, missä kotkalainen toveri-aate ei ole enemmistönä, niin jo alkaa elämä hymyillä.
Itse hain heti koulujen jälkeen omaa oksaa Kotkassa ja totesin, että onpa huonohenkisiä yhteisöjä Kotkassa.
Kummasti 50 km pohjoiseen tai länteen muuttaa henkistä ilmapiiriä todella paljon ja nimenomaan parempaan suuntaan.
Sen kummenpaa tiedettä en ole asian suhteen harrastanut, mutta arvelen kyllä kotkalaisen punikki-veren olevan perimmäisenä syynä huonoon työpaikkailmastoon ja suoranaisiin työpaikkakiusauksiin Kotkassa.
DI Karhulasta - On elämä
Mulkkuja kaikki. Ainakin henkilöt, jotka ammattilitto työllistää työnantajayrityksen rahoilla. Olin töissä kotkassa 1980 ja 90 lukujen taitteessa. Eipä ole meininki varmaankaan muuttunut. Pois pois vaan, niin elämänlaatu paranee taatusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558