Haulikosta 2 metrin päästä käteen

Miten käden käy

Poliisia on ammuttu parin metrin päästä käteen haulikolla, haavoittunut vakavasti. Voikohan sellaisella kädellä töitä jatkaa jonka haulit ovat täysin murjoneet, tuleeko eläkkeelle lähtö?

10

4538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää?

Kukapa tietää. Veikkaisinpa että kädellä ei enää poliisin töitä tehdä.

• kädellä

vielä polisin töitä tehdään.

Itesekin olen joutunut luopumaan oikeasta kädestäni joka muuten oli käteni jolla kaiken ttein ennen onnettumuutta.

En kyllä ole poliisi muutta kyllä toimisto työt hoituu jotenkin palkka kyllä putosi.

Ensin eläke/kuntoutusrahalla 2vuotta ja sitten koulutusta 1v ja 8 kk sen jälkeen ei tullut mistään rahaa mutta onneksi pääsin kaverin toimistolle aputöihin.

Oikea käsi aputoitu kyynärestä ja vasemmasta kolme sormea pip nivelistä.

Tietokonehan on ihmeellien että sitä voi hoitaa täysin hiirelllä jonka olen oppinut on muuten nopeapi kuin monella terveellä ihmisellä.

Jos sanotaan en ole katkera mytta kuitenkin missä on minun maksamani työttömyysvakutus maksut? En Tiedä

Pääasia elämä jäi ja ruokaa saan

• konsta-aapeli
        kädellä kirjoitti:

vielä polisin töitä tehdään.

Itesekin olen joutunut luopumaan oikeasta kädestäni joka muuten oli käteni jolla kaiken ttein ennen onnettumuutta.

En kyllä ole poliisi muutta kyllä toimisto työt hoituu jotenkin palkka kyllä putosi.

Ensin eläke/kuntoutusrahalla 2vuotta ja sitten koulutusta 1v ja 8 kk sen jälkeen ei tullut mistään rahaa mutta onneksi pääsin kaverin toimistolle aputöihin.

Oikea käsi aputoitu kyynärestä ja vasemmasta kolme sormea pip nivelistä.

Tietokonehan on ihmeellien että sitä voi hoitaa täysin hiirelllä jonka olen oppinut on muuten nopeapi kuin monella terveellä ihmisellä.

Jos sanotaan en ole katkera mytta kuitenkin missä on minun maksamani työttömyysvakutus maksut? En Tiedä

Pääasia elämä jäi ja ruokaa saan

Hatunnostot sinulle, kyllä tuollaisissa elämäntilanteissa näkee kuka on mies ja selviytyy ja kuka antaa periksi. Sinä selvästi kuulut edelliseen ryhmään.

Hyvät jatkot!

• pomo

Eli tämäkin on poliisin syy ja sille ihan oikein? Kyllä minua alkaa ihan "aikusten oikeesti" huolestuttamaan tämä nykynuorison ajatuksen juoksu....

• hoitovirhe@@

..........................?

• mennä sanomaan:

kun ei ole tietoa; haulien koosta/latauksesta/supistajasta aseessa, sekä osumakulmasta.

• koolla

eikä supistuksella, jos ammuttu alle viiden metrin. "Hauliparvi" on niin suppea, että isku tuhoaa kaiken kädestä siltä matkalta.... jos osuu luuhun luu poikki/tuhoutunut... On erittäin suuri todennäköisuus käden amputaatioon
        eräitä tuhansia laukauksia ampunut

• väliä,
        koolla kirjoitti:

eikä supistuksella, jos ammuttu alle viiden metrin. "Hauliparvi" on niin suppea, että isku tuhoaa kaiken kädestä siltä matkalta.... jos osuu luuhun luu poikki/tuhoutunut... On erittäin suuri todennäköisuus käden amputaatioon
        eräitä tuhansia laukauksia ampunut

kun on kysymyksessä esim. trap/skeetpaukku verrattuna esim. vesilinnustuksessa käytettyyn 50 gramman 3,75/4,5 mm. teräshaulipanokseen. Ps. ne lävistää muuten 10 metrin päästä luotiliivitkin vielä.

• muutamaa
        väliä, kirjoitti:

kun on kysymyksessä esim. trap/skeetpaukku verrattuna esim. vesilinnustuksessa käytettyyn 50 gramman 3,75/4,5 mm. teräshaulipanokseen. Ps. ne lävistää muuten 10 metrin päästä luotiliivitkin vielä.

ollut puhdistamassa polilla, joten kokemuksesta voin kertoa, että muutamasta metristä on aivain sama millä hauleilla ampuu jälki on pahaa. Aivan sama onko vihtavuorta vai eleytä, 2 tai 9.... Täyteinen olis helpoin poistaa ja löytää, jos vertaa 200 kpl 2mm:stä

• vielä onnistuu

edes käteenveto

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      31
      1485
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      95
      1437
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1407
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1170
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1170
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1030
    Aihe