Kannattaako alapään karvat ajella ennen synnytystä ja millä olette sen tehneet?
karvojen ajelu
6
2216
Vastaukset
- jop
Ei taida pal synnytykses tuntuu sun karvat.
- ajaa
ei saa ajaa karvoja ennen synnytystä tulehdusten takia!!!! Että anna rehottaa rauhassa vaan=)
- Susa
et posliini kyl synnytyksessäkin.
- piia
itse ainakin olen ajellut alapääni jo 'valmiiksi' tai olen aina ajellut alapäätäni joten se ei ole minulle mikään uusi juttu! on kivempi mennä synnyttämään kun alapää on siisti:)
- kaksi asiaa
piia kirjoitti:
itse ainakin olen ajellut alapääni jo 'valmiiksi' tai olen aina ajellut alapäätäni joten se ei ole minulle mikään uusi juttu! on kivempi mennä synnyttämään kun alapää on siisti:)
Tottuneet karvanajelijat toki jatkakoon omaa linjaansa synnärillekin mennessään.
Sitten taas ne, jotka yleensä eivät ajele, ei kannata ajella, ettei tule mitään tulehtumisia oudokseltaan.
Kyllä siellä on totuttu näkemään joka lajin alapäätä, posliinista kiharapehkoon, joten omana itsenään vaan sinne.
Läheskään kaikissa paikoissa ei nykyisin edes ajella niitä karvoja synnytyksessä, korkeintaan napsastaan jokunen, jos on tikkien tiellä.
Ja vielä tuosta sisteydestä, karvankasvu on ihmisillä niin eri tasoa, että joku voipi olla hyvinkin "siisti" ilman ajeluakin, ei kaikki luonnontilassakaan rehota kuin kesantopelto.
- tänään...
Tänään olisi tarkoitus tuossa saunan jälkeen ajella. Mies saa hoitaa homman (yllättävää...).
Ilmeisesti taas hiustenleikkuukoneella ja muutaman millin terällä.
Tiistaina on neuvolan lääkäriaika ja tuntuu, ettei hän varmaan löydä koko "paikkaa" jos ei vähän karsi viidakkoa ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474