tapasin jokin aika sitten elämäni miehen.vietettiin iltoja, viikonloppuja yhdessä.sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta sain kuulla, että olen taaksejäänyttä elämää.etenin kuulemma liian hitaasti? voisko joku kertoo mikä on rakastumisen nopeusrajoitus?
liian hidas?
4
972
Vastaukset
- salix
sussa ei ole mitään vikaa vaan sun kaverissa on jos hän ei voi odottaa sua ja sun toiveitasi.Joko hänellä on joku entisessä elämässä vielä kesken ja hän ei ole vielä valmis sitoutumaan uuteen suhteeseen vielä.Odota vielä tarpeellisen aikaan ja jos ei vielä silloinkaan ole mitään muutosta tapahtunut,niin kysy suoraan missä mennään,ok.nm.Kysyvä ei tieltä eksy
- ...vauhti
Kuulostipa tutulta tuo alku. Mutta minun tapauksessani mies häipyi kuvioista, kun etenimme kuulemma liian nopeasti. Viikonloppuisin näimme ja ehkä kerran viikolla. Ei jatkuvasti soiteltu tai tekstailtu edes, että se ois ollu ahdistuksen syynä...
Ota nyt noista äijistä selvää. Yks ajaa satasta ja toinen köröttelee neljääkymppiä:)
Nyt vaan häntä pystyyn ja vähäksi aikaa kieltomerkki treffailun suuntaan. Ei näköjään koskaan mene yksiin nämä hommat...- suru
niinpä.toiset haluu edetä nopeesti, toiset tutustua rauhassa.mutta mistää tietää tilanteen, jos toinen ei puhu siitä?sitten vaan ilmoitetaan eron syyksi nopeus tai hitaus, ettei homma toimi.pitäis opetella puhumaan tuntemuksistaan...
- ...vauhti
suru kirjoitti:
niinpä.toiset haluu edetä nopeesti, toiset tutustua rauhassa.mutta mistää tietää tilanteen, jos toinen ei puhu siitä?sitten vaan ilmoitetaan eron syyksi nopeus tai hitaus, ettei homma toimi.pitäis opetella puhumaan tuntemuksistaan...
Niinpä! Yleensä puhutaan vasta sitten, kun on liian myöhäistä! En kans ymmärrä sitä, että mies ei saa suutaan auki aikaisemmin....
No, meitä on moneen junaan. Kyllä muakin suoraan sanottuna tällä hetkellä ahistaa. Sitä vaan miettii, et OIS PITÄNY pitää hitaampi vauhti. Ja sä mietit, et OIS PITÄNY mennä nopeammin....
Tsemppiä ja jaksamista. Olen samassa veneessä:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438