Tässä olen joutunut/asettautunut varsinaiseksi kodin orjaksi(hengettäreksi), kaupunkiin on sen verran matkaa etten jaksa sinne lähteä juhlimaan. Niinpä korkkaillaan (puna)viinipulloja auki kokolailla tasaiseen tahtiin näin viikonloppuisin. Ja jos se koira joskus tiensä tänne löytää niin sitä suuremalla syyllä olen kotosalla ;)
Niin, vanha Blacky-dobberi sai syntymäpäivänään aina pullon olutta kun se rakasti sitä niin kovin. Kerran jouluna taisi saada puolen litran pullon, kun seisoi takan edessä liekkejä tuijottaen ja huojui edestakaisin... Kihara taas ei oluesta pitänyt, mutta siideri maistui. Itse olen kummankin kannalla, ehkä nykyään enemmän oluen.
Mitäs te viikonloppuisin nautitte? Entä koiranne?
Viiniä, olutta, vahvoja...
21
1143
Vastaukset
- Pleura
Onpa sulla hieno tiiliseinä...;)
Maalasimme juuri ukkoni kanssa valkoisesta tiiliseinästä punaisen..mutta ehkä se ei kuitenkaan näytä ihan aidolta...:)
no juuri äskön kippasin karhun kolmosta yhen pullon...Emma sai possun korvan ja maistoi olutta myös hieman kämmeneltä..- PoliceGirl82
Olisikin meikäläisen seinä, on isin ja äippänän kotitalosta tuo kuva... Mulla on tiiliseiniin aika pitkä taival vielä, tosin onhan tässä irkkukodissa melkein oikea takka kumminkin! ;)
- Pleura
PoliceGirl82 kirjoitti:
Olisikin meikäläisen seinä, on isin ja äippänän kotitalosta tuo kuva... Mulla on tiiliseiniin aika pitkä taival vielä, tosin onhan tässä irkkukodissa melkein oikea takka kumminkin! ;)
udella...mikä on "melkein" takka...mitä sä irkuissa teet..suomessa on juuri nyt hyvät kelit...pakkasta...pakkasta..
mutta aikanaan viisas mastiffi-urokseni ja landseer typykkä tekivät sen,että itse istuin lankapuhelimessa ja jos oli lasi jossa terästettyä juomaa,niin pariskunta istui siinä ja vuorotellen kieli lasiin...että en tarjoile,osaavat ihan itsekkin =)
tietty.Noi aussitytöt kerjää aina pullonpohjat,tosin nyt on menossa nenänvalkaisuviikot,joten saa koiratkin vettä vaan.
- NeljänSuora
Tääl joo pakkasesta kypsänä ja juuri töistä tulleena yritin jälleen kerran muistella omaa salasanaani ja tällä kertaa tärppäsi!
Että tergui vaan kaikille joiden koirat ymmärtää hyvän päälle,itellä on niin Raivoraittiita,että.
Nytkin tässä ihmettelen että pitäiskö tolle mammakoiralle tujauttaa konjakkia kurkusta alas,et suostuis pissaa ulos tässä pakkasessa,on niin VIHAINEN kylmälle ilmalle,että suostui viimeksi pissimään klo 12 päivällä.
Ei auta kuteet,ei buutsit.Menee siis umpeen,3:s talvi sama juttu.Parin tunnin päästä taas kokeillaan,yleensä onnistuu viim. kun 20 h tulee täyteen.
Yritä siinä sit ite levätä,kun aamulla taas duuniin.Onneks pentunsa pissii 30 sekunnissa ja takas sisään,jotain lohtua.
Niin,että palstahan on mulle uusi,bisseä tinttaan muutaman pullollisen ja syön graavilohta.Koirat ei tykkää,kyttäilevät juuston perään.Mamma on jo laihiksella,kun syö kaikki ruoat mitä eteensä saa.Viiveellä ja pentunsa nenän edessä,oikea possu ja tietää sen itsekin.
Pentunsa 1 v syökin nykyään mun läsnäollessa,siitäkös eräs koirahenkilö loukkaantuu kun ei pääse apajille.
Ja minä kun aikanani luulin että pienten lasten ruokailu on jotenkin stressaavaa,jos syö tai ei syö?- Pleura
sinnekkin päin...aah...graavi lohta ja olutta...join sen ainoan oluen kaapista jo ja graavilohta tekee mieli kun nyt sen menit sanomaan...:)
- annan koirilleni
spiidiä ja hepoo ne on kuin uusia koiria kun pari tabuu päälle vetää
- Pleura
kuule itte ne hepot ja tabut naamaas...ääliö!
- yhdessä aina ja taas
Pleura kirjoitti:
just saatiin annos kiskatua mut ei ollu dapamia vahvempaa mut alko väsyttään tota rakkia kanssa se on sodan koira jos tiiät mitä se tarkottaa.jos et niin pidä mölyt mahassas
- NeljänSuora
Pleura kirjoitti:
Hörhöille kans tergui,niit tarvitaan kampee kääntämäs,vai mitä Pleura?
Lähdenpä kohta ulos kattelee,joko rupee eräs fifi pissimään,vai meinaako tehä uuden enkan.
Graavia meni parisataa gramaa(vähän ruisleipaa katos kans),mut oonkin mä!Oisin kyl syöny enemmänkin,mut loppu kesken,perkuleen perhe oli taas kerinny apajille.Onneks on viel pari bissee ni pääsee taas kuntopyörän kautta aamulla töihin ja tää on muuten aivan totta! - Pleura
yhdessä aina ja taas kirjoitti:
just saatiin annos kiskatua mut ei ollu dapamia vahvempaa mut alko väsyttään tota rakkia kanssa se on sodan koira jos tiiät mitä se tarkottaa.jos et niin pidä mölyt mahassas
korjaan...mutta jäi häiritsemään...se on DIAPAM...ei dapam..pakko oli korjata.
- Pleura
NeljänSuora kirjoitti:
Hörhöille kans tergui,niit tarvitaan kampee kääntämäs,vai mitä Pleura?
Lähdenpä kohta ulos kattelee,joko rupee eräs fifi pissimään,vai meinaako tehä uuden enkan.
Graavia meni parisataa gramaa(vähän ruisleipaa katos kans),mut oonkin mä!Oisin kyl syöny enemmänkin,mut loppu kesken,perkuleen perhe oli taas kerinny apajille.Onneks on viel pari bissee ni pääsee taas kuntopyörän kautta aamulla töihin ja tää on muuten aivan totta!todella vielä polkee kuntopyörää...huh...meitä on moneen junaan...;)
juu..juu..kampee voi kääntää, mutta joku roti siinäkin on oltava...:)
mene sinä pakkaseen...meitsi taitaa pakata pillit pussiin ja ryömiä ton koirulin kainaloon peiton alle..täällä kun rupee huiku käymään kun pakkanen ylittää -15, patterit huutaa, mutta silti on näpitkin jäässä.
öitä:)! - NeljänSuora
Pleura kirjoitti:
todella vielä polkee kuntopyörää...huh...meitä on moneen junaan...;)
juu..juu..kampee voi kääntää, mutta joku roti siinäkin on oltava...:)
mene sinä pakkaseen...meitsi taitaa pakata pillit pussiin ja ryömiä ton koirulin kainaloon peiton alle..täällä kun rupee huiku käymään kun pakkanen ylittää -15, patterit huutaa, mutta silti on näpitkin jäässä.
öitä:)!käväs jo äsken 72 porrasta alas,koira ulos,ei tehnyt mitään(tietenkään näin kylmällä ilmalla),koiralta vetimet pois,portaat ylös ja naamaa pesemään,kun oli hieman lämmennyt.Vessasta tullessa pentukoira olikin repinyt sohvasta sopivasti fylliä tekemällään ja mun tukkiman reiän avulla.
Ja kohta pesutupaan hakemaan pyykit,matkaa 200 metriä.Sen oikeen kuntopyörän,jonka sain vuosia sitten käytettynä,heivasin ajat sitten.
Ei kerkee polkee,aamulla duuniin ja luultavasti ennen sitä koiranpissojen korjaamista lattialta.
Kun on niin laiska ettei jaksais nousta ennen klo 8 la-aamuna.Paitsi töihin ja sitä ennen koirat ulos(katotaan mitä tapahtuu).
Kuitenkin myös isäntäihmisen täytyy saada levätä edes viikonloppuna ja hieman.Oli pitkät ja raskaat neuvottelut pentukoiran sisäsiisteyden opettamiseen,nyt vie joka aamu klo 6 pissille,olen onnellinen ja yritän parhaani viikonloppuisin(aina töissä) ja kuskaan näitä rakkaita karvoja aikaisinkin aamulla.
Tulikohan syötyä vähän liikaa?kaljat nääs loppu kesken..Öitä. - PoliceGirl82
yhdessä aina ja taas kirjoitti:
On se kumma kun aina nämä lapset tänne eksyvät puhumaan mitä sattuu. No niin, olkaamme kuin heitä ei olisikaan ja nauttikaamme viikonlopusta ja sen tuomista vapauksista (??). Toine pullo punkkua hurahti napaan ja tähän äi. Nyt unta palloon jotta jaksaa huomenna juoruta kavereiden kanssa kahvilassa.
Hyvää yötä kaikille! - lotaja
Pleura kirjoitti:
korjaan...mutta jäi häiritsemään...se on DIAPAM...ei dapam..pakko oli korjata.
eks sää tiedä mitä dapa on jos et niin ole korjailematta kun et kerran tidä mitään.
et tienny sitäkään mitä sodan koirat tarkottaa.mä ja mun kaveri ollaan niitä.ota selvää ja sitten vasta kommentoi juntti - sanon kans
PoliceGirl82 kirjoitti:
On se kumma kun aina nämä lapset tänne eksyvät puhumaan mitä sattuu. No niin, olkaamme kuin heitä ei olisikaan ja nauttikaamme viikonlopusta ja sen tuomista vapauksista (??). Toine pullo punkkua hurahti napaan ja tähän äi. Nyt unta palloon jotta jaksaa huomenna juoruta kavereiden kanssa kahvilassa.
Hyvää yötä kaikille!tänne ei kytät pistänokkaasa.luuletko jot pelätään kun sanot olevasi joku copsi.kuule tiedätkös sen että sodan koirat syö aamiaiseksi sunlaisen ja paivälliseksi kaksi.
hyvä sun on aukoo siellä jossain koneesi takana perämettäsä.varo aina sodan koiria
- Nocturna
Oluttako annat koirallesi? Eikö se ole vaarallista? Meiän mäykky tykkäs kanssa oluesta, mutta sille annettiin sitä vaan tilkka saunan jälkeen, ku sielläkin tykkäs pentuna olla.:D Nuorimmainen (sekarotuinen, 8-viikkoinen=) kyllä on kiinnostunut kaikesta mitä emäntä juo tai syö , mutta yritetään olla antamatta, vaikka niitä nappisilmiä on vaikea vastustaa. Mutta itse nautin viikonloppuisin yleensä viinaa mehun kanssa.:)
- grrrrrrrr
ettekö ole irkuissa hurahtaneet ihanaan siideriin, joka on sata kertaa parempaa kuin Suomen esanssilitkut...?
Siellä on kyllä kätsyä, kun viinakset saa ruokakaupasta yhdellä kertaa ja halvalla. - 4x2
Elettiin vuotta 1986 ja itse olin 13 vuotias.
Oltiin naapurikaverin talossa pelaamassa commodore 64 :sta kun frendin isoveli kavereittensa kanssa siemaili Patu-koira mukaanlukien olutta olohuoneessa.
Patu oli tunnettu juomari,niin tunnettu että se tunnettiin koko tässä pienessä kaupungissa koira
maailman kovimpana kittaajana.
se pystyi juomaan 8 olutta sammumatta.
Sillä oli aina silminnähden yhtä hauskaa kuin
isoveljellä kavereineen.
Ulisi ja piereskeli, heilutteli häntäänsä nussiessaan tyynyä.. - realist56
viski se on mikä miehen tiellä pitää;) Vaan sitäkin nautitaan viisasten juomana, ettei nukuta aamulenkin yli. Saunakaljat kuitenkin ensin, eihän sauna ole sauna ilman saunaolutta, mieluiten vielä tummaa esim. Kozel.
Vaan koira on senverran fiksu, että kääntää kuononsa pois sekä viski- että kaljahöyryistä. Ja vaikkei kääntäiskään niin kyllä silti vesilinjalla pysyisi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955