Minä tahdon

vain sinulle

Sinulle, joka kannat sydäntäni:

haluan tutustua sinuun - haluan seurustella kanssasi - haluan rakastua sinuun - haluan kanssasi kihloihin - haluan täyttää sen lupauksen - haluan kanssasi perustaa perheen - haluan kanssasi saada lapsia jos haluat - haluan tehdä sinut onnelliseksi - haluan tehdä sinut täydelliseksi - haluan antaa itseni sinulle - kokonaan ja kaiken - haluan sinun kanssasi yhteen. Peruuttamattomasti.

Niin minä haluan - Niin minä tahdon.

Tahdon - Sinut.
-e

43

3645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys:

Kenet sinä haluat?

• Asiantuntija.

ap. kertoi sen niin selvästi, ettet voi erehtyä!
      (miten tehdään ironinen hymy, vai tehdäänkö sitä mitenkään?)

• Minä vaan

siteeraten A-M Kaskista

Minä Sinua rakastan, tiedän sen.
      Se ei ole vain hetken huumaa.
      Se on nuotion hehku hiljainen
      ja roihua polttavan kuumaa.

Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt,
      se ei kuole, kun maassa on routa.
      Se kestää arjet ja pehmeät yöt,
      se kestää, on myrsky tai pouta.

Minä Sinua rakastan, katsohan,
      kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.
      Joka päivä ne Sinulle lahjoitan,
      jos kanssani matkalle lähdet.

Ja kun kuljemme raskain askelin,
      ja aika tuo murheita tupaan,
      pidän kädestä Sinua silloinkin,
      yhä Sinua rakastaa lupaan.

Minä Sinua rakastan silloinkin,
      jos ehdimme korkeaan ikään.
      Olet edelleen minulle suloisin,
      ei hellyyttä sammuta mikään.

Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
      taikka kumaraan selkäsi taipuu.
      Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
      taas polvilleen rakkaus taipuu.

• tämä...

rakastetullesi mailina tai vanhanaikaisesti kirjeenä... tee se! Ihana runo..huoh!

• Minä vaan
        tämä... kirjoitti:

rakastetullesi mailina tai vanhanaikaisesti kirjeenä... tee se! Ihana runo..huoh!

...olekin?

Luin tuota ap tekstiä myöhään illalla ja se kosketti minua ja sai ihan sanattomaksi. Onnellinen on se nainen, jolle se oli tarkoitettu. Voiko joku noin kauniisti kirjoittaa ja suoraan sydämmestä? Ja miten kauniit aikeet.

Halusin jotain kirjoittaa, mutta kerrankin jäin niin sanottomaksi että oli pakko lainata tekstiä. Ja vastata jotain kaunista.

• minä sinut
        Minä vaan kirjoitti:

...olekin?

Luin tuota ap tekstiä myöhään illalla ja se kosketti minua ja sai ihan sanattomaksi. Onnellinen on se nainen, jolle se oli tarkoitettu. Voiko joku noin kauniisti kirjoittaa ja suoraan sydämmestä? Ja miten kauniit aikeet.

Halusin jotain kirjoittaa, mutta kerrankin jäin niin sanottomaksi että oli pakko lainata tekstiä. Ja vastata jotain kaunista.

huomasin. Kyllä minä sinut olen tuntenut - koko elämäsi.

• että viesti
        Minä vaan kirjoitti:

...olekin?

oli naiselle? Missään ei viitattu siihen.

• Minä vaan
        että viesti kirjoitti:

oli naiselle? Missään ei viitattu siihen.

... siitä 'haluan kanssasi kihloihin ja haluan täyttää sen lupauksen'. Kai se yleensä katsotaan jonkunlaiseksi lupaukseksi miehen puolelta. No ehkä on vähän vanhanaikaista.

Myös ehkä 'haluan kanssasi saada lapsia jos haluat'. Yleensä naisilla on asiasta enemmän mielipiteitä.

Mutta varmasti en tiedä, sen tietää vaan ap.

• viestin...
        Minä vaan kirjoitti:

... siitä 'haluan kanssasi kihloihin ja haluan täyttää sen lupauksen'. Kai se yleensä katsotaan jonkunlaiseksi lupaukseksi miehen puolelta. No ehkä on vähän vanhanaikaista.

Myös ehkä 'haluan kanssasi saada lapsia jos haluat'. Yleensä naisilla on asiasta enemmän mielipiteitä.

Mutta varmasti en tiedä, sen tietää vaan ap.

heti naisen kirjoittamaksi. Paljasta nyt ap?

• vain sinulle
        viestin... kirjoitti:

heti naisen kirjoittamaksi. Paljasta nyt ap?

ja minähän olen - mies. Ja kirjoitin sen kauniille neidolle.

• mutta ei näemmä

naimisiin? Voehan vonkale.

Puheet on kuin autokauppiaalla. Halutahan saa.

• tarkemmin

Kyllä sekin siellä on - kun miettii hiukan.

• oli sinulle

neito pieni - kaunis neito. Nöyrä pyyntö sinulle. Siinä on kaikki mitä tahdon.

• tämä sinun

pieni kaunis neito vaalea vain tumma?

• Minä vaan

... ei ole ihan vähän sanottu se.

Kaikki mitä minä koskaan olisin toivonut kuulevani ja vielä paljon enemmän. Kuten sanoin niin onnellinen on se tyttö. Minulle ihan sama vaikka olisi mies tai vaikka hevonen tai koira. Luen noita rivejä vaan yhä uudelleen ja räpyttelen silmiäni kun en voi uskoa että tällaisena aikana kun kaikki on niin pinnallista ja ihmisetkin on kertakäyttöesineitä samoin kuin ihmissuhteet, joku mies voi tuollaista kirjoittaa. Se on minulle kuin kuin satua tässä maailmassa, jossa niin usein etsitään vain jotain hetken huumaa, ei mitään kestävää. Voisin itkeä ihan vain siitä ilosta, että tällainen kirjoitus antaa toivoa.

• yhä vain

että kenelle tämä oli tarkoitettu. Ehkä et halua sitä kertoa, mutta kysyn nyt kuitenkin?

• on tarkoitettu

hänelle - kauniille neidolle. Neidolle, joka sai minulta sydämmen. Mitä muuta haluat tietää - Hänestä?

• esimerkiksi
        on tarkoitettu kirjoitti:

hänelle - kauniille neidolle. Neidolle, joka sai minulta sydämmen. Mitä muuta haluat tietää - Hänestä?

nimen?

• sitä en
        esimerkiksi kirjoitti:

nimen?

tohdi kertoa näin julkisesti - mutta jospa se olisit Sinä?

• senhän
        sitä en kirjoitti:

tohdi kertoa näin julkisesti - mutta jospa se olisit Sinä?

haluaisin saada selville...
        No entäs kerrotko missä hän asuu?

• asuu
        senhän kirjoitti:

haluaisin saada selville...
        No entäs kerrotko missä hän asuu?

ihan pääkaupunkiseudulla, mutta tarkemmin en voi kertoa - vaikka tiedänkin tarkalleen. Sen voin kertoa, että on vaalea - auttaako se sinua?

• ihan
        asuu kirjoitti:

ihan pääkaupunkiseudulla, mutta tarkemmin en voi kertoa - vaikka tiedänkin tarkalleen. Sen voin kertoa, että on vaalea - auttaako se sinua?

blondi? Jos on, niin ei tämä sitten voi olla minulle tarkoitettu.

Nuo ulkonäkövinkit on yleensä kyllä aika hankalasti tulkittavissa. No entä tiedätkö, minkä ikäinen hän on tai haluatko kertoa minkä ikäinen itse olet (suunnilleen, ei tarvitse olla tarkka ikäkään)?

• kyllä
        ihan kirjoitti:

blondi? Jos on, niin ei tämä sitten voi olla minulle tarkoitettu.

Nuo ulkonäkövinkit on yleensä kyllä aika hankalasti tulkittavissa. No entä tiedätkö, minkä ikäinen hän on tai haluatko kertoa minkä ikäinen itse olet (suunnilleen, ei tarvitse olla tarkka ikäkään)?

sanoa vaikka tarkan iän, mutta taas - en tohdi sitä tehdä. Suunnilleen voin sanoa sen, että nuori on, mutta iäkäs ja siitä päättelet jo oman ikäni - kertoja kun olen. Auttoiko tämä, vai haluatko muuta tietää?

• nyt oikein
        kyllä kirjoitti:

sanoa vaikka tarkan iän, mutta taas - en tohdi sitä tehdä. Suunnilleen voin sanoa sen, että nuori on, mutta iäkäs ja siitä päättelet jo oman ikäni - kertoja kun olen. Auttoiko tämä, vai haluatko muuta tietää?

ota selvää. En osaa kyllä tuosta päätellä ikää tai sinun ikääsi.

No kysytään sitten niin, että osaatko jotain sellaista kertoa mistä voi tietää että olen/en ole tämä kenelle kirjoitit? Tai en tiedä, haluaisitko hänen tietävän ylipäätään että tämä kirjoitus oli hänelle?

Enkä minä nyt sinänsä muuten, mutta haluaisin vaan tietää ihastukseni tunteista. Jos ne olisivat molemminpuolisia ja meistä voisi tulla jotain.

• sanotaan
        nyt oikein kirjoitti:

ota selvää. En osaa kyllä tuosta päätellä ikää tai sinun ikääsi.

No kysytään sitten niin, että osaatko jotain sellaista kertoa mistä voi tietää että olen/en ole tämä kenelle kirjoitit? Tai en tiedä, haluaisitko hänen tietävän ylipäätään että tämä kirjoitus oli hänelle?

Enkä minä nyt sinänsä muuten, mutta haluaisin vaan tietää ihastukseni tunteista. Jos ne olisivat molemminpuolisia ja meistä voisi tulla jotain.

vaikka niin, että tänä vuonna emme ole oikein kunnolla nähneet - vuoden alussa kuitenkin olemme merkityksellisesti kuulleet. Aina kannattaa yrittää.

• ja minun
        sanotaan kirjoitti:

vaikka niin, että tänä vuonna emme ole oikein kunnolla nähneet - vuoden alussa kuitenkin olemme merkityksellisesti kuulleet. Aina kannattaa yrittää.

ei pitänyt muutenkaan enää tänne palstalle kirjoitella (kuten näet...) Pää alkaa olla jo ihan sekaisin ja todellisuudentaju kateissa. No sen kai siitä saa, jos yrittää täällä yökaudet ihastustaan selvitellä... Pakko on nyt yrittää pysyä täältä poissa ja saada ajatukset muualle.

Toivottavasti se ap viesti ei ollut mikään täyspila. Minusta se ei kyllä sellaiselta vaikuttanut, mutta tässä kohtaa en enää tiedä mitä ajatella.

• se ei
        ja minun kirjoitti:

ei pitänyt muutenkaan enää tänne palstalle kirjoitella (kuten näet...) Pää alkaa olla jo ihan sekaisin ja todellisuudentaju kateissa. No sen kai siitä saa, jos yrittää täällä yökaudet ihastustaan selvitellä... Pakko on nyt yrittää pysyä täältä poissa ja saada ajatukset muualle.

Toivottavasti se ap viesti ei ollut mikään täyspila. Minusta se ei kyllä sellaiselta vaikuttanut, mutta tässä kohtaa en enää tiedä mitä ajatella.

ollut pila, mikä tekeekin asiasta kohtuullisen vaikean - siis lähinnä minulle. Mutta tulipahan avauduttua.

• voi päätellä
        se ei kirjoitti:

ollut pila, mikä tekeekin asiasta kohtuullisen vaikean - siis lähinnä minulle. Mutta tulipahan avauduttua.

kenelle se on kirjoitettu tai kuka sen on kirjoittanut. Jos sitä tarkoitit vaikealla. Kauniisti silti kirjoitettu.

Jollain tavalla se saa minut ajattelemaan Häntä, johon olen ihastunut ja rakastunut . Ehkä se on osittain toiveajattelua, ja osittain joku kuudes aisti tuntemus että se olisi hänen kirjoittama - en osaa selittää. Eikä ole järkevää, tiedän sen...

Joka tapauksessa

Hänelle ja sinulle haluan toivottaa
        HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

• mutta
        voi päätellä kirjoitti:

kenelle se on kirjoitettu tai kuka sen on kirjoittanut. Jos sitä tarkoitit vaikealla. Kauniisti silti kirjoitettu.

Jollain tavalla se saa minut ajattelemaan Häntä, johon olen ihastunut ja rakastunut . Ehkä se on osittain toiveajattelua, ja osittain joku kuudes aisti tuntemus että se olisi hänen kirjoittama - en osaa selittää. Eikä ole järkevää, tiedän sen...

Joka tapauksessa

Hänelle ja sinulle haluan toivottaa
        HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

enempää en voi paljastaa - ellen usko mahdollisuuteen olevani Hän sinulle. Kuvaile itse vuorostasi Häntä minulle.

• tietää?
        mutta kirjoitti:

enempää en voi paljastaa - ellen usko mahdollisuuteen olevani Hän sinulle. Kuvaile itse vuorostasi Häntä minulle.

Nimi, ammatti, työpaikka, ulkonäkö?
        Enpä viitsi tässä yhteydessä mainita,
        Rupeaa joku oikeasti vielä häiriköimään.

Tarkoitus ei ole olla sarkastinen, mutta
        takki vaan alkaa olla tyhjä vihjeistä.
        Kysy jotain, niin kerron kyllä jos tiedän.

• ajatellen
        mutta kirjoitti:

minulla olisi vielä yksi kysymys:
        Luuletko että näen hänet huomenna?
        Voisin mennä kerrankin rauhallisin mielin nukkumaan.

• tästä
        ajatellen kirjoitti:

minulla olisi vielä yksi kysymys:
        Luuletko että näen hänet huomenna?
        Voisin mennä kerrankin rauhallisin mielin nukkumaan.

päivästä päätellen - luulen, että et. Luulen, että et ole paikalla vaikka itse olenkin.

• vain
        tietää? kirjoitti:

Nimi, ammatti, työpaikka, ulkonäkö?
        Enpä viitsi tässä yhteydessä mainita,
        Rupeaa joku oikeasti vielä häiriköimään.

Tarkoitus ei ole olla sarkastinen, mutta
        takki vaan alkaa olla tyhjä vihjeistä.
        Kysy jotain, niin kerron kyllä jos tiedän.

jotain, josta voisi itsensä tunnistaa - siis Hän.

• että näit
        tästä kirjoitti:

päivästä päätellen - luulen, että et. Luulen, että et ole paikalla vaikka itse olenkin.

(tai olisit voinut nähdä normaalisti) hänet eilenkin? No sitten tämä ei ollut minulle.

• yksinkertaisesti
        vain kirjoitti:

jotain, josta voisi itsensä tunnistaa - siis Hän.

viimeksi kun nähtiin tai melkein viimeksi olisin lainannut hänelle jotain tavaraa, muttei hän ottanut sitten sitä. Ei se mitään. Luulen että Hän ymmärtää mitä tarkoitan, muille ei ehkä sano mitään.

Tosin tämähän ei nyt kai sitten ollut minulle tarkoitettu muutenkaan.

• ehkei
        yksinkertaisesti kirjoitti:

viimeksi kun nähtiin tai melkein viimeksi olisin lainannut hänelle jotain tavaraa, muttei hän ottanut sitten sitä. Ei se mitään. Luulen että Hän ymmärtää mitä tarkoitan, muille ei ehkä sano mitään.

Tosin tämähän ei nyt kai sitten ollut minulle tarkoitettu muutenkaan.

tämä sitten ollut sinulle. Toivon, että löydät etsimäsi - sydämmellisesti.

• se olisi
        että näit kirjoitti:

(tai olisit voinut nähdä normaalisti) hänet eilenkin? No sitten tämä ei ollut minulle.

normaaleissa olosuhteissa ollut mahdollista. Harmi, että et sitten ollut Hän - tai että minä en ollut Hän.

• päivitys:

Mikään ei ole muuttunut - näin se menee.

• Asiantuntija.

Ja edelleen VAIN minä ymmärrän
        - miten se voi olla mahdollista?

• vaan teet
        Asiantuntija. kirjoitti:

niin - ymmärrät. Niin se menee.

• At.
        vaan teet kirjoitti:

niin - ymmärrät. Niin se menee.

sotken taas sun asioitas.. moikka ja pärjäile! :)

• että edes
        Asiantuntija. kirjoitti:

joku ymmärtää. Mitä muuta voisin sanoa. Siinä on kaikki mitä tahdon.

• minä ymmärrän
        että edes kirjoitti:

joku ymmärtää. Mitä muuta voisin sanoa. Siinä on kaikki mitä tahdon.

myös ja haluan ihan samoja asioita (vaikkei tämä ollut minulle). Ja toivon että se joku ymmärtäisi kaiken muun keskeltä, miten paljon hänestä oikeasti välitän. Ettei epäilisi sitä, vaikka sitten epäilisi kaikkea muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe