olisko tietoo miks punton lämppärinkenno lorisee aamulla kun lähtee liikkeelle?
ilmeisesti se tyhjenee kun seisoo useampia tunteja.
punto lorisee
14
3818
Vastaukset
- Top Gear
Harasoo
Saattaapi tuo kannentiiviste olla menossa... - Viat
Väheneekö vesi syylärista, jos vähenee arvaat varmaan missä vika.
- vähene
paisuntasäiliö on täynnä.
- Viat
vähene kirjoitti:
paisuntasäiliö on täynnä.
Ei ollut tarkoitus v:lla, mutta kun alun kysymyksestä ei ilmennyt mitä auto alan tietoa on, ois mukava kun panis jonku vinkin viestin loppuun. Nyt näyttää kun lukee näitä että ois tyyppi vika, Mutta minä olen sitä mieltä, että siitä huolimatta ei sais lorista. Se lorina on merkki ilmasta, ja siellä ei sais olla ilmaa, olise sitten mikä auto tahansa. Aikasa kun kerää sinne ilmaa, niin saattaa lyödä jonnekki "ilmalukon" sitä ei vältämättä lämpö mittarissa huomaa, muuta kuin kannen tiiviste sanoo työsopimuksen irti. Tääläkin lukeneena nuita tiivisteitä on vaihettu. Siinä on tyyppi vika joku ilma vouto. Esim: paisunta säiliön korki, letkuliitos, syläri/ lämpökennon päät, ja termarin/ pumpun tiiviste ym: Mulla jos ois punto niin panisin D: auton korjaamaan sen, mutta jos ei enään ois takuuta veisin johki syyläri liikkeesee koeponnistasin koko järjestelmän, ja korjaisin vuotokohan,Voihan se olla työläs löytää tai sitte ei. Fiat on yllätävän hyvä auto,ja eurooppalainen
- Rahikaisella
Olen yrittänyt ilmata järjestelmää syylärin ja lämppärinletkun ruuveista, ilman tulosta. Nyt ovat hyvät neuvot tarpeen.
- Dynamic 60
Minulla lorisee myös, on aina lorissut tuo ilmastointilaite aamulla.
- nim:testaaja
joka aamu neljä vuoden ajan ja sitten paloi kansipahvi. Tyyppivika ainakin 80 16v koneessa....
- 80 ELX
kun käyttää lohkolämppäriä, muulloin ei.
Eikä auta ilmaamiset, on siis ominaisuus.- ritmo
80 16v bravo lorisee myös lämppärin kennon suunnalta
vain kun ollut johdon nokassa...
- ex-punto
minulla oli punto 80 elx vm 2000, ajoin sillä 68tkm:sta 140tkm:iin. Siitä kuului myöskin lotinaa käynnistettäessä. Lorinaa ei kuulunut aina, mutta aina silloin tällöin kesät talvet. Mitään vikaa ei ollut koskaan eikä ilmaus vaikuttanut asiaan.
Että ajoa vaan. - utfhg
Samanlaista lorinaa pitää Stilokin kylmänä, ja ei ole pahvit palanut.
- viat
Niise lorisi mullakin Marea, mutta nakkasin syylärin paikkausaineet sisälle ei lorise enään.
- fiudekuski
on polttoainejärjestelmä,kun lorisee.Paina koneen ollessa kylmä kaasupedaalia,niin kuulet lorinan.
- ittelles
kyllä se on selvästi pakkasneste lämppärinkennossa.
ei se kyllä mun mielestä ole normaalia vaikka tuntuu olevan kovin yleinen vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754