mies

sara

Hei,

Olen vähätellyt näitä mies uniani. Tämä uni on toistunut erilaisin variaatioin jo syksystä lähtien. Osa asioista on mennyt juuri, kuten uneni ovat ne näyttäneet. En siis vähättele tätäkään viime öistä. Joka ilta pyydän opastusta unessa ja saan tuon miehen. Olin ensin pettynyt, aina tätä samaa. Nyt tajusin kuitenkin, että tuo mies minun pitää selvittää, ennenkuin taas etenen.

Olin töissä, mies on pomoni. Hän lähestyy minua unissa ja joskus hyväilemme toisiamme ja joskus teemme muita "suuria" asioita. Nyt pomo tuli huoneeseeni. Ujostelin ja hän lähestyi varovasti. Hän tuli taakseni ja antoi hellän, pitkän suudelman silmääni.

Seuraavaksi kävelin käytävää kahvihuoneeseen. Tunsin, miten pomon energia lähestyi minua. Hän istui jo kahvilla. Puhelimeni soi ja miehen vaimo soitti ja sanoi, aionko tosiaan vikitellä hänen miehensä. Kielsin, sillä en todellakaan halua varattua miestä. Nainen halusi kertoa heidän onnellisesta suhteestaan ja yhtäkkiä hyppäsin heidän taloonsa.

Mies imuroi. Nainen oli villi ja raju. Hän meni miehen selän taakse ja sai miehen ajamaan itseään takaa. Ajattelin, että en jaksaisi tuollaista. He juoksivat ja kisailivat rakastavaisten tapaan.

Yhtäkkiä nainen ja hänen lapsensa lensivät selälleen. Kuva pysähtyi siihen ja sain aikaa tarkkailla heitä. Nainen oli upea punapää. Pitkät, kiiltävät, punaisena hehkuvat kiharat levisivät lattialle pilvenä. Hän oli hoikka ja pitkä. Ajattelin, miten ihana miehen on laskeutua hänen "päälleen". Näky oli kaunis. Seuraavaksi katsoin lapsia. He olivat poikia, melkein miehiä jo. Ja MUSTIA. Tuota asiaa minulle haluttiin korostaa.
Jäin ihmettelemään. Nainen oli valkoinen, samoin mies, miten lapset olivat mustia. Jotakin tässä perheessä oli, jota minulle ei ole kerrottu.

Samassa olin taas työpaikalla ja olin kävelemässä ovesta ulos. Mies juoksi rinnalleni. En voinut kieltää. Jäimme jonnekin puistonpenkille tms. Makasin selälläni ja mies hyväili minua. Hän oli jo navan kohdalla. Pidin miehen silmälaseja kädessäni, mutta jossakin vaiheessa laskin ne vatsalleni (oikeasti miehellä ei ole laseja). Yhtäkkiä muistin lasit ja hätäilin, olivatko ne rikkoutuneet. Ei, ne olivat yhä vatsallani. Mies hymyili lempeästi ja kaivoi penkin alta lisää laseja. Nauroi, että älä huolehdi, hänellä on näitä kolmet. Hän näytti niitä minulle. Mies on unissani lempeä ja kiltti, enkä voi häntä vastustaa.

Jossakin kohdassa sain energiahoitoa. Makasin täkin alla ja joku sanoi minulle, että riisu mustat housusi, muuten energia ei pääse läpi. Riisuin ne ja mietin, että pitäisiköhän riisua myös mustat sukkani. Ujostelin, sillä en halua paljastaa jalkojani. En muista, antoiko hoitoa tuo mies vai joku muu. Jäi mieleeni vain tuo pikku pätkä.

Lopussa uneeni liukui upea auto. Se oli kullan tai hopean hohtoinen, uusi ja hieno. Mietin nöyränä ja vedet silmissä, että miehen avulla pääsen tuohon autoon. Se kuuluu minulle luonnostaan. Oikeasti hienot autot eivät minua kiinnosta.

t. sara

11

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krassi

Uni oli minulle vaikea selvittää. Toivoisin että Nukkumaijatar myös tulkitsisi sen.

Minulle unesi näyttäytyy näin:
      Jotkin ratkaisusi/vaitiolosi ovat poikimassa mustaa hedelmää?
      Sinua yritetään herättää näkemään totuus suutelemalla silmään, ja antamalla jopa kolmet silmälasit.
      Unesi kertoo minulle, että sinua tai lähelläsi olevaa henkilöä petetään. Pettäminen ei tarkoita välttämättä seksuaalisella alueella tapahtuvaa uskottomuutta. Se voi tapahtua muilla esim. työasioissa.
      Ihailet sekä epäilet henkilöä, joka toimii kuin Juudas?
      Unesi näyttäytyy eroottisena, ja silti se kertoo paljosta muusta.
      Mustat sukkahousut ovat vaitiolosi, jalkojen paljastumisen pelko sitä, että et uskalla toimia niin kuin ajattelet.
      Sinulla on salattua kiihkeää kunnianhimoa, joka luontaisesti on ominaisuutesi. Kunnianhimo ei ole pahasta, silloin kun ei vahingoiteta muita.
      Näet siis toistuvasti samantapaista unta, joten tämä on tarkoitettu varoitusuneksi.

• sara

Edellisessä unessa rakastelin tuon miehen kanssa. Se oli tunteeton suoritus ja olisin halunnut olla jossakin muualla. Ihmettelin, miksi
        suostuin siihen.

En osannut ajatella unta varoituksena. Se voi hyvin olla, sillä monet uneni ovat nykyään enneunia.

Itselläni heräsi yksinkertainen selitys. Tuo punatukkainen nainen on kaunis ja käyttäytyy kuin romanttisen elokuvan sankaritar. Rooli, josta haluan pois ?! Toinen nainen oli hiljainen, ujo ja sai hellää rakkautta. Aito osa minua, joka haluaa pintaan ?! Tunnen tuon naisen itsessäni, mutta pelkään päästää sitä esille. Pärjääkö se täällä kovassa maailmassa ?!

Tuo mies on todellisuudessa ihana, jos olet hänen puolella, mutta piru niille, jotka käyvät vastaan. En osaa ottaa selvää hänestä. Hän on mies, jolla on "munaa", mutta onko sydäntä, sitä en tiedä. Rohkea, voimakas mies, joka tukee omaa maskuliinista puoltani ja nautin, kun hän sanoo sen, mitä itse en uskalla. Toisaalta pelkään, että hän onkin julma ja sellaisen ihmisen kanssa en halua olla tekemisissä.

Kiitos sinulle uudesta näkökulmasta. Tarkastelen asiaa tuolta kantilta. Tiedän, että lähteminen työssäni tuon miehen kelkkaan, voi viedä minut kauemmas sielustani. Tuo mies hellii egoani, mutta miten käy sieluni ja elämäntehtäväni ?

t. sara

• krassi
        sara kirjoitti:

Edellisessä unessa rakastelin tuon miehen kanssa. Se oli tunteeton suoritus ja olisin halunnut olla jossakin muualla. Ihmettelin, miksi
        suostuin siihen.

En osannut ajatella unta varoituksena. Se voi hyvin olla, sillä monet uneni ovat nykyään enneunia.

Itselläni heräsi yksinkertainen selitys. Tuo punatukkainen nainen on kaunis ja käyttäytyy kuin romanttisen elokuvan sankaritar. Rooli, josta haluan pois ?! Toinen nainen oli hiljainen, ujo ja sai hellää rakkautta. Aito osa minua, joka haluaa pintaan ?! Tunnen tuon naisen itsessäni, mutta pelkään päästää sitä esille. Pärjääkö se täällä kovassa maailmassa ?!

Tuo mies on todellisuudessa ihana, jos olet hänen puolella, mutta piru niille, jotka käyvät vastaan. En osaa ottaa selvää hänestä. Hän on mies, jolla on "munaa", mutta onko sydäntä, sitä en tiedä. Rohkea, voimakas mies, joka tukee omaa maskuliinista puoltani ja nautin, kun hän sanoo sen, mitä itse en uskalla. Toisaalta pelkään, että hän onkin julma ja sellaisen ihmisen kanssa en halua olla tekemisissä.

Kiitos sinulle uudesta näkökulmasta. Tarkastelen asiaa tuolta kantilta. Tiedän, että lähteminen työssäni tuon miehen kelkkaan, voi viedä minut kauemmas sielustani. Tuo mies hellii egoani, mutta miten käy sieluni ja elämäntehtäväni ?

t. sara

Luulenpa, että tulkintasi on oikea. Uni varoittaa katsomaan miestä jopa kolmasti.
        Uni sanoi, ettet jaksaisi olla villi... ainakaan kauan.
        Unessa tuotit tuon miehen kanssa mustia lapsia, eli suhteenne tuottaa kaiken ihanuuden lisäksi mustaa hedelmää.
        Kuuntele ja usko omaa sisäistä tuntemustasi.
        Kerrot itse, että mies on piru niille, jotka käyvät häntä vastaan. Jaksatko olla aina samaa mieltä hänen kanssaan?
        Elämä on pitkä, ja voi olla väsyttävää myötäillä häntä ja samalla kieltää oma elämäntehtävänsä.

• sara
        krassi kirjoitti:

Luulenpa, että tulkintasi on oikea. Uni varoittaa katsomaan miestä jopa kolmasti.
        Uni sanoi, ettet jaksaisi olla villi... ainakaan kauan.
        Unessa tuotit tuon miehen kanssa mustia lapsia, eli suhteenne tuottaa kaiken ihanuuden lisäksi mustaa hedelmää.
        Kuuntele ja usko omaa sisäistä tuntemustasi.
        Kerrot itse, että mies on piru niille, jotka käyvät häntä vastaan. Jaksatko olla aina samaa mieltä hänen kanssaan?
        Elämä on pitkä, ja voi olla väsyttävää myötäillä häntä ja samalla kieltää oma elämäntehtävänsä.

Hei,

Tuo mies on pomoni, eikä hän muuten tule kuulumaan elämääni. Hän on naimisissa ja kahden pojan isä.

Olen aamusta lähtien ollut tosi äreä ja nyt olen jotenkin peloissanikin. Tuo uni oli jollakin tavalla niin voimakas, että hirvittää mennä töihin. Olen hänen oikea kätensä ja yhteistyömme on sujunut hyvin. Olenko hypännyt väärää seuraan ?

Kiitos, että varoitit. Tuo ajatus rupesi elämään tosi voimakkaasti ja sitä täytyy miettiä kunnolla. Onneksi kohta taas nukutaan ja uusi uni tuo lisäselvennystä asiaan. Toivottavasti :D.

t. sara

• Sorcerer
        sara kirjoitti:

Hei,

Tuo mies on pomoni, eikä hän muuten tule kuulumaan elämääni. Hän on naimisissa ja kahden pojan isä.

Olen aamusta lähtien ollut tosi äreä ja nyt olen jotenkin peloissanikin. Tuo uni oli jollakin tavalla niin voimakas, että hirvittää mennä töihin. Olen hänen oikea kätensä ja yhteistyömme on sujunut hyvin. Olenko hypännyt väärää seuraan ?

Kiitos, että varoitit. Tuo ajatus rupesi elämään tosi voimakkaasti ja sitä täytyy miettiä kunnolla. Onneksi kohta taas nukutaan ja uusi uni tuo lisäselvennystä asiaan. Toivottavasti :D.

t. sara

Hei Sara.

Lisäisin näihin teidän tulkintoihinne seuraavia ajatuksia:

Tuo mies unessasi voi olla myös animuksesi. Sisäisen miehesi, oman 'järkipuolesi' ilmentymä. Voi olla, että mies tulee seikkailemaan unissasi vastakin.

Siksi sinun ei pitäisi olla huolissasi hänen ilmestymisestä uniisi. Se voisi olla ihan kuka tahansa muukin. Ja todennäköisesti välillä onkin. Voi jopa olla niin, että tuo mies vaihtuu unen aikana yhdestä toiseen.

Unesi lopussa on ajatus uudesta autosta. Auto symboloi sitä, miten elämääsi elät. Kun hyväksyt tuon unien miehen osaksi itseäsi saat itsellesi uuden liittolaisen ja johdattajan uniisi. Samalla saat uutta puhtia ja työkaluja elämääsi -- sen uuden auton.

Sorcerer

• sara
        Sorcerer kirjoitti:

Hei Sara.

Lisäisin näihin teidän tulkintoihinne seuraavia ajatuksia:

Tuo mies unessasi voi olla myös animuksesi. Sisäisen miehesi, oman 'järkipuolesi' ilmentymä. Voi olla, että mies tulee seikkailemaan unissasi vastakin.

Siksi sinun ei pitäisi olla huolissasi hänen ilmestymisestä uniisi. Se voisi olla ihan kuka tahansa muukin. Ja todennäköisesti välillä onkin. Voi jopa olla niin, että tuo mies vaihtuu unen aikana yhdestä toiseen.

Unesi lopussa on ajatus uudesta autosta. Auto symboloi sitä, miten elämääsi elät. Kun hyväksyt tuon unien miehen osaksi itseäsi saat itsellesi uuden liittolaisen ja johdattajan uniisi. Samalla saat uutta puhtia ja työkaluja elämääsi -- sen uuden auton.

Sorcerer

Kiitos Sorcerer,

Luulen, että itsessäni maskuliinisuus on voimakkaasti pinnalla ja etsin feminiinisyyttä.
        Oma kuva harvoin kyllä on selkeä eli asia voi olla ihan päinvastoinkin.

Voisiko uni jollakin tapaa kuvata tuota maskuliinisuuden tyrannia, joka nujertaa kaiken pehmeyden minussa ? Vai olisiko sittenkin niin, että olenkin feminiininen ja jos löydän animukseni, voin paremmin ? Mielestäni uni näytti hyvän ja huonon suhteen. Toisesta tuli mustia lapsia ja toisesta hieno auto, kokonainen minä.

Pyysin illalla lisäselvitystä ja näin seuraavanlaisia unia:

Juoksin metsässä jossakin kaukana keski-ajalla.
        Minulla oli salaisuus, jota toiset halusivat. Pakenin henkeni edestä. Suuri mieslauma jahtasi minua. Sain ohjeen ylhäältä: mene vanhalle kaivolle. Se on kuivunut. Heitä vihkosi sinne ja tulitikku perään. Polta tietosi. Tein työtä käskettyä ja uni päättyi siihen.

Toisessa unessa makasin miehen sylissä. Hän oli tullut pitkältä matkalta ja siinä oli hyvä olla. Olit Sorcerer aivan oikeassa, mies oli nyt joku muu, tuntematon. Mies oli uupunut matkalta ja nukkui. Olimme yläsängyssä. Lapseni oli alhaalla. Olin opettanut lapseni hyväksi suihin ottajaksi (huh, mitä unia). Houkuttelin, että tule lapsi nyt ja näytä miehelle miten hyvä olet. Halusin, että mies herää hyväilyihin ja kiittelee minua. Lapsi ei unessa tullut ylös.
        Rupesin itse liikuttelemaan itseäni miellyttääkseni miestä.

Huh, mitähän pitäisi tehdä ? Silmälasit kuvaavat uutta tapaa ajatella. Edellisessä unessa niitä oli kolmet. Pitäisiköhän minun oppia katsomaan eri tavalla sisäistä lastani, animaa ja animusta ?

Yhä vielä minua vaivaa ajatus mahdollisesta hyväksikäytöstä. Vain onko minut vain kasvatettu miellyttämään miehiä. Siksi käyttäydyn itse miehekkäästi ja estän näin lähikontaktit. En halua joutua alistetuksi ?!

t. Sara

• Sorcerer
        sara kirjoitti:

Kiitos Sorcerer,

Luulen, että itsessäni maskuliinisuus on voimakkaasti pinnalla ja etsin feminiinisyyttä.

Voisiko uni jollakin tapaa kuvata tuota maskuliinisuuden tyrannia, joka nujertaa kaiken pehmeyden minussa ? Vai olisiko sittenkin niin, että olenkin feminiininen ja jos löydän animukseni, voin paremmin ? Mielestäni uni näytti hyvän ja huonon suhteen. Toisesta tuli mustia lapsia ja toisesta hieno auto, kokonainen minä.

Minulla oli salaisuus, jota toiset halusivat. Pakenin henkeni edestä. Suuri mieslauma jahtasi minua. Sain ohjeen ylhäältä: mene vanhalle kaivolle. Se on kuivunut. Heitä vihkosi sinne ja tulitikku perään. Polta tietosi. Tein työtä käskettyä ja uni päättyi siihen.

Toisessa unessa makasin miehen sylissä. Hän oli tullut pitkältä matkalta ja siinä oli hyvä olla. Olit Sorcerer aivan oikeassa, mies oli nyt joku muu, tuntematon. Mies oli uupunut matkalta ja nukkui. Olimme yläsängyssä. Lapseni oli alhaalla. Olin opettanut lapseni hyväksi suihin ottajaksi (huh, mitä unia). Houkuttelin, että tule lapsi nyt ja näytä miehelle miten hyvä olet. Halusin, että mies herää hyväilyihin ja kiittelee minua. Lapsi ei unessa tullut ylös.

Huh, mitähän pitäisi tehdä ? Silmälasit kuvaavat uutta tapaa ajatella. Edellisessä unessa niitä oli kolmet. Pitäisiköhän minun oppia katsomaan eri tavalla sisäistä lastani, animaa ja animusta ?

Yhä vielä minua vaivaa ajatus mahdollisesta hyväksikäytöstä. Vain onko minut vain kasvatettu miellyttämään miehiä. Siksi käyttäydyn itse miehekkäästi ja estän näin lähikontaktit. En halua joutua alistetuksi ?!

t. Sara

Hei Sara.

Ajatuksesi feminiinisyyden etsinnästä voi hyvinkin tulla uniisi. Tulkintana se on hyvä. Jatka vain samalla tiellä.

Kovuus on jonkinlainen puolustusmekanismi. Oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, se on elintärkeä ominaisuus.

Lapsi unessa voi symboloida moniakin asioita. Parisuhdetta, omaa leikkisää lapsellista puoltasi, henkistä kasvua tai lasta itseään. Vaihtelevasti.

Unesi esittää kysymyksen, mikähän salaisuus vihkossasi on? Miksi se pitää piilottaa sinne kaivoon, alitajuntaan? Mitä pelottavaa sen tiedon julkaisemisessa on? Totuus ei pala tulessakaan.

Tuntematon mies unessasi olet sinä itse - (naisella animus, miehellä vastaava on sisäinen nainen anima). Uupunut mies, olet sinä itse. Mikä sinut on uuvuttanut? Sisäinen lapsesi on jaksanut tyydyttää sinua oraalisesti, mutta nyt se ei enää riitä? Olet ehkä kyllästynyt omaan siäiseen kasvuusi ja kaipaisit jotain muuta vaihteeksi? Ajatus itsensä likoon laittamisesta unessasi on oikean suuntainen. Silmät auki ja katselemaan maailmaa. Anna itsellesi lupa olla nainen.

Sorcerer

• sara
        Sorcerer kirjoitti:

Hei Sara.

Ajatuksesi feminiinisyyden etsinnästä voi hyvinkin tulla uniisi. Tulkintana se on hyvä. Jatka vain samalla tiellä.

Kovuus on jonkinlainen puolustusmekanismi. Oikeassa paikassa, oikeaan aikaan, se on elintärkeä ominaisuus.

Lapsi unessa voi symboloida moniakin asioita. Parisuhdetta, omaa leikkisää lapsellista puoltasi, henkistä kasvua tai lasta itseään. Vaihtelevasti.

Unesi esittää kysymyksen, mikähän salaisuus vihkossasi on? Miksi se pitää piilottaa sinne kaivoon, alitajuntaan? Mitä pelottavaa sen tiedon julkaisemisessa on? Totuus ei pala tulessakaan.

Tuntematon mies unessasi olet sinä itse - (naisella animus, miehellä vastaava on sisäinen nainen anima). Uupunut mies, olet sinä itse. Mikä sinut on uuvuttanut? Sisäinen lapsesi on jaksanut tyydyttää sinua oraalisesti, mutta nyt se ei enää riitä? Olet ehkä kyllästynyt omaan siäiseen kasvuusi ja kaipaisit jotain muuta vaihteeksi? Ajatus itsensä likoon laittamisesta unessasi on oikean suuntainen. Silmät auki ja katselemaan maailmaa. Anna itsellesi lupa olla nainen.

Sorcerer

Jälleen uusi mielenkiintoinen näkökulma. Katsoin unikirjasta kaivoa. Se kuvaa henkistä uupumusta.

Minussa on nousemassa toinen olemuspuoli, joka on lempeä ja hiljainen. Vaatteetkin heijastavat tuota olemuspuolta. Se pukeutuu lämpimiin alusasuihin, ja peittää enemmän naiseuttaan. Kova puoli kulkee avoimin kaula-aukoin ja alistaa itsensä miesten katseille.

Tuo pomoni on erittäin punainen ihminen. Voimakas, tuskin henkisyydestä on kuullutkaan. Tunnen syyllisyyttä, jos en pukeudu viettelevästi tai käyttäydy niin, että hän voi olla ylpeä minusta.

Höh, nyt alan oivaltaa mistä on kyse. Prosessi lähti liikkeelle, kun näin elävänä miehen, joka oli kauneinta mitä kuvitella saattaa. Näin hänet unessa ennen kohtaamista, alastomana. Mies ei ollut ulkonäöltään sama. Kuitenkin tunnistin hänet juuri tuosta puhtaudesta. Kauniista lempeydestä. En ole tainnut monta lempeää miestä elämässäni kohdata. Suurin osa on ollut jollakin tapaa julmia, jos et miellytä, saat lähteä.

En muista mitä lapussa luki. Se oli joku henkinen salaisuus tai tieto, jota muut eivät ymmärtäneet. Siksi halusivat sen varastaa minulta.

Vahvoja unia. Olen jollakin tapaa järkyttynyt.
        Eilinen voimakas kiukku alkaa muuttua säikähdykseksi. Olen tainnut antaa käyttää hyväkseni itseäni ihan surutta. Olen jopa mennyt sänkyyn siksi, että toinen on niin yksinäinen ja ikävissään. Naisellista hyväntekeväisyyttä. Voi hyvänen aika sentään :(.

Enkös tämänkin prosessin käynyt jo alkutalvesta ? Olen ilmeisesti luiskahtamassa samaan käyttäytymismalliin ja uni varoittaa minua siitä. Siksi varmaan pelkäsin yhtäkkiä töissä loppuviikosta niin kovin, että halusin vain pois. Olin luopumassa rajoistani ja niin ei saa tehdä.

Ulos tekee mieleni. Henkisiin tilaisuuksiin ja tekemään jotakin konkreettista. Yhtäkkiä haluaisin matkustellakin :).

t. sara

• Sorcerer
        sara kirjoitti:

Jälleen uusi mielenkiintoinen näkökulma. Katsoin unikirjasta kaivoa. Se kuvaa henkistä uupumusta.

Minussa on nousemassa toinen olemuspuoli, joka on lempeä ja hiljainen. Vaatteetkin heijastavat tuota olemuspuolta. Se pukeutuu lämpimiin alusasuihin, ja peittää enemmän naiseuttaan. Kova puoli kulkee avoimin kaula-aukoin ja alistaa itsensä miesten katseille.

Tuo pomoni on erittäin punainen ihminen. Voimakas, tuskin henkisyydestä on kuullutkaan. Tunnen syyllisyyttä, jos en pukeudu viettelevästi tai käyttäydy niin, että hän voi olla ylpeä minusta.

Höh, nyt alan oivaltaa mistä on kyse. Prosessi lähti liikkeelle, kun näin elävänä miehen, joka oli kauneinta mitä kuvitella saattaa. Näin hänet unessa ennen kohtaamista, alastomana. Mies ei ollut ulkonäöltään sama. Kuitenkin tunnistin hänet juuri tuosta puhtaudesta. Kauniista lempeydestä. En ole tainnut monta lempeää miestä elämässäni kohdata. Suurin osa on ollut jollakin tapaa julmia, jos et miellytä, saat lähteä.

En muista mitä lapussa luki. Se oli joku henkinen salaisuus tai tieto, jota muut eivät ymmärtäneet. Siksi halusivat sen varastaa minulta.

Vahvoja unia. Olen jollakin tapaa järkyttynyt.
        Eilinen voimakas kiukku alkaa muuttua säikähdykseksi. Olen tainnut antaa käyttää hyväkseni itseäni ihan surutta. Olen jopa mennyt sänkyyn siksi, että toinen on niin yksinäinen ja ikävissään. Naisellista hyväntekeväisyyttä. Voi hyvänen aika sentään :(.

Enkös tämänkin prosessin käynyt jo alkutalvesta ? Olen ilmeisesti luiskahtamassa samaan käyttäytymismalliin ja uni varoittaa minua siitä. Siksi varmaan pelkäsin yhtäkkiä töissä loppuviikosta niin kovin, että halusin vain pois. Olin luopumassa rajoistani ja niin ei saa tehdä.

Ulos tekee mieleni. Henkisiin tilaisuuksiin ja tekemään jotakin konkreettista. Yhtäkkiä haluaisin matkustellakin :).

t. sara

Hei Sara.

Se mitä lapussasi luki voi olla universaali asia, jota jokainen ihminen jossain vaiheessa elämäänsä etsii ja metsästää.

Jokaisella ihmisellä on oltava oma mysteerinsä. Jokin mihin oikeasti uskoa. Mikä se sitten onkin, on lopulta henkilökohtainen asia. Egyptiläisillä se oli usko auringon jumaluuteen, pakanakansoilla usko maan, puiden ja eläinten henkisyyteen, "veljeni on puu, siispä suojelen puuta"...

Voisiko olla, että siinä oli yksinkertaisesti oma myyttisi? Jotain mihin uskoa?

Sorcerer

• krassi
        sara kirjoitti:

Kiitos Sorcerer,

t. Sara

Hei!
        Voisiko unesi kaivo, olla vanhojen tietojen kaivo, jonne sinun olisi heitettävä syyllisyyttä aiheuttavat muistosi ja jopa tuhottava (tulitikku) ne?
        Mieslauma perässäsi olisi omatuntosi moninen syytöksineen.
        Siis katumusuni tuo.
        Mies pitkältä matkalta kuvaisi mennyttä aikaa ja suhdetta maskuliiniin, osa sinusta haluaisi pitää kiinni miehisyyden tällaisesta mallista.
        Olet mielestäni oivaltanut hienosti - unessakin haluat miellyttää ja tulla hyväksikäytetyksi ja saada palkkiona häneltä lähes äidillistä rakkautta (imeminen)
        Miehekäs käyttäytyminen voisi olla puolustuskeinosi... siis naamioitua "viholliseksi".
        Se paradoksaalista kyllä, saattaa herättää miehessä alistamisen halun.

• Sara
        krassi kirjoitti:

Hei!
        Voisiko unesi kaivo, olla vanhojen tietojen kaivo, jonne sinun olisi heitettävä syyllisyyttä aiheuttavat muistosi ja jopa tuhottava (tulitikku) ne?
        Mieslauma perässäsi olisi omatuntosi moninen syytöksineen.
        Siis katumusuni tuo.
        Mies pitkältä matkalta kuvaisi mennyttä aikaa ja suhdetta maskuliiniin, osa sinusta haluaisi pitää kiinni miehisyyden tällaisesta mallista.
        Olet mielestäni oivaltanut hienosti - unessakin haluat miellyttää ja tulla hyväksikäytetyksi ja saada palkkiona häneltä lähes äidillistä rakkautta (imeminen)
        Miehekäs käyttäytyminen voisi olla puolustuskeinosi... siis naamioitua "viholliseksi".
        Se paradoksaalista kyllä, saattaa herättää miehessä alistamisen halun.

Kiitos teille molemmille avustanne.
        Paljon ajatuksia päässäni pyörii :).

t. sara

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe