PARVEKETUPAKOIJALLE KYYTIÄ...

yläparveke

Alakerran naapuri on joka helvetin kerta tupakoimassa parvekkeellansa. Hän ei voi käsittää, miten mieto tupakan AROMI voi häiritä muita. Minä en halua paskaa haistella. Olemme taloyhtiössämme sopineet, että saamme käyttää parvekkeitamme siten, että se ei aiheuta toisille huomattavia haittoja. Mutta kaikkihan on suhteellista. Eilen iltapäivällä puistelin kaikki paskaiset mattoni parvekkeella ja oikein huolehdin, että naapuri saa moskista osuutensa. Ja kehtasi tulla vielä valittamaan. Sanottiin vain, että niin kauan, kun se paska haisee, niin moskaa varisee...

19

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala

Suu kiinni nyt , sinulle on ihan sama mistä valitat kun valitat kuitenkin , nyt vaan olet keksinyt tämän tupakan , koittaisit vähän harrastaa liikuntaa saisit läskit lähtemään ja mielikin virkistyisi.

• se vanha ämmä

1. En ole vanha, vaan melko nuori
        2. En ole ämmä vaan nuori mies
        3. Kyllä, olen parvekekyttääjä siltä osien, että saan nauttia parvekkeellani oleskelusta vaikka keskellä pimeää talvea 30 asteen pakkasessa ilman, että joku saastuttaa oleskeluani kamelinpaskanhajuisilla syöpäkääryleitä. Naapurikin saa oleskella parvekkeellaan, mutta ei siten, että se häiritsee minua. Sitä saa, mitä tilaa. Ja onneksi parvekkeella tamppaamista ei ole tällä alueella kielletty, muuten menisi hyvä huvi ihan hukkaan. Siis näin pienillä asioilla saa noilta tupakankatkua rakastavilta naapureilta turhat luulot pois. Tupakointi kun ei ole välttämättömyys, jota on pakko toteuttaa. Polttakoot, mutta ei siellä, missä se minua häiritsee.

• ååkhe
        se vanha ämmä kirjoitti:

3. Kyllä, olen parvekekyttääjä siltä osien, että saan nauttia parvekkeellani oleskelusta vaikka keskellä pimeää talvea 30 asteen pakkasessa ilman, että joku saastuttaa oleskeluani kamelinpaskanhajuisilla syöpäkääryleitä. Naapurikin saa oleskella parvekkeellaan, mutta ei siten, että se häiritsee minua. Sitä saa, mitä tilaa. Ja onneksi parvekkeella tamppaamista ei ole tällä alueella kielletty, muuten menisi hyvä huvi ihan hukkaan. Siis näin pienillä asioilla saa noilta tupakankatkua rakastavilta naapureilta turhat luulot pois. Tupakointi kun ei ole välttämättömyys, jota on pakko toteuttaa. Polttakoot, mutta ei siellä, missä se minua häiritsee.

ja lisäksi olet vielä puppepoika!
        minä tiedän kaiken!!

• se puppelipoika
        ååkhe kirjoitti:

ja lisäksi olet vielä puppepoika!
        minä tiedän kaiken!!

Ja mitä sitä muuta keksitäänkään, kun varsinaista asiaa ei ole...

• alakerran ukko
        se vanha ämmä kirjoitti:

Et siis ole vanha ämmä .
        Mutta ainakin olet työtön ( olit ollut kopistelemassa mattoja perjantaina päivällä, et siis ole töissä )
        Olet myös yksineläjä kun joudut kopistelemaan mattosi itse ja sinulla on aikaa kytätä parvekkeella.
        Olet myös vittumainen homoseksuaali , jutuista päätellen

• sulla haisee

jos sun mattoskin on niin paskaset :))))
      Kumpis teistä on suurempi rikollinen - taitaa olla niin että kaupunkien järjestyssäännöissäkin kielletään mattojen puistelu parvekkeella mutta eipä taida parveketupakoinnista olla mitään mainintaa??
      Mitäs sä asunnolla teet, sullehan riittää parveke kun kerran siellä jatkuvasti asut ja naapurit sua häiritsee!

• Zorro

mikähän olisi oikein pahanhajuinen tuote millä kostaisi parveketupakoijille samalla mitalla, olisiko kissapissa vai mikä, vinkkejä voi laittaa tänne.

• hajunäätä

Jos tupakka haisee mielestäsi paskalle. Tai haista paskaa vertailun vuoksi. Ei paljon haittaisi vaikka työntäisit koko pääsi pyttyyn. Ainakaan meidän taloyhtiössä EI SAA puistella mattoja parvekkeelta, mutta parveketupakointia ei ole kielletty. Ja miten ihmeessä mattosi niin likaiset ovat - ai niin paskaisethan ne olivatkin. Ihme kun et tiedä jo miltä paska haisee, jos mattosikin ovat paskassa.

Noihin hajuaistin häiriöhin. Paikallinen korva- nenä- ja kurkkutautien poliklinikka voisi ehkä yrittää auttaa.

• ylimällä parvekkeella

On se kumma että nuo tupakoitsijat kuvittelevat saavansa tehdä mitä vain. Muut ei saisi häiriintyä heidän touhuistaan ollenkaan. Juu ei todellakaan esim kesäisin ole mitenkään mukava herätys kun kuumuuden takia nukkuu ylimmässä kerroksessa tuuletusluukut auki ja kohta saakin herätä siihen että se kaikki tupakankäry tunkee alemmilta parkekkeilta omaan huoneistoon.

"Zorro" oli ihan oikeassa. Pitäisi keksiä jokin juttu jota voisi heitellä näiden tupakoitsijoiden parvekkeille haisemaan. MItes olisi vaikka kalan perkuu jätteet. Tai silloin tällöin voisi roiskia pullollisen etikkaa sinne.

• Pomo_

Sinähän kummallisessa paikassa asustelet, jos kaikki savut just sun kämppään tulee. Sehän on hyvä, niin ei ainakaan naapurikämppiin mene savua ollenkaan.
        Mä olen aina luullut, että edes osa savuista menisi taivaan tuuliin??
        Mutta ne meneekin kaikki sun kämppään.

• ylimällä parvekkeella
        Pomo_ kirjoitti:

Sinähän kummallisessa paikassa asustelet, jos kaikki savut just sun kämppään tulee. Sehän on hyvä, niin ei ainakaan naapurikämppiin mene savua ollenkaan.
        Mä olen aina luullut, että edes osa savuista menisi taivaan tuuliin??
        Mutta ne meneekin kaikki sun kämppään.

Joo ja sulla on tosi erikoista röökiä jos siitä savut alaspäin lähtee.

• parvekesauhuttejija

valitettiin, ennenkuin tupakoimattomat löivät "viisaat" päänsä yhteen. Saivat puolet ravintoloistakin savuttomiksi, mutta missä ihmeessä ovat, kun savullisten puoli on aina täynnä ja savuttomalla puolella paikat huutaa tyhjyyttään?!
      Kyllä se pitkälti kokemuksen tuomaa tietoutta on, että suurimmat nipot ja valittajat löytyvät aina tupakoimattomista. Ottakaa hitto jo ihmeessä hermosavut, helpottuu teidänkin elämä! Kyllä te sitten löydätte suurempiakin ongelmia, mitä maailma päällään kantaa. Niitä nimittäin OIKEESTI on ;)

• Miettijä

" että suurimmat nipot ja valittajat löytyvät aina tupakoimattomista."

Kukahan täällä eniten valittaa. Taitaa olla ne tupakoitsijat jotka eivät voi mennä ulos polttamaan vaan täytyy pilata KAIKKIEN ilma.

• vähän

Nyt tässä syntyi tällainen riita tupakoimattomien ja tupakoitsijoiden välille. Minä tupakoin, mutta en siten, että se häiritsee muita. Asun nimittäin omakotitalossa. Sitä en edelleenkään ymmärrä, että tupakoijat jaksavat puolustaa tupakointia. Ihan kuin tämä tupakointi olisi jokin positiivinen elämänilo, eikä terveydelle haitallinen, sairaalloinen pahe.

• morghann

muuta pois jos kerran haittaa. vois muute sellasen lain säätää että tupakoijille olisi omat talot ja sitte valittajille&elämättömille omat talot. loppus ainaki röökistä napina. mitäs sitte kehittäsit valituksen aiheeks? ja ei ollu sulle henk.koht. vaan kaikille valittajille. vituttaa tuollanen.

• pena

uistinnaamoillekin olisi hyvä rakentaa omat talot:-P

• Tupakoimaton

"ois muute sellasen lain säätää että tupakoijille olisi omat talot ja sitte valittajille&elämättömille omat talot."

Mitäs lakia siihen tarvitaan. Sittenhän ne jo asuis samassa talossa. Tupakoitsijathan täällä suurimman metelin näköjään nostaa. Eikä kenenkään tarvis enää valittaa mistään. Hieno ehdotus. LAitetaan vaan ne tupakoitsevat elämättömät valittajat samaan latoon.

• kuule..

vittuun, jokainen tekee kotonaan mitä haluaa!

• eikä tule menemään

Itselläni on myös naapuri, joka vetää norttia
        yötä päivää. Ei siinä muuten mitään, mutta talo on vanha ja asuntojen Korvausilma tulee parvekkeen kautta. Eli vaikka kaikki räppänät ja luukut on kiinni, niin oma kämppä haisee välillä NIIN SAAATANAN PAHALLE!

Ja mikä parasta, talon järjestyssäännöissä on tupakointi kielletty Parvekkeella ja asunnoissa.

Että semmosta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe