huijausta netissä koiran pennuista.älkää maksako varausmaksua ennenkuin olette varmoja asiasta.minä maksoin varaus maksun ja luulin saavani pennun..mutta empä saanut.nyt poliisille tutkimus.todisteita minulla asiasta.onko muille näin käynyt??
KOIRA HUIJAUSTA
13
2561
Vastaukset
- krb
Onko tämä se Apulassa pentuja kauppaava, josta on ollut aikaisemminkin puhetta?
- toscan
on olla maksamatta ainakaan käteisellä yhtään mitään. Aina pankin kautta ja viestiksi että on maksanut varausmaksun koiranpennusta. On ainakin jälkikäteen sitten näyttää että on maksettu ja varattu.
- varokaa
lemmikkipalstat/apulassa oli tämä tyyppi. kuka tietää minkä rotuisia tyyppi tarjonnut siellä?minkälaista varausmaksua vaatinut?onko joku kyseisen tyypin uhri..mua sapettaa suunnattomasti kun rahat meni.mä maksoin netin kautta maksun ja mul kuitti muttei koiraa.
- varokaa
varokaa kirjoitti:
lemmikkipalstat/apulassa oli tämä tyyppi. kuka tietää minkä rotuisia tyyppi tarjonnut siellä?minkälaista varausmaksua vaatinut?onko joku kyseisen tyypin uhri..mua sapettaa suunnattomasti kun rahat meni.mä maksoin netin kautta maksun ja mul kuitti muttei koiraa.
niin tämä huijari otti minuun yhteyttä kun minulla oli osto ilmoitus,hänen ilmoitusta en sekoitus pennuista nähnyt.kertokaa kaikki mitä tiedätte siitä huijarista apulassa.kaikki tuntomerkit nimet ym..
- hannu32
varokaa kirjoitti:
niin tämä huijari otti minuun yhteyttä kun minulla oli osto ilmoitus,hänen ilmoitusta en sekoitus pennuista nähnyt.kertokaa kaikki mitä tiedätte siitä huijarista apulassa.kaikki tuntomerkit nimet ym..
Te, jotka tiedätte nimen ja osoitteen, kertokaa. Olkaa hyvät ja kertokaa, niin panen asian järjestykseen.
- kertomaan huijauksesta
varokaa kirjoitti:
kaikista mahdollisista netissä olevista palstoista.
Täällä on varoiteltu ja keskusteltu lähes päivittäin tästä huijarista. Outoa sattumaa sanoisin. Jos olet aito mitä epäilen anna asiasi poliisille. Poliisi kyllä selvittää asiat.
Lapsellista touhua. Ei mennyt lävitse. - Tarjottiin
varokaa kirjoitti:
Rotikan pentuja,500e josta varausmaksu oli 200e.Tiesin tyypistä joten en vaivautunut edes vastaamaan.Hurtat.com
- kyseisestä aikaisemmin
nyt selvisi moni asia esim.yhdestä viestistä että huijari olisi sama hutratcom.sähköposti osoitteella toimiva nainen ja ottaa varausmaksuksi 200e koiran pennusta.puhuu uskottavasti asioista kunnes..
- KOIRAA ETSIVÄ!
Onko apula luotettava siis? Tiedättekö luotettavaa paikkaa mista saa kodittomia koiria?
- Varovaisuuskannattaa
On se. Itse paikkana, mutta siellä ilmoittelee joskus kyllä huijareitakin. Ne näyttäisivät olevan kuitenkin melko harvinaisia.
Toimi näin:
1.Kopioi ilmoituksesta puhelinnumero
2. Mene sivulle http://www.fonecta.fi/
3. Liitä numero henkilöhakuun(rekisteröidy ellet jo ole tehnyt sitä)
4. Jos numero jonka liitit:
a) on henkilön nimellä, soita hänelle(tod.näk ok) ja kysele, kysele, kysele. Pyydä saada tulla hakemaan(ellei voi, unohda ilmoitus(=huijari)
b) tulos on että ei löydy, unohda ilmoitus(=huijari)
Jos ilmoituksessa on vain sähköposti, niin lähetä maili ja pyydä ensitietojen lisäksi puhelinnumeroa. Tee numerosta ylläolevat tarkistukset. Varmista myös että sp jonka saat tulee osoitteesta jolle viestin lähetit. Katso myös saamasi viestin ulkoasua, onko se hoono soomi joka käännetty enklannista googlella suomeksi. Jos, niin kyseessä huijari. - ssss4
http://www.kodinvaihtajat.com tai eläinsuojeluyhdistykset. valitettavasti kun yksityisen ihmisen kanssa diilaa jonkun nettipalstan kautta on aina mahdolllisuus että on kusettaja kyseessä. Myös voit adotoida ulkomailta, Suomeen tuo monet luotettavat yhdistykset koiria mm Romaniasta ja Espanjasta. Etkä jää yksin ongelmatilanteissa.
- tarkkuutta vaatii
Varovaisuuskannattaa kirjoitti:
On se. Itse paikkana, mutta siellä ilmoittelee joskus kyllä huijareitakin. Ne näyttäisivät olevan kuitenkin melko harvinaisia.
Toimi näin:
1.Kopioi ilmoituksesta puhelinnumero
2. Mene sivulle http://www.fonecta.fi/
3. Liitä numero henkilöhakuun(rekisteröidy ellet jo ole tehnyt sitä)
4. Jos numero jonka liitit:
a) on henkilön nimellä, soita hänelle(tod.näk ok) ja kysele, kysele, kysele. Pyydä saada tulla hakemaan(ellei voi, unohda ilmoitus(=huijari)
b) tulos on että ei löydy, unohda ilmoitus(=huijari)
Jos ilmoituksessa on vain sähköposti, niin lähetä maili ja pyydä ensitietojen lisäksi puhelinnumeroa. Tee numerosta ylläolevat tarkistukset. Varmista myös että sp jonka saat tulee osoitteesta jolle viestin lähetit. Katso myös saamasi viestin ulkoasua, onko se hoono soomi joka käännetty enklannista googlella suomeksi. Jos, niin kyseessä huijari.Hyvä keino selvittää myyjän myyntihistoriaa on esim googlettaa puhelinnumero tai paikkakunta. Esim.koira myydään 123-345678. Itse olin hankkimassa koiraa ja myyjä vaikutti kunnon koiraihmiseltä.Kyseessä sekarotuinen pentu. Tosin ihmettelin kun pentujen emä ei ole myyjän luona eli emää ee ole mahdollista nähdä vaikka ilmoituksen mukaan on kiltti kotikoira. Emä on laitettu sijoitukseen. Rotukoirien kohdalla olen kuullut sijoituskoirasta mutta sekarotuinen-hei haloo!
Googlettamalla löysin monia k.o myyjän ilmoituksia-annetaan sijoituksen paperittomia koiria,myynnissä ollut tänäkin vuonna useamman eri rodun edustajia ja sekarotuisia. Yksi paperillinen ja muut rekkaamattomia.
Mutta yllättävin löytö tuli tästä pennusta josta olin kiinnostunut. Pentua oli myyty ensin hintaan 360 euroa seuraavaksi hinta oli 320. Ja luulin,että pentu oli jo saanut kodin kunnes löysin taas myynti-ilmoituksen. Nyt rotuyhdistelmä oli muuttunut ja hinta oli 260 euroa! Samat kuvat ja sama myyjä. Hankin rescuepennun joka muuttaa meille ensi viikolla.
- koiraihminen4
Maksatteko oikeasti varausmaksuja pelkän netti-ilmon pohjalta näkemättä pentua? Tuo jo haiskahtaa. En ikinä itse suostuisi. Kunnon kasvattaja päästää kotiinsa katsomaan pentuja, hänellä on kunnon nettisivut ja kennelnimi. Muunlaisista paikoista en suostuisi koiria ostamaankaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544