Joudun maanantaina sairaalaan..Että ajattelin vaan ilmottaa ettei mua sitten vähän aikaa täällä näy..Voi tulla pitkä hoitojakso,ehkä.
sairaalaan...
18
3744
Vastaukset
- että..
tulet terveenä takaisin! :) ja tsemppiä!
- Noname
ei tartte lueskella sun ilkeitä vastauksia vähään aikaan :)
- Noname
Mihin sairaalaan muute meet? meinaa itekkin joudun tässä kuussa sairaalaan
- Minä vain
Noname kirjoitti:
Mihin sairaalaan muute meet? meinaa itekkin joudun tässä kuussa sairaalaan
Minne sairaalaan sä meet?
- entinen ana
Mitkä sun mitat on?Niiku pituus ja paino?
- joudut
Hah, oli jo aikakin! Eihän noita sun päättömän tyhmiä viestejä jaksa kukaan lukea.
- Psykoositar
joudut kirjoitti:
Hah, oli jo aikakin! Eihän noita sun päättömän tyhmiä viestejä jaksa kukaan lukea.
Kuunnella tollasia kommentteja osalta..Varsinkaan kun ei uskalleta omalla nimimerkillä kirjottaa..Harvoin ihmisiä vaivaa se jos joku kirjottaa päättömän tyhmiä viestejä,jotain muuta siinä yleensä on.Ja jos ei jaksa mun kirjotuksia lukea niin sitten on lukematta.Olen vaan huomannu et aina kun jotain kirjotan ni se luetaan kymmenen kertaa useemmin kun muiden kirjottamat.
Oletko äskenen kenties kateellinen kun ite et oo niin kamalan huonossa kunnossa?
Arvaatko onko mukava tulla tänne lukemaan tollast palautetta,varsinkin kun ei koskaan tiiä mikä päivä on viimenen. Vanhemmille lääkäri vaan sano et "teil on kotona 17 vuotias tyttö joka voi minä hetkenä tahansa kuolla omaan sänkyynsä. Ja joo Nuorisopsykan suljetulle meen,ei sisätaudit pysty mua hoitamaan. - joudut
Psykoositar kirjoitti:
Kuunnella tollasia kommentteja osalta..Varsinkaan kun ei uskalleta omalla nimimerkillä kirjottaa..Harvoin ihmisiä vaivaa se jos joku kirjottaa päättömän tyhmiä viestejä,jotain muuta siinä yleensä on.Ja jos ei jaksa mun kirjotuksia lukea niin sitten on lukematta.Olen vaan huomannu et aina kun jotain kirjotan ni se luetaan kymmenen kertaa useemmin kun muiden kirjottamat.
Oletko äskenen kenties kateellinen kun ite et oo niin kamalan huonossa kunnossa?
Arvaatko onko mukava tulla tänne lukemaan tollast palautetta,varsinkin kun ei koskaan tiiä mikä päivä on viimenen. Vanhemmille lääkäri vaan sano et "teil on kotona 17 vuotias tyttö joka voi minä hetkenä tahansa kuolla omaan sänkyynsä. Ja joo Nuorisopsykan suljetulle meen,ei sisätaudit pysty mua hoitamaan."Arvaatko onko mukava tulla tänne lukemaan tollast palautetta"
- *Karitta*
joudut kirjoitti:
"Arvaatko onko mukava tulla tänne lukemaan tollast palautetta"
Täältä ei kannata varmaan hakea lohtua, täällä on muitakin sairaita ja sairailla on paha olla eikä ne välttämättä jaksa olla toisillekaan kovin tukena.. Täällä voit tulla enemmän loukatuksi kuin jossain missä on pelkkiä toipuvia. En tarkoita etteikö täälläkin juttujas haluttais lukea. Jos sairaalaan olet menossa, niin jaksamista sinne.
- äiti-kertaa-kolme
Toivottavasti tämä hoitojakson on sinulle hyvä ja "parantava". Sinulla on paljon tietoa tästä sairaudesta ja joskus ehkä hiukan ironisesti vastailet toisille,mutta kyllä ne sairaanhoitajatkin melko terävästi anopotilaalle puhuvat! Välillä päänsilitys ei auta ja on hyvä herätellä ronskistikin, mutta tietysti joskus voisi hioa sitä terävintä särmää sanomisistaan, kun me kaikki olemme, onneksi, erilaisia ja herkkyysasteemme on erilainen!
KAIKILLE tsemppiä ongelmiensa kanssa! Myös Psykoosittarelle, jota haluaisin lämpimästi halata. Löydä itsesi, rakasta itseäsi ja tule ehjäksi! Ole vahva taistelussa sairauttasi vastaan ja voita se!- Psykoositar
Tiedän että hoitajilta voi tulla varsin teräviä kommenttejä iteltäänkin, 1,2 vuotta olen ollut jo sairaalassa. Mutta sen sanoin et tää jää viiimeseks hoitojaksokseni.
Se on vähän eri asia jos yks kettuilee muille, (huom,en ilkeile) kun puol palstaa yhelle.. - äiti-kertaa-kolme
Psykoositar kirjoitti:
Tiedän että hoitajilta voi tulla varsin teräviä kommenttejä iteltäänkin, 1,2 vuotta olen ollut jo sairaalassa. Mutta sen sanoin et tää jää viiimeseks hoitojaksokseni.
Se on vähän eri asia jos yks kettuilee muille, (huom,en ilkeile) kun puol palstaa yhelle..Toivottavasti päätöksesi tämän hoitojakson viimeiseksi jäämisestä tarkoittaa, että haluat parantua ja niin käy, eikä sitä, ettet jatkossa aio ottaa apua vastaan??
Sinä, jos kuka, tiedät, miten pienellä liekillä elimistösi nyt on. Älä anna sen tulen sammua, vaan puhalla hiillos taas roihuun. Olet vielä niin kovin nuori, sinulla on elämä edessäsi, ehdit vielä tehdä vaikka mitä, vaikka lukea lääkäriksi, kunhan annat itsesi parantua!
Lämmöllä äiti-kertaa-kolme
ps. mun lapset ovat 12,13 (tosin kohta 14 tämä sairaalassa oleva anatar) ja 16 vuotiaita. Siksi tämä teidän nuorten hätä sattuu ihan pirusti,kun oma kolmikko on niin tärkeä ja heidän hyvinvointinsa on avainasemassa! Varmasti kaikkien vanhempiin sattuu oman lapsen sairaus, kaikkilla ei vain ole taitoa tai voimaa sitä näyttää!
- ehkä, ehkä ei?
Toivon vilpittömästi onnea matkaan! Käy linjoilla kertomassa kuulumisia, kun voit :)
- Psykoositar
Minä käyn=)
- ...
Toivottavasti hoito tuottaa tulosta. Näytä maailmalle että pystyt voittamaan sairautes! Voimia... =)
- Psykoositar
mä lähen nyt. Tunnin pääst pitää olla sairaalassa. Kiitos niille jotka ovat tsempanneet. Otan tämän tosissani vaikka toiveet ei oo kauheen korkealla, 5vuotta yliopistollista sairaanhoitoa eikä paljon ole muuttunu=( Mut pakko yrittää nyt,itseni takia.
- Lina
Tsemppiä! Vaikket ehkä pääsekään lukemaan nyt näitä viestejä. Äläkä välitä noista ikävistä ja asiattomista kommenteista :)
- enkuli
...ainakin mahdollisimman..
vilpittömästi sitä kohdallesi toivon!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474