Auttakaa

minua =(

Viimeiset kuukautiseni alkoivat 15.12.2005.

Tajusin asian vasta kun aloin voida huonosti tammikuun lopussa. Kuusi päivää yötä päivää olo kuin krapulan ja ruokamyrkytyksen sekoitus.
Sitten alkoivat myös lievät alavatsakivut ja painon tunne alavatsassa. Nännit arat.

Nyt siis olin jo VARMA että olen raskaana. Asiaa ei auttanut, että se oli täysi yllätys.

Mutta. Tein eilen illalla raskaustestin (kahteen kertaan) ja ne näyttivät NEGATIIVISTA??

Voinko silti olla raskaana? Kuukautiseni eivät ole vieläkään alkaneet. Näin ei ole käynyt koskaan.

Eilen aamulla oli kaikista huonoin olo, mutta vain hetkellisesti. Iltaa kohden olo palautui täysin normaaliksi ja nyt (seuraavana aamuna)olo on edelleen ollut hyvä. Ei siis enää pahaa oloa, tosin alavatsa on edelleen arka ja siellä tuntuu lähinnä kuumotusta ja pientä painon tuntua.

Voiko oireet kuitenkin viitata raskauteen vai onko minulla jotain vakavampaa? Vai olenko saanut keskenmenon?

Nimim. huolestunut.

Kaikki apu olisi nyt tarpeen. Pääsen lääkäriin vasta maanantaina.

12

7620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen

Olen myös ollut kolmisen viikkoa välillä flunssassa ja välillä kuumeessa. On edelleen tosi tukkoinen olo.
      Lisäksi olen ollut väsynyt ja nukkunut puolet enemmän kuin yleensä.

• zzz

jos 2 negatiivista olet tehnyt, en usko että olet raskaana..mutta asia kannattaa varmistaa lääkäriltä.testi kannattaisi tehdä aamulla, hormoonimäärä kun on silloin korkeampi. ja sen verran aikaista on kohdallasi kuitenkin, ettei positiivinen välttämättä näy..

• kokemuksia?

Onko kellään samanlaisia kokemuksia??

Miten on käynyt?

Itse tein raskaustestin siis kaksi viikkoa siitä, kun kuukaustisten piti alkaa. Ja tein siis ne kaksi testiä samana iltana.

Please, kertokaa!

• Aikku
        kokemuksia? kirjoitti:

Onko kellään samanlaisia kokemuksia??

Miten on käynyt?

Itse tein raskaustestin siis kaksi viikkoa siitä, kun kuukaustisten piti alkaa. Ja tein siis ne kaksi testiä samana iltana.

Please, kertokaa!

itsellä ei kokemusta moisesta mutta tiedän että joillakin raskaustestit ei vain näytä positiivista vaikka raskaana olisikin! Mene maanantaina terveyskeskuksen labraan ottamaan verinäytteestä raskaustesti! Se antaa varman tuloksen parissa tunnissa! Mainitse siellä asiasta että kuukautiset reilusti myöhässä mutta testit näyttää negaa.

• LISÄÄ!!

Maanantaihin on vielä pitkä aika ja mulla on koko vikonloppu vapaa. oon jo tehnyt miehenkin lähes pöpiksi (Mies ei tiedä mistään mitään, niinkuin en minäkään..)

Jos siis jollakulla on minkälaisia kokemuksia tahansa asian vuoksi, olisin kiitollinen kertomuksistanne. =(

• ............

itse kuulun myöhään plussanneisiin....eli tee testi aamupissasta (voimakkainta)....itselläni ainoastaan se näytti lopulta haaleaa plussaa ja nyt onnellisesti jo rv 25 5.

• Vinkistä!
        ............ kirjoitti:

itse kuulun myöhään plussanneisiin....eli tee testi aamupissasta (voimakkainta)....itselläni ainoastaan se näytti lopulta haaleaa plussaa ja nyt onnellisesti jo rv 25 5.

Kiitti tiedosta. Mulla on yks testi vielä jemmassa, joten taidan sitten lirauttaa siihen huomen aamulla.. = )

• käynyt samoin?
        ............ kirjoitti:

Te, jotka ootte plussanneet myöhään tai ei oo näkyny apteekin testeissä ollenkaan, kertokaa oma tarinanne!

• kaisu
        käynyt samoin? kirjoitti:

Te, jotka ootte plussanneet myöhään tai ei oo näkyny apteekin testeissä ollenkaan, kertokaa oma tarinanne!

No teitkö aamulla sen testin? Rupesi kiinostamaan että onko sul tärpännyt? Mä kyllä veikkaan et se näyttää nyt positiivista koska sulla on selkeet oireet ja menkat noin kauan myöhässä. Sä olet vaan tehnyt sen testin liian aikaisin et sitä hormoonia ei ole ollut tarpeeks pissassa. Itse en uskaltanut tehdä testiä ku pelkäsin et näyttää taas negaa niin menin suoraan labraan ja verestä ottivat ja niin sitä nyt odotellaan esikoista...Täällä kaikki varpaat pystys et pääsisit plussaamaan...=)

• niin, että..
        kaisu kirjoitti:

No teitkö aamulla sen testin? Rupesi kiinostamaan että onko sul tärpännyt? Mä kyllä veikkaan et se näyttää nyt positiivista koska sulla on selkeet oireet ja menkat noin kauan myöhässä. Sä olet vaan tehnyt sen testin liian aikaisin et sitä hormoonia ei ole ollut tarpeeks pissassa. Itse en uskaltanut tehdä testiä ku pelkäsin et näyttää taas negaa niin menin suoraan labraan ja verestä ottivat ja niin sitä nyt odotellaan esikoista...Täällä kaikki varpaat pystys et pääsisit plussaamaan...=)

Huomenna tarkoittaa maanantai-aamua. En oo siis vielä tehny, kun pitää odotella sitä aamupissaa.

Tällä hetkellä kutenkin jo toivon, että plussaa. =)

• Onnea sulle!
        kaisu kirjoitti:

Siis odotuksen johdosta. Milloin menit labraan, oliko kauan kuukautiset myöhässä? Millä viikolla oot nyt?

Mulla oli siis jo kaks viikkoa myöhässä, kun tein testin ekaa kertaa. Ja nyt kyl pelottaa et tulee taas negaa.

• näytti

Negatiivista. Myös labrassa tehty. =(
      Nyt jatkotutkimukset käynnissä, missä vika kun kuukautiset edelleen tulematta. Rankkaa. Ja itkettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe