Ni-iin, mitkä merkit vetää esim. seuraavia ammattiryhmiä: hoitsut/opetusala/palveluala/teknilliset/liike-elämä/siivoojat ?
Millä merkillä
16
2144
Vastaukset
- ventress
kukka ja mehiläinen.
- el_lupo
Pitävät kaikki isosta, pienellä ei kannata vaivautua.
- ja donat
eerot ja donat korjaa monta pikku-ja isompaa vikaa.Hankit niitä vaan paljon ja monta.Etkä pihtaa niin maailma on avoin.
- M.R.
Siis ilmeisesti haluat "vetää" noita ammattiryhmiä???
Huono "merkki" on esimerkiksi jos pieraiset heti ensi esittelyssä. En suosittele!!
Hyvä "merkki" on älykkäät ajatukset ja sovinnollinen, yhteishenkinen mieli ja se että ymmärtää, mistä on kyse!!
Esim. Tällä palstalla on kyse MOOTTORIPYÖRÄILYSTÄ, eikä minkään tai kenenkään vetämisestä.
Eli ainakin itsestäsi annat varsin huonon ja ääliömäisen "merkin". - merkillä
Hommaat minulle ajettavaksi Buellin cityX, niin olen ihan myyty ainakin siihen pyörään... :-)
Hyvällä käytöksellä saat naisia.- percival
Jos ainoa syy prätkän hankintaan on naisväen pyydystäminen, kovin on Sulla huonosti asiat. Yritä vaan olla ihan oma reppana itsesi, kyllä joku normaalia voimakkaammalla hoivavietillä varustettu donna heltyy. Tai mielenterveyspuolen hoitsu...
- ei aliarvioida mp:ä
percival kirjoitti:
Jos ainoa syy prätkän hankintaan on naisväen pyydystäminen, kovin on Sulla huonosti asiat. Yritä vaan olla ihan oma reppana itsesi, kyllä joku normaalia voimakkaammalla hoivavietillä varustettu donna heltyy. Tai mielenterveyspuolen hoitsu...
Hankkiihan monet HD:n juuri sen takia, että naiset pörrää niiden ympärillä.
- faktatieto
ei aliarvioida mp:ä kirjoitti:
Hankkiihan monet HD:n juuri sen takia, että naiset pörrää niiden ympärillä.
kuskeilla on pieni kalu.
- minäkin haluan
faktatieto kirjoitti:
kuskeilla on pieni kalu.
Tämänkö takia minäkin haluaisin boxeri-bemarin?
- muuan nainen
Otsikkosi kysymykseen "Millä merkillä saa naisia" vastaan etten tiedä, koska miehen mp ei ole oikealle naiselle se tärkein asia.
Entä mitkä merkit vetää seuraavia ammattiryhmiä, kysyt toisesa kysymyksessä.
Minua "vetää puoleensa" kyykkypyörät. En tiedä mitään parempaa kuin vauhdin hurma oman pyörän päällä, yksin ajaessani hyvällä tiellä. Mies ajakoon omallaan.
Ai niin, olen matkailualalla.- flaksi
Parhaiten olen pärjännyt piikksen MZ:n kanssa. Tapaamani tytöt hankkiutuivat sitten aikoinaan kukin akateemisille aloille. Olihan siihen aikaan muitakin pyörämerkkejä mutta MZ oli poikaa. Kyllähän Yamahankin kanssa homma toimi mutta kyllä MZ oli menestyksekkäin iskupeli. Toimisi varmaan vielä tänäkin päivänä.
- kawahtakaa
Minä ainakin saan naisia ja tallissa on Kawasaki. Tosin yksikään noista naisista ei edes tiedä Kawastani mitään. Joten luulisin saavani myös Kawalla niitä naisia.
- tartzan
Onhan noita saanut ilman pyörääkin,ja pyörän kera.
- vehkeet
kiinnostavat naisia. Siksi H-D miehillä on parhaan näköiset kinkut takaistuimella. H-D on aika iso vehje ja moottoripyörämaailmassa koolla on väliä.
- tokanen
Kyllä te harrikka juntit olette keskimäärin sen näköisiä heppuja, että Mervi Tapolat vois vähän ehkä kiinnostua.
- mielipiteet
tokanen kirjoitti:
Kyllä te harrikka juntit olette keskimäärin sen näköisiä heppuja, että Mervi Tapolat vois vähän ehkä kiinnostua.
Tähän vain naiset voivat antaa "oikean" vastauksen- ja jokaisella on omat mieltymyksensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984