1. Mikä kiinnittää ensimmäiseksi huomiosi naisessa?
3. Minkä väriset hiukset vetoavat sinuun eniten?
4. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa tulee olla?
5. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa ei saa olla?
6. Seksikkäintä naisessa on...
8. Millainen pukeutuminen naisella tulisi olla?
9. Mitä katsot ja mietit, kun näet naisen edestäpäin?
10. Mitä katsot ja mietit kun näet naisen takaapäin?
11. Isketkö itse vai odotatko että nainen iskee sinut?
12. Jos nainen iskee, miten hänen tulisi lähestyä ja millaisesta avauksesta pidät tai et pidä?
13. Helppo vai vaikeastitavoiteltava?
GALLUP,naisista
6
1513
Vastaukset
- m26__
1. Mikä kiinnittää ensimmäiseksi huomiosi naisessa?
Ulkoinen olemus
3. Minkä väriset hiukset vetoavat sinuun eniten?
Viininpunaiset
4. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa tulee olla?
Kiltti, söpö ja ujo
5. Mitkä kolme luonteenpiirrettä naisessa ei saa olla?
itserakas, liian ylpeä ja jätkämäinen
6. Seksikkäintä naisessa on...
Hiukset
8. Millainen pukeutuminen naisella tulisi olla?
Naisellinen, tyylikäs.- Palstatrolli
4. söpö
Siisti luonne torspo.
- Thomas
1 silmät, kulmakarvat oikeita( ) vai piirretyt(-), hymy, hiusta (eniten väri) ja jos hän on suht koht saman kokoinen kuin minä, nyt ei tarkoitan pituutta vaan leveys tai ympärimitta, olen itte aika pieni.
3 Tummanruskeaan->mustaan. Se ei ole pakko en ikinä itse ollyt ydessa naisten kanssa joilla on ollut edes ruskea hiusväri. Se on mun katseenkääntävä hiusväri, eli ihanne vaan.
4
- Osaa sanoa että hän ei halua tehdä tätä
tai tota tai lähtee sinne tai tänne koska hän ei haluan.
- Kyllä mieleellään saa olla ioinen. Mutta se on tietysti ei aina mahdollista ja tietysti se on minun ittesti kiinni jos voin pitää hänet iloinen.
- Pidä molemmat jalat maassa ja olla avoinmielinen.
5
- Tehdä jotain tai tulla mun mukaan vain siksi että hän ei halua olla oma mielipide ja sitten itte kärsiä mun takia mutta ei sanoo mitään, en pidät sellaista. (ihminen ei kestää sellaista alentuminen ikuisuuteen, purkaus tulee ennen tai myöhemmin. sitten se on iso ja totaalinen)
- Ikuinen unelmia
- Ei saa olla liian salaperäinen, kyllä hän saisi mielleään osata kertoa jos jotain on huona sen sijan että hän suuttui ja mukistyy koska hän ei itse osaa kertoo mitä on kyse.
(valitettavasti en ymmärsi että mun ex oli näillä ominaisuudet ennen kuin se oli liian myöhään, ja hän ei jaksoi enää)
6 Häneen luonnepiirre En valitettavasti aina huomaat sitä heti tai edes toinen kerta koska olen huono ihmistuntija.
8 Saa olla pukeutettu melkein missä vatetusta kuin tahansa. Unohda vain stringsejä (yäk, housut joka näyttää perse (ei tekin tykkää että me miehet käyttää housuja joka ei mene riittävästi ylös) ja vaalenpunaista vvatteitta. Pukeuduu sään mukaisesti ja mukavasti. :)
9 Onko hymy todellinen vai valehymy. Ja riippuu naisten käytös mitä minä ajatteleln häntä.
10 hieno tukka ja käänny ympäri
11 Olen ujo eli arvaa itse, joskus on pystynyt yritä itse pyydä ulos ilman parempi onni. (En juo paljon että se ei ole siksi että olisi kännissä miksi minä saan pakit.)
12 Suoraan, en ymmärtäisi muuten että hän olisi kiinnostunut. Uskoisi muuten että se olisi vain tuttujen tapaaminen.
13 Sorry ei ymmärrä se viimeinen kysymys - M30:/
1. Olemus
2. Ei väliä, persoonalliset, yleistä olemusta tukevat
4. Noh, uskollinen (klisee...) kiltti (ei liian...) ja itsenäinen
5. Vittumainen (sisältää ilkeyden, kateuden, pahansuopaisuuden jne...) , omaan napaansa tuijottava eikä hmmm...yleinen "lutkahtavuus"
6. Aivot (siis äly)
8. Ei väliä, muodinorjat ei kiinnosta eikä toisaalta roskisdyyklarin näköiset hörhöt. Tavallisesti pukeutunut, edelleen tukee yleistä olemusta
9. Riippuu tilanteesta.
10. Levottomia, jos on aihetta...
11. Ehdottomasti ODOTAN! naisella täytyy olal rohkeutta itse tehdä aloite, osiottaa, ettei ole mikään avuton seinäruusu
12. Aivan sama miten tai mitä sanoo. Mies ei kiinnitä niin paljoa huomiota siihen sisältöön tai asiaan, vasta jälkeenpäin saattaa ajatella, että mitä vittua toikin nyt oli
13. Oma itsensä, ei pelaa mitään pelejä tyyliin "helppo" tai "vaikeastitavoiteltava". Joko on kiinnostunut tai sitten ei.
Missä ne kysymykset 2 ja 7 on? - Palstatrolli
Oleelliseen.
12. Jos nainen iskee, miten hänen tulisi lähestyä ja millaisesta avauksesta pidät tai et pidä?
-Moi olen "mirkku". Itsensä esittely ja oikeaoppinen kättely on verraton tapa lähestyä uutta tuttavuutta.
13. Helppo vai vaikeastitavoiteltava?
-Rehellinen. Ei mitään hiton pelejä. Toin on niiku SO OUT ollut siitä asti kun nainen sai äänioikeuden. Ei kukaan itseään kunnioittava lähde pelailemaan mitään "tarkoittiko se KYLLÄ, kun se sanoi EI"-temppujen kanssa. Tarkistakaa miltä tahansa väkisinmaattujen keskusteluista mitä se EI tarkoitti.
BONUS
Ei mitään hiton flirttejä vaan suoraa puhetta. Kyttääjät on perseestä. - aukset
1. silmät
3. mustat
4. puhelias, rehellinen, rento
5. epärehellisyys
6. silmät, takapuoli/alaselkä tai rinnat jos ne on nätit(pyöreät, koko ei ratkaise)
8. siisti, trendikäs
9. silmiin, kasvoja sen jälkeen rinnat ja lantio
10. takapuolta ja arvostelen mielessäni asteikolla 0-10
11. sekä että, ehkä naiset tulee enemmän iskemään minua
12. multa on kerran tultu kysymään että "annakko munaa ja sen jälkeen viet mut vihille" se oli huono kaikki muut on ollu hyviä
13. helppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224740Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43364Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263180Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262607Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu692320Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181769Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91374Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171245Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41078