Iskelmäradion Karaokekisa eilen

Aktiivi

Ei voi olla totta, että eilen taas tuomaroitiin Kuusenkorvassa. Paikalla oli Imatran parhaimmistoa ja voiton vei Lappeenrannan tekopyhä "Olavi Virta" ja nenäkurkkuvibralla laulava ylipaklattu blondi. Kyllä MOLEMMISSA sarjoissa olisi kuulunut voittaa IHAN joku muu.

Ja Sopanen se änkee itsensä aina tuonne karaoketuomaristoon vaikka ei kyseistä lajia arvosta ja oikein ymmärräkään (vaikka hänen musiiikkitaustallaan pitäisi kyllä ymmärtää musiikin tekoa ja tulkinta tapoja paljon laajempikatsoisesti). Se ei laulajasta tee huonoa että taustamusiikki tulee valmiiksi levyltä soitettuna, ammattimuusikot ne sinne levyllekin on soittaneet. Täten karaoke on AIVAN samanarvoista laulantaa kuin vaikka pianonsäestyksellä laulaminen.

9

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtaako veri suonissa

Taidat ottaa jotkut karaoke hommat melko tosissasi??
      kirjoitit:
      " Ei voi olla totta, että eilen taas tuomaroitiin Kuusenkorvassa. Paikalla oli Imatran parhaimmistoa ja voiton vei Lappeenrannan tekopyhä "Olavi Virta" ja nenäkurkkuvibralla laulava ylipaklattu blondi. Kyllä MOLEMMISSA sarjoissa olisi kuulunut voittaa IHAN joku muu!"

"Blondeiksihan" yleensä ja pääasiassa kutsutaan hieman yksinkertaisia vaalea tukkaisia tyhmiä naisia, jotka usein myös värjää houksensa peittääkseen totuuden....ja puhut Olavi Virrasta????

• utelias

keitä oli mukana täältä Imatralta? Oliko samoja kasvoja kuin karaoke-guru kisoissa? Oliko Suvi itse "puikoissa?"

• Haluaa tietää

Oliko useita ulkopaikkakuntalaisia kilpailemassa? Muistaakseni myös viime vuonna meni lappeenrantalainen jatkoon, oli muuten tuomaristokin etupäässä sieltä...Vieläkö kyseistä kisaa on jäljellä ja missä ennen maaliskuun "huipennusta"

• tiedän ku olin kattomas

Kisassa oli mukana Lappeenrannasta tulleita, sekä Imatralta, myös muutama guru-kisassa ollut oli laulamassa. Tuomaristo oli tosiaan Lappeenrannasta, lukuunottamatta Sopasen Hannua. Suvi ei itse ollut kisaa vetämässä, mutta hänen karaokestaan oli työntekijä.Iskelmäradion Eero Tauro juonsi kisan. Hyvä kisa oli, , mutta voittajat olivat kyllä outo valinta, ja yllättäen Lappeenrannasta..

• minä vaan

Juu, kyllä molempien sarjojen kolmoset olivat parhaat, mutta tuomarithan sen päättää kenestä tykkää....Jokaisella oikeus omaan makuun. Ja makuja on moneksi..... Joten karaokekisat on myös tuurikisat.....

• tahtoo tietää

sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi? Oliko naisten sarjassa miten hyvä taso? Mikä oli kolmen kärki?

• pim
        tahtoo tietää kirjoitti:

sijoittuivat toiseksi ja kolmanneksi? Oliko naisten sarjassa miten hyvä taso? Mikä oli kolmen kärki?

miehet taisi olla 1. joku Artsi, 2 ? 3. Ville kai
        naiset 1. joku Lpr:sta, 2.Hannele 3. Memmu

• Aktiivi
        pim kirjoitti:

miehet taisi olla 1. joku Artsi, 2 ? 3. Ville kai
        naiset 1. joku Lpr:sta, 2.Hannele 3. Memmu

1. Artsi ja Noora (molemmat Lpr)
        2. Veka ja Hannele
        3. Ville K ja Memmu

• minä
        Aktiivi kirjoitti:

1. Artsi ja Noora (molemmat Lpr)
        2. Veka ja Hannele
        3. Ville K ja Memmu

Artsi on Luumäeltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe