Kyllä naisetkin osaavat sitten olla inhottavia juovuksissa. Luulisi että naiset ovat viisaampia mitä me juopuneet "räyhääjät". Vaikka en olekkaan juonut edes olutta yli vuoteen olen törmännyt joskus tilanteisiin jossa naiset ovat osoittaneet tyhmyytensä juovuksissa. Muuten naiset ovat elämän suola. Näin olen itse kokenut. Mies ilman naista on kuin puu ilman oksia.
Juopuneet naiset??
22
2448
Vastaukset
- Nainen parhaassa iässä
Jotenkin vielä ällöttävämpää kun nainen räyhää ja kiroilee kännissä,miehiin kai ollaan totuttu?
Omana ohjenuoranani on aina ollut se etten koskaan käyttädy niin että sitä lapseni joutuisivat häpeämään- nähdä äiti
räkä poskella tai kuulla juttuja oman äidin kännitöppäilyistä,isien törttöilyihin on totuttu,ikävä kyllä
- 50+ setämies
nähdä äiti kirjoitti:
räkä poskella tai kuulla juttuja oman äidin kännitöppäilyistä,isien törttöilyihin on totuttu,ikävä kyllä
Jotenkin riipaisee nähdä tuntemani nainen ja kolmen lapsen äiti ostarin pubissa itkien selvittelemässä kohtaloaan,että hänen miehensä törttöilee kännipäissään ei jotenkin ota niin koville
P.S Yritin saada tätä naista kotiin,olisin saattanutkin mutta hän halusi vain lainata 10€ kun lapset olivat saaneet hänen viimeiset rahansa nagarille
- jossain
Heippa Jussipaparazzi. Kävin sivullasi ja
jäin ihmettelemään mahdollista lottovoittoasi;
siis säästäisit tulevaisuuteen.
Miksi, mihin tulevaisuuteen, kuinka kauan aiot
elää?
Lienen ilkeä, mutta silti- jussipapparazzi
kun siinä kysyttiin, mitä tekisit. Ei kyllä ole pulaa mistään ja sijoituksiinkin jää jotain.
- mieskin
on vastenmielinen julkisissa paikoissa.
Edellinen vastaaja osuu suoneen:
Mieti minkälaisena haluat lastesi sinut/vaimosi/miehesi näkevän!!!
Älä poikkea tästä kuvasta ainakaan kovin mauottomalla tavalla!!! - heekuli
Kuule,kai naiset saa olla kännissä,kuin me muutkin?Oikeesti vituttaa tämä karsinointi:naisiin ja miehiin.Ihmisiä,yhtä kaikki?Anna ukkos/akkas kännätä rauhassa ja elämä on paljon mukavampaa aamusella?En lukenut noita muita,sori,kun kiehahti taas kerran..Voi minuu...
- olvi on hyvää
sillon kun ei ketään häiritse,mies tai nainen saa käännätä kun itselle sopii.
- keskiyonkehraaja
Jos haluaa kiskaista lärvit siitä vaan on sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
Mitä eroo kumpi sitä kaljoissa töppäilee, samalta se näyttää... - heekuli
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Jos haluaa kiskaista lärvit siitä vaan on sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
Mitä eroo kumpi sitä kaljoissa töppäilee, samalta se näyttää...viinaa,ei olisi kansankoomikoitakaan? Hei hipihipisei....Nyty oikeesti,tairan olla humalassa?..Paitsi,jos olisin,niin en osaisi käyttää noita murre sanoja?Pih! ...Harmittaa,kun en saa ketään huijattua...Olen kylläkin koko päivän naukkaillut,mutta,ei kai se mikään puute ole?
- heekuli
olvi on hyvää kirjoitti:
sillon kun ei ketään häiritse,mies tai nainen saa käännätä kun itselle sopii.
Onneksi ei tarvitse!
- heekuli
heekuli kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse!
moni ihmetteli,mitä toi heekuli tarkoittaa?Oikeesti en tierä ittekkään.Se tuo alkomaholi laittaa kirjoitteleen outoja...
- keskiyonkehraaja
heekuli kirjoitti:
viinaa,ei olisi kansankoomikoitakaan? Hei hipihipisei....Nyty oikeesti,tairan olla humalassa?..Paitsi,jos olisin,niin en osaisi käyttää noita murre sanoja?Pih! ...Harmittaa,kun en saa ketään huijattua...Olen kylläkin koko päivän naukkaillut,mutta,ei kai se mikään puute ole?
Monesta se pikku hiprakka saa parhaat puolet esille:))
- rosalii
jos on hilpakkaa nousua, niin silloin ollaan hilipakalla tuulella ja kaikki rakastaa kaikkia
ja estottomana kaikki asiat ovat mahdollisia
lasku- ja pitkä putki varsinkin jos ne ovat vielä yhtäaikaa....
saavat sekä miehen- että naisen käytöksen taantumaan
jollekin sellaiselle tasolle
joka suoraan sanoen inhottaa
en tiedä voiko sanoa taantuu "lapsen tasolle"
mutta joskus vaikutelma tuntuu siltäkin
siis ehkä jotain ...avuttomuutta,, tarvitsevuutta,,,heikkoutta yleensä
sellaistahan me emme saata sietää?
vaan odotamme, että aikuisina ihmisinä vastaisimme itsestämme ja tekemisistämme
meillä ei ole "eväitä" ottaa vastaan aikuisen ihmisen pyyntöä: "saanko olla heikko"? - toivontytär
että olen saanut katsella nolona vierestä miten alas voi juopumus viedä.hävetä ei tarvitse jokainen kantaa häpeänsä itse. pyydän anteeksi kun kuulostan nipottajalta, mutta pidän itsestäni tälläisenä,en ole vetänyt enkä halua koskaan vetää ns.lärviä sorry. jokainen taaplaa tyylillään, enkä minäkään sylje lasiin
- heekuli
Voisin auttaa sinua,jos on vaikeata päättää,juonko,vai,en?On hyvä,kun olet noin selkeästi määritellyt,mikä on ihmiselle hyvä ja mikä huono?Me todellakin taaplaamme tyylillämme,emmekä tarvitse siihen opastusta.Pidän myöskin itsestäni tälläisenä,tuuri juoppona,eikä minua hävetä sitä sanoa.En ole tekopyhä,kuten kaiketi olet huomannut?Elikkä,menkäähän lapset nukkumaan.
- toivontytär
heekuli kirjoitti:
Voisin auttaa sinua,jos on vaikeata päättää,juonko,vai,en?On hyvä,kun olet noin selkeästi määritellyt,mikä on ihmiselle hyvä ja mikä huono?Me todellakin taaplaamme tyylillämme,emmekä tarvitse siihen opastusta.Pidän myöskin itsestäni tälläisenä,tuuri juoppona,eikä minua hävetä sitä sanoa.En ole tekopyhä,kuten kaiketi olet huomannut?Elikkä,menkäähän lapset nukkumaan.
hertaisesta avun tarjouksestasi, yritän jotenkin pärjätä tuon juomiseni kanssa. eikä nukuta vielä yhtään, etenkään,jos voin olla häiriöksi täällä.
- heekuli
toivontytär kirjoitti:
hertaisesta avun tarjouksestasi, yritän jotenkin pärjätä tuon juomiseni kanssa. eikä nukuta vielä yhtään, etenkään,jos voin olla häiriöksi täällä.
Jaahas ,juu...
samalla lailla se viina vaikuttaa...ei se kiroilu kännissä ole kenenkään suusta mukavaa mutta ei tarvi aina oottaa että naisten pitäs sievistellä..:/
Minä kun maistelen,niin käyttäydyn just sillai ku on fiilistä...jos bituttaa niin voin kirotakkin...- heekuli
meininkiä,on tuo.Antaa palaa vaan...
heekuli kirjoitti:
meininkiä,on tuo.Antaa palaa vaan...
palaaki..mut vaan noin kolme kertaa vuodessa..:)
- heekuli
mii-su kirjoitti:
palaaki..mut vaan noin kolme kertaa vuodessa..:)
Herranen aika......Pih
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558