Kun kummitus ilmestyy HAJUNA...

Noita-Nainen

Itse asiassa tata on jopa tutkittu paljon "haamupiireissa", eli sita, etta jotkut henget ilmaisevat lasnaolonsa erilaisina HAJUINA...joku tuossa aiempana jotain vitsailikin "aaveen suolikaasuista" ja se taisi kylla olla vitsi...?

MUTTA siis - oletteko tormanneet tahan ilmioon?

Itse huomasin yksi "omituinen paiva", etta olohuoneessani haisi samanlainen haju kuin voisi lahtea MULLASTA ja KUKKASISTA...(ja minulla ei siis ole ruukkukasveja taalla)

Se kesti vain oikeastaan jonkin aikaa ja haipyi sitten, mutta heti tuli mieleeni, etta yrittiko joku ottaa "yhteytta"?

"Haamuhajujahan" on olemassa parfyymin tuoksusta oksennuksen loyhkaan...Mitka ovat teidan kokemuksenne?

20

5126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs hyvä perhetuttavamme kuoli sairauden murtamana. Hautajaispäivänä olimme palaamassa tilaisuudesta kotiin kun tunsimme rappukäytävässä hautakukkien tuoksun...tuoksu oli hyvin voimakas ja se oli vain yhdessä kohdassa! Missään lähistöllä ei näkynyt kukkia ja miksi se olisikaan tuoksunut vain siinä yhdessä kohdassa...
      Olen tulkinnut tämän ystävämme kiitokseksi muistamisesta!

    • BLND
    • tänään juuri

      ..kerkisin unohtaakin sen eli tulin reissulta ja eteisemme tuoksui intialaiselle basaarille hiukan kukkamainen tuoksu...siipallani partavedet ei haise tuolta ...hm..yleensä eteisemme haisee tunkkaselle :)

    • aina välillä

      "pöllähtänyt" joku tuoksu tai haju ykskaks nokkaan.
      Silloin tällöin, kun olen istuskellut esim. sohvalla , niin on yhtäkkiä jostain tullut esim. joku ihana vaniljan tuoksu, tai ruoan tuoksu...ne ovat sitten samantien yleensä "haihtuneetkin", niinkuin joku olisi kulkenut ohi...

      • tuottamia

        aistiharhoja


    • Heh heh

      Tietääkseni myös jotkut aivoihin liittyvät sairaudet tai häiriöt aiheuttavat hajuaistimuksia... Jos aistimukset ovat toistuvia, kannattaa ehkä käydä myös lääkärissä.

      • Noita-Nainen

        Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa...

        Oikeasti jo kyllastyttaa aika lailla tuo "Mene laakariin" -hokema.


      • eli eikös
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa...

        Oikeasti jo kyllastyttaa aika lailla tuo "Mene laakariin" -hokema.

        sitä, että nenä on "turha kapistus" ihmisellä, jos kaikki hajut ja maut on aistiharhaa, tai aivoista johtuvan sairauden tuottamaa....heh..


      • ryppyreikä
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa...

        Oikeasti jo kyllastyttaa aika lailla tuo "Mene laakariin" -hokema.

        kyl sitä täälläki, mitää ei näy mut rutina kuuluu ja paska haisee. outoa kyl..


      • ongelman
        ryppyreikä kirjoitti:

        kyl sitä täälläki, mitää ei näy mut rutina kuuluu ja paska haisee. outoa kyl..

        löytyä lähempää kuin arvaatkaan...


      • Heh heh
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa...

        Oikeasti jo kyllastyttaa aika lailla tuo "Mene laakariin" -hokema.

        "Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa..."

        No mene sitten "Noita" kertomaan jollekkin kenellä on paha migreeni tai aivokasvain että hänen hajuaistimuksensa johtuvat "kummituksesta"...

        Älkää vaan kukaan menkö ikinä lääkäriin vaikka millaisia läiskiä lentää näkökentässä, korvista kuuluu epämääräisiä ääniä tai haistatte olemattomia hajuja, olette täysin turvassa, ne ovat kaikki kummituksia kuten "Noita" sanoo, ei ole mitään mahdollisuutta että kyseessä on fyysinen vika...

        Ps. aika erikoista että jos epäilen hajua aivotoiminnan häiriöksi enkä kummitukseksi niin olen skeptikko, mutta kun sinä epäilet aivokasvainta kummitukseksi niin sinä et ole skeptikko...

        Alkaa oikeasti jo kyllästyttää tuo skeptikkojen "älä mene lääkäriin, se on vain kummitus" -hokema.


      • Noita-Nainen
        Heh heh kirjoitti:

        "Ja taas yksi "harha-teoria"...naitahan riittaa skeptikkojen keskuudessa..."

        No mene sitten "Noita" kertomaan jollekkin kenellä on paha migreeni tai aivokasvain että hänen hajuaistimuksensa johtuvat "kummituksesta"...

        Älkää vaan kukaan menkö ikinä lääkäriin vaikka millaisia läiskiä lentää näkökentässä, korvista kuuluu epämääräisiä ääniä tai haistatte olemattomia hajuja, olette täysin turvassa, ne ovat kaikki kummituksia kuten "Noita" sanoo, ei ole mitään mahdollisuutta että kyseessä on fyysinen vika...

        Ps. aika erikoista että jos epäilen hajua aivotoiminnan häiriöksi enkä kummitukseksi niin olen skeptikko, mutta kun sinä epäilet aivokasvainta kummitukseksi niin sinä et ole skeptikko...

        Alkaa oikeasti jo kyllästyttää tuo skeptikkojen "älä mene lääkäriin, se on vain kummitus" -hokema.

        No siis "maalaisjarkihan" se paras ase naissa jutuissa on...mutta jos siis kokee olonsa ihan fyysisesti terveeksi ja kokee jotain hieman tavallisuudesta poikkeavaa, niin miksi pitaisi HETI ensimmaisena olla leimaamassa itsensa "hulluksi" ja olla tilaamassa laakarin aikaa...?


    • Itsellä ei ole mitään kokemusta ,mutta mieleeni on jäänyt yksi juttu, joka yksi kaveri kertoi netissä n. vuosi-pari sitten:

      "Tämä kertoi yhden tuttavansa luona tapahtuvan ns. tyypillisiä selittämättömiä asioita, kuten koputuksia kuului seinistä ja satunnaisesti tuntui, kun joku tarkkailisi.
      Silloin tällöin haisi myös mädäntyneeltä eri puolilla taloa, mutta yleensä haju keskittyi yhden kirjahyllyn lähelle (ja muistaakseni mitään kuollutta jyrsijää ei löytynyt). Joskus iltaisin ja öisin saattoi kuulua vaikerrusta "tyhjyydestä".

      -Orson

    • miira

      tullut tuollainen haju myös ..mutta tieteelliseltä kannalta voisi ajatella sitä sähköhäiriöksi aivoissa eli on testattu aivojen kykyä palauttaa muistoja muistilokeroistaan eli ollaan stimuloitu aivoja sähköisesti saaden potilaalle muistoja esim. hajuina tai musiikkina.

    • hipps

      eteisessä joskus kun tulen kotio, vain hetken. ei ole vessassa käynyt kukaan tai mitään, sillä olen aina päivän ensimmäinen, joka tulee kotiin ja päiväsaikaan ei ole kukaan kotona, paitsi akvaario ja koira.

      • haistelija nöf nöf

        jos kissa on asunut kotonasi ennen sinua, niin sen pissa saattaa jäädä nurkkiin ja tulla salakavalasti vaan joskus esiin pikku kusenhajuna..:/ Varsinkin jos tupakoi, niin se pieni haju voi olla mahdoton paikannettava. Jos paikannat sen ja olen mitenkään oikeassa, niin etikalla saapi hajun pois. Noh, onhan niitä kummituksiakin varmaan.


      • hipps
        haistelija nöf nöf kirjoitti:

        jos kissa on asunut kotonasi ennen sinua, niin sen pissa saattaa jäädä nurkkiin ja tulla salakavalasti vaan joskus esiin pikku kusenhajuna..:/ Varsinkin jos tupakoi, niin se pieni haju voi olla mahdoton paikannettava. Jos paikannat sen ja olen mitenkään oikeassa, niin etikalla saapi hajun pois. Noh, onhan niitä kummituksiakin varmaan.

        en tosin tupakoi ja löyhkä ei ole niin pieni.


    • auttaa

      kyllä hajut lähtee

    • Anonyymi

      Olin rippi juhlissa. Siellä oli tosi hyvää voileipäkakkua. Sain mukaankin. Syötyäni kaikki, minulle jäi ikään kuin hajujälki. Tuntuu kakun tuoksu välillä, vaikka kakkua ei ole. Oliko liian herkullista. Aivotko jäi moodiin...Hajuaistini on ok, eli haistan muita hajuja normaalisti

    • Anonyymi

      jos näitä on talossa, niin tveen tai netin kuvaruutu napsuu tai sätisee vaikka virta olisi pois pitkään,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe