Kertokaa kokemuksia ko.laitteesta. Olen hankkimassa nelikkoa ja yhtenä vaihtoehtona pyörii Linhai. Hieman vaan arvellutta, kun kyseessä ei ole "perinteinen" mökkärimerkki. Mökkärillä olisi tarkoitus pitää hauskaa ja työnnellä lumi jne.
Linhai 300 4x4
12
12511
Vastaukset
- Tsarska
Linhai on TOSI hyvä mönkijä. Kannatan ostamistasi! Mikä on muutes sen hinta?
- vaan missään
nimessä osta kiinalaista paskaa. Lykkäät kätes niin syvälle paskaan ettei ole paluuta. Jos joku tosiaan kehuu noita vehkeitä niin ei takuulla ole koskaan sellaista omistanut. Halpojahan ne on mut hei jos sulla on varaa ostaa mönkijä niin osta kerralla kunnollinen, et takuulla pety. ELI OSTA JOKU KAWA, HONU, CATTI, POLLE JNE.
Kiinalaisia paskoja ei kehu kukaan muu niiden maahantuojan, mut kysyppä kasvotusten silmiin katsoen että on ollu ongelmia. Jo rupee myyjällä silmät vaeltaa....- ppp.
tiedätkö mistä puhut on hyvä on kokemusta
- Jokke
Olen tutustunut Linhaihin ja uskon, että se on laadukas tuote. Linhait valmistetaan Taiwanissa ja nehän ovat numeroa kalliimpia kuin kiinalaiset. Itselläni ei ollut varaa Linhain ostoon ja tyydyin sitten Rally-merkkiseen kiinalaiseen. No, en ole sitäkään katunut hetken vertaa, on se hintaansa nähden hieno peli sekin. Ja on toiminut jo toista vuotta ilman mitään ongelmia.
Kun rikastun niin ostan sitten Linhain.- Linhai,s
Mulla on ollut linhai uudesta asti, eikä ole ollut kuin ongelmia... Taas kun ois tarvinut lumihommiin, niin ei p... se lähde käyntiin.
Vesipumppu vuotaa ja vaijerit jäätyy. Aivan p...stä. - linhain omistaja
linhai on muuten kiinalainen niinku muutki kinukit. itse omistan linhain ja rallyn tiemallit,300 4x4 linhai ja vähä rimmattu longin rally200lx.rallyllä ajettu 6000km,jonkunverran ollu remppaa mut ei ihmeemmin.kulkee huomattavasti lujempaa ku linhai,
onhan linhai helpompi ja lepposampi ajaa mut vikoja ainaki samanverran ku rallyssä.linhailla ajettu 4000km suosittelen et ostat pollen,catin,kavan,tai hondan.mun mielestä hintalaatusuhde on rallyssä huomattavasti parempi.
- kaveri löi kädet pskaan
kato sammy,s atv miten linkut posahtelee
en ostais- sammy,s atv
siellä on totuus
- Hoooopeee
Olen ajanut Linkulla (300 4X4) jo kohta vuoden ja täytyy todeta, että laite on erinomainen hinta/laatu suhteeltaan. Toimii todella luotettavasti kovillakin pakkasilla ja erinomaiset maasto/veto ominaisuudet. Jos www.sammysatv.com sivuilla katsoo kokonaisuudessaan Linkun omistajien tyytyväisyyttä ja kokemuksia, niin Linkku hakkaa "merkki"-laitteet mennen tullen. Pieniä murheita on ollut, mutta samalla kannattaa katsoa muiden merkkien sivut - niin on murheita ollut sielläkin, tosin hinta vain on ollut usein paljon kovempi!
Osta Linkku - hyvä ja halpa on siis nyt keksitty!:) - 4x4
kestääkö todella? ku luulis et ne on ihan huonoja ku hinta on nii halpa
- Anonyymi
Olisko kellään myydä Linhai 520 vesipumppua....
Ei ole motor powerillakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913