Linhai 300 4x4

lumimies

Kertokaa kokemuksia ko.laitteesta. Olen hankkimassa nelikkoa ja yhtenä vaihtoehtona pyörii Linhai. Hieman vaan arvellutta, kun kyseessä ei ole "perinteinen" mökkärimerkki. Mökkärillä olisi tarkoitus pitää hauskaa ja työnnellä lumi jne.

12

12270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsarska

      Linhai on TOSI hyvä mönkijä. Kannatan ostamistasi! Mikä on muutes sen hinta?

    • vaan missään

      nimessä osta kiinalaista paskaa. Lykkäät kätes niin syvälle paskaan ettei ole paluuta. Jos joku tosiaan kehuu noita vehkeitä niin ei takuulla ole koskaan sellaista omistanut. Halpojahan ne on mut hei jos sulla on varaa ostaa mönkijä niin osta kerralla kunnollinen, et takuulla pety. ELI OSTA JOKU KAWA, HONU, CATTI, POLLE JNE.

      Kiinalaisia paskoja ei kehu kukaan muu niiden maahantuojan, mut kysyppä kasvotusten silmiin katsoen että on ollu ongelmia. Jo rupee myyjällä silmät vaeltaa....

      • ppp.

        tiedätkö mistä puhut on hyvä on kokemusta


    • Jokke

      Olen tutustunut Linhaihin ja uskon, että se on laadukas tuote. Linhait valmistetaan Taiwanissa ja nehän ovat numeroa kalliimpia kuin kiinalaiset. Itselläni ei ollut varaa Linhain ostoon ja tyydyin sitten Rally-merkkiseen kiinalaiseen. No, en ole sitäkään katunut hetken vertaa, on se hintaansa nähden hieno peli sekin. Ja on toiminut jo toista vuotta ilman mitään ongelmia.
      Kun rikastun niin ostan sitten Linhain.

      • Linhai,s

        Mulla on ollut linhai uudesta asti, eikä ole ollut kuin ongelmia... Taas kun ois tarvinut lumihommiin, niin ei p... se lähde käyntiin.
        Vesipumppu vuotaa ja vaijerit jäätyy. Aivan p...stä.


      • linhain omistaja

        linhai on muuten kiinalainen niinku muutki kinukit. itse omistan linhain ja rallyn tiemallit,300 4x4 linhai ja vähä rimmattu longin rally200lx.rallyllä ajettu 6000km,jonkunverran ollu remppaa mut ei ihmeemmin.kulkee huomattavasti lujempaa ku linhai,
        onhan linhai helpompi ja lepposampi ajaa mut vikoja ainaki samanverran ku rallyssä.linhailla ajettu 4000km suosittelen et ostat pollen,catin,kavan,tai hondan.mun mielestä hintalaatusuhde on rallyssä huomattavasti parempi.


    • kaveri löi kädet pskaan

      kato sammy,s atv miten linkut posahtelee
      en ostais

      • sammy,s atv

        siellä on totuus


    • Hoooopeee

      Olen ajanut Linkulla (300 4X4) jo kohta vuoden ja täytyy todeta, että laite on erinomainen hinta/laatu suhteeltaan. Toimii todella luotettavasti kovillakin pakkasilla ja erinomaiset maasto/veto ominaisuudet. Jos www.sammysatv.com sivuilla katsoo kokonaisuudessaan Linkun omistajien tyytyväisyyttä ja kokemuksia, niin Linkku hakkaa "merkki"-laitteet mennen tullen. Pieniä murheita on ollut, mutta samalla kannattaa katsoa muiden merkkien sivut - niin on murheita ollut sielläkin, tosin hinta vain on ollut usein paljon kovempi!

      Osta Linkku - hyvä ja halpa on siis nyt keksitty!:)

    • 4x4

      kestääkö todella? ku luulis et ne on ihan huonoja ku hinta on nii halpa

    • Anonyymi

      Olisko kellään myydä Linhai 520 vesipumppua....
      Ei ole motor powerillakaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe