Minä viikolla 11 raskaana.Käytiin ultrassa ja sydänääniä ei kuulunut/näkynyt.Pientä ruskeeta vuotoa mut ei kipua.Lääkäri sanoi,et kesken.Ei vaan haluisi uskoa sitä todeksi.Huomena pitäisi aloittaa lääkitys.Onko kellään parempaa tietoa asiasta????
sydänääniä ei kuulu?Keskenmeno?
9
1594
Vastaukset
- Aikku
saman kokeneena voin sanoa ettei se todella hyvältä tunnu, mutta uskoa se on pakko kun viikkoja jo noin paljon olisi! Sydämmen sykkeen pitäisi näkyä jo selvästi ja mahd. kuuluakkin. Itsellä oli sikiö ollut 4vk kuolleena ilman mitään oireita, sitten alkoi vuoto ja ultrassa huomattiin asia. Voimia sinulle oikein paljon! Kyllä se ajan kanssa helpottaa.
- ...
ei ole tietoa, mutta ite haluaisin ehdottoman varmistuksen ennen lääkkeiden ottamista.
vaatisin ultraa tai vastaavaa..
ite en edes suostuis uskomaan asiaa todeksi :(
erittäin harmillista...- Jihuu! rv10+5
Oli käynyt ultrassa.
- :"(
ei ollut minulla mitään oireita kun menin yksityiselle ultraan vk10.
täysin yllätyksenä tuli kun pieni makasi siellä liikkumatta eikä sydän lyönyt.lääkäri totesi keskenmenon tapahtuneen vk8.ei sitä uskonut millään,seuraavana päivänä sairaalaan missä tehtiin uusi ultra ja todettiin sama asia kun yksityiselläkin,pakko se oli lopulta uskoa :(
hirmusesti voimia ja toipumista sinulle.- minä
Soitin vielä lääkärille ja kyllä se vaan on uskottava.Huomena edessä sitten.Voimia täs tarvitaan.Suru on suuri!
- rv 10+
minä kirjoitti:
Soitin vielä lääkärille ja kyllä se vaan on uskottava.Huomena edessä sitten.Voimia täs tarvitaan.Suru on suuri!
Tiedän tunteen, otan osaa, parempaa jatkoa sinulle.
- osaa
minä kirjoitti:
:( Paljon voimia!!!! :(
- Itkettää
osaa kirjoitti:
:( Paljon voimia!!!! :(
Menin sitten ultraan vain todetakseni ettei siellä mitään alkiotakaan ollut.
Sikiö oli tullut ulos jossakin välissä ja huomaamatta. Olihan minulla tuhruvuotoa ja lääkäri sanoi että toisilla naisilla vuotaa.
Menin 25.12. rv 6 ultraan vuodon takia ja silloin alkio oli vielä kohdussa.
Itkettää vaan. Huomenna kaavinta. - ressu
Itkettää kirjoitti:
Menin sitten ultraan vain todetakseni ettei siellä mitään alkiotakaan ollut.
Sikiö oli tullut ulos jossakin välissä ja huomaamatta. Olihan minulla tuhruvuotoa ja lääkäri sanoi että toisilla naisilla vuotaa.
Menin 25.12. rv 6 ultraan vuodon takia ja silloin alkio oli vielä kohdussa.
Itkettää vaan. Huomenna kaavinta.Voi ei...Ymmärrän tuskasi ja surun määrän...Sama suru on täällä.Haluaisitko vaihtaa ajatuksia sähköpostin kautta. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708