oon retkussa naiseen..työkaveriin!mitä tämäkään auttaa, no haluaisin vain jotain sen kanssa ja oon kauhea koska se on varattu ja lapsia ja en edes tiiä onko mitään kiinnostuksia naisia kohtaan..mutta kenenkään ei tarvis tietää JOS!en vaan uskalla alotetta tehdä syystä jos toisesta!ite en edes oo enää kaapissa!Mutta..
ihana työkaveri
5
1544
Vastaukset
- Arbre
Jospa olisit vaan tekemättä mitään aloitteita VARATTUJA naisia kohtaan? Jospa me kaikki kunnioittaisimme toisten parisuhteita samalla tavalla kuin toivomme, että mahdollista/tulevaa omaa parisuhdettamme kunnioitettaisiin?!? Olisi maailmassa taas vähemmän särkyneitä sydämiä, turhaa draamaa ja katkeraa katumusta.
Kiitos.- kenguru
...mieltä. kyllä niitä vapaita naisiakin riittää. pidä vaan silmät auki!
- lepakko
kenguru kirjoitti:
...mieltä. kyllä niitä vapaita naisiakin riittää. pidä vaan silmät auki!
tiiän että varattujen pitäisi antaa olla..sehän tässä kauhealta tuntuuki, mutta ku tiiän että se on aiemminkin pettänyt miestään niin sekin vaikuttaa nyt minun ajatuksiin.ja minkä sitä ihastuksien kohteilleen voi!
- kenguru71
lepakko kirjoitti:
tiiän että varattujen pitäisi antaa olla..sehän tässä kauhealta tuntuuki, mutta ku tiiän että se on aiemminkin pettänyt miestään niin sekin vaikuttaa nyt minun ajatuksiin.ja minkä sitä ihastuksien kohteilleen voi!
...mutta anna sen pysyä ihailun tasolla. kukin tietysti määrittelee itse mikä on oikein ja mikä väärin. minusta pettäminen on väärin enkä itse tuossa tilanteessa yrittäisikään tehdä lähempää tuttavuutta.
- häpeen sun puolesta!
lepakko kirjoitti:
sä oot ällö! onks sulla joku "hutsu-fetissi" tms.., vai pakkomielle yrittää pilata jonkun suhde? Yök! ..no ei edes kiinnosta.. Toivottavasti se muija huomaa sun kierot mietteet ja pistää sulle luun kurkkuun ja nauraa päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752