Tampereelle tulee 37kerroksinen hotelli ja pikaraitiotie. Tampereella on jo muutenkin monia asioita, mistä Turussa vain haaveillaan.
Turun korkeinta taloa Biotornia 16k. ollaan odotettu jo kauan. Pikaraitio tiestäkään ei ole kuulunut taas pitkään aikaan mitään. Onkos se laikaistu maton alle kaikessa hiljaisuudessa ja toivottu, että turkulaiset sen unohtaisivat.
Miksi kaikki on niin vaikeaa täällä?
Turku hidas liikkeissään!
13
1024
Vastaukset
- raksu
Hui mikä nimi...suomeksi tulee vääntymään kai paskatorniksi.
Noksukin teki Ruoholahden tornin vasta kun sillä meni todella lujaa. Turun bioalalla ei taida mennä vielä niin hyvin että kannattaisi tornia tehdä. - sinä kurja
Millä mandaatilla väität kaikkien turkulaisten haaveilevan sinun haaveitasi.
- kärpänen
"monia asioita, mistä Turussa vain haaveillaan. "
Tuo ei minusta määrittele kuka tai mitä, vai mitä luulet?
Käytännön läheiset ihmiset ei toivo pikaratikoita, biotorneja tai mitään muutakaan. He ottavat kantaa vain terveydenhuoltoon ja kouluihin. Mitkä toki ovat todella tärkeitä. - Sinä kurja
kärpänen kirjoitti:
"monia asioita, mistä Turussa vain haaveillaan. "
Tuo ei minusta määrittele kuka tai mitä, vai mitä luulet?
Käytännön läheiset ihmiset ei toivo pikaratikoita, biotorneja tai mitään muutakaan. He ottavat kantaa vain terveydenhuoltoon ja kouluihin. Mitkä toki ovat todella tärkeitä.Aivan, juuri niin. "monia asioita, mistä Turussa vain haaveillaan. Tuo ei minusta määrittele kuka tai mitä, vai mitä luulet?"
Ei todellakaan määrittele. Ei määrittele, että näistä haaveilisi sinun lisäksesi kukaan muu. Sinä, vain sinä, esität tämän väittämän.
Ja entä tämä sitten:
"Käytännön läheiset ihmiset ei toivo pikaratikoita, biotorneja tai mitään muutakaan. He ottavat kantaa vain terveydenhuoltoon ja kouluihin. Mitkä toki ovat todella tärkeitä."
Taas sinä, ei kukaan muu, esität mitkä ovat tärkeitä. Etkö tajua, sinä esität omia mielipiteitäsi väittämällä niitä yleiseksi mielipiteeksi. Mikäli väität niiden olevan yleisiä mielipiteitä niin kerro perustelut miten ja missä ilmenee, että kyseessä on todella yleinen mielipide, onko olemassa esimerkiksi jokin tutkimustulos. - kärpänen
Sinä kurja kirjoitti:
Aivan, juuri niin. "monia asioita, mistä Turussa vain haaveillaan. Tuo ei minusta määrittele kuka tai mitä, vai mitä luulet?"
Ei todellakaan määrittele. Ei määrittele, että näistä haaveilisi sinun lisäksesi kukaan muu. Sinä, vain sinä, esität tämän väittämän.
Ja entä tämä sitten:
"Käytännön läheiset ihmiset ei toivo pikaratikoita, biotorneja tai mitään muutakaan. He ottavat kantaa vain terveydenhuoltoon ja kouluihin. Mitkä toki ovat todella tärkeitä."
Taas sinä, ei kukaan muu, esität mitkä ovat tärkeitä. Etkö tajua, sinä esität omia mielipiteitäsi väittämällä niitä yleiseksi mielipiteeksi. Mikäli väität niiden olevan yleisiä mielipiteitä niin kerro perustelut miten ja missä ilmenee, että kyseessä on todella yleinen mielipide, onko olemassa esimerkiksi jokin tutkimustulos.Ekaksikin, minä olen maininnut vain pari asiaa joista minä haaveilen. Nämä "monia asioita" en määrittelyt, mutta oletan sellasia olevan. Eli oletan olevan asioita, joista ihmiset Turussa(eivät kaikki) haaveilevat.
Toinen lainauksista on minun mielipiteeni ja kärjistykseni ihmisistä joita ei liikuta onko Turussa mitään eteenpäin vievää. Enkä väitä että isot talot olisi sellasia.
Kuka on väittänyt, ettei yleistyksiä saa tehdä? En minä mitään paskaa puhu. Jos sinä et, ole samaa mieltä, ei se tarkoita, etteikö kukaan olisi.
Mikset yksinkertaisesti vain voinut sanoa mielipiteesi asiaan, vaan puutuit yleistyksiini. Eikös se ihan yhtähyvin vie pohjan sanomaltani, kuin tämä älytön jankkaaminen? - kärpänen
kärpänen kirjoitti:
Ekaksikin, minä olen maininnut vain pari asiaa joista minä haaveilen. Nämä "monia asioita" en määrittelyt, mutta oletan sellasia olevan. Eli oletan olevan asioita, joista ihmiset Turussa(eivät kaikki) haaveilevat.
Toinen lainauksista on minun mielipiteeni ja kärjistykseni ihmisistä joita ei liikuta onko Turussa mitään eteenpäin vievää. Enkä väitä että isot talot olisi sellasia.
Kuka on väittänyt, ettei yleistyksiä saa tehdä? En minä mitään paskaa puhu. Jos sinä et, ole samaa mieltä, ei se tarkoita, etteikö kukaan olisi.
Mikset yksinkertaisesti vain voinut sanoa mielipiteesi asiaan, vaan puutuit yleistyksiini. Eikös se ihan yhtähyvin vie pohjan sanomaltani, kuin tämä älytön jankkaaminen?..vaikka kirjoitusvirheisiini ;) Siinä olisikin valittamista
- minä
Mistä minne tuo pikaraitiotie kulkisi?
Joko suunitelmat reiteistä ovat?
Varissuolta keskustaan jne.. vai..
Naantali - Turku...?- kylläjuu
Ihan on suunnitelmia ollut paperilla! En vain muista missä. Kannattaa googlettaa!
Naantali - Raisio - Turku - Kaarina
Pansio - Keskusta - Varissuo
Tuollaiset ainakin oli. Jotain vaihtoehtosia koukeroita tais olla. Mutta kaksi linjaa 1. ja 2.
- pystyssä
Taitaapi siellä olla 17-kerroksinen asuintalo.
- kait :D
En sano varmaks! Mut se ei ole korkea talo. Se on maailman mittakaavassa normaalikokoinen. Eli siis vastaisi meidän 7kerroksista ;)
Ei kukaan nyt pidä 18kerroksista edes korkeana. 24kerroksinen alkaa olla sellainen hieman korkeampi ja tuo Tampereelle tuleva hotelli on näin pohjoimaalaisittain aika kunnioitettava, muttei nyt kuitenkaan mikään ihmeellinen.
Mutta eihän tänne nysien joukkoon, sovi edes tuo 18kerroksinen, saati sitten suurempi. Mutta jos tämä Biotorni, joskus rakennetaan, niin ehkä sen vierestä vois aloittaa korkeamman Turun rakentamisen. Vaikka ihan 12kerroksisia toimisto taloja?
Ihmiset pelkää että ne on rumia, mutta ei se niin ole. Turun keskustan tiiviiseen ruutukaavaan ei vaan voi rakentaa korkeaa, mutta jos kaava muualla tehtäisiin väljämmäksi, ei korkeista taloista ole ongelmaa, eikä ne pimennä taivasta.
- blop
"Turusta tulee maailman suurin risteilijä"
-Ilta-Sanomat-
Tästä näyttää nyt tulevan totta, mutta mihin Turku hinataan, Ruotsiinko?- manselaiset
siihen sanoo?
"Turusta tulee maailman suurin risteilijä"
-Ilta-Sanomat- - minä
Upea tulkinta! Kerrankin nautiskelin
viestistä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932178Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452132Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 871283
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311110Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men591071- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920