Sydämeni on sinun, taidat sen ehkä tietääkin. Ota tai jätä, en mä loppuikääni sua kuitenkaan odottele...
Kimmo...
3
463
Vastaukset
- eräs kimmo
Eli mistä päin kaipailemasi Kimmo on ja minkä ikäinen? Toivoisin että se olisin minä, mutta toivo taitaa olla turha, sillä eihän kukaan minua kaipaa...
- Tytsy
Kyllä suakin varmasti joku kaipailee!! :)Sanotaan vaikkapa näin että hän on uudeltamaalta ja ikää yli 25. Kumpa tunne olisi molemminpuolinen...Toivossa on hyvä elää...
- Eräs kimmo
Tytsy kirjoitti:
Kyllä suakin varmasti joku kaipailee!! :)Sanotaan vaikkapa näin että hän on uudeltamaalta ja ikää yli 25. Kumpa tunne olisi molemminpuolinen...Toivossa on hyvä elää...
Pahus taisimme kumpikin pettyä. En ole kaipaamasi kimmo. Hieman nuorempi ja Turusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623