Eli josakin vaiheessa tuo on koneella muistaakseni ollut, enää ei ole.
Koneen mukana tuli jokin windowssin uudelleenasennus juttu mukana, mutta ei suostu sitä uudelleenaseentamaan, koska minulla on koneella tuon cd:n mukaan nyt uudempi versio.
Tietotaitoni ei enää riitä. Saanko siis mistään edes jotain yhden päivän kokeiluversiota ladattua koneelleni. Tarvitsisin tuota ohjelmaa muutamaksi tunniksi nyt kipeästi.
Publisher hävinnyt (kai) koneeltani, miten sen palautan?
7
238
Vastaukset
- en osaa
Eli sen koneelle laitoin, mutta en kyllä ymmärtänyt siitä mitään...siis koko ajan se vaan uudelleen ja uudelleen ja uudelleen pisti mut sen lataamaan...enkä siis sitä ohjelmaa tuosta millään auki saanut.
Käyttäjässä vika, tiedetään. - Mars kirjastoon
en osaa kirjoitti:
Eli sen koneelle laitoin, mutta en kyllä ymmärtänyt siitä mitään...siis koko ajan se vaan uudelleen ja uudelleen ja uudelleen pisti mut sen lataamaan...enkä siis sitä ohjelmaa tuosta millään auki saanut.
Käyttäjässä vika, tiedetään.No voi voi, ehkä parempi näin, et tuskin olisi sitä osannut käyttääkään.
Kirjastossa on paaaljon hyviä kirjoja siitä miten tietokonetta käytetään.
Sulla on se alkuperäinenkin pupliseri siellä koneella mutta todennäköisesti et osaa sitä käynnistää kuin työpöydältä josta on nyt pikakuvake hävinnyt... mites sitten suu pannaan... vinkki => start programs (käynnistä ohjelmat) - en osaa
Mars kirjastoon kirjoitti:
No voi voi, ehkä parempi näin, et tuskin olisi sitä osannut käyttääkään.
Kirjastossa on paaaljon hyviä kirjoja siitä miten tietokonetta käytetään.
Sulla on se alkuperäinenkin pupliseri siellä koneella mutta todennäköisesti et osaa sitä käynnistää kuin työpöydältä josta on nyt pikakuvake hävinnyt... mites sitten suu pannaan... vinkki => start programs (käynnistä ohjelmat)Jos joka ikisen ongelman joka koneeni kanssa vastaan tulee, lähtisin kirjaston kirjoista lukemaan, niin eipä juuri olisi enää sitten mieittävä sitä, mitä vapaa-ajalla teen.
Jos joku on ystävällinen ja auttaa minua tietokoneeseen liittyvässä ongelmassa, kun apua tarvitsen, niin minä vastavuoroisesti autan taas niissä asioissa, joista minä jotakin ymmärrän.
Eikö tämä ole kaikkien etu?
Yksi ihminen kun ei voi kaikkea maailman tietoa itseensä imeä ja sitä hyödyntää.
Ja kyllä, epäilyistäsi huolimatta, osaan tuota ohjelmaa käyttää. - Kaikkea ei voi neuvoa
en osaa kirjoitti:
Jos joka ikisen ongelman joka koneeni kanssa vastaan tulee, lähtisin kirjaston kirjoista lukemaan, niin eipä juuri olisi enää sitten mieittävä sitä, mitä vapaa-ajalla teen.
Jos joku on ystävällinen ja auttaa minua tietokoneeseen liittyvässä ongelmassa, kun apua tarvitsen, niin minä vastavuoroisesti autan taas niissä asioissa, joista minä jotakin ymmärrän.
Eikö tämä ole kaikkien etu?
Yksi ihminen kun ei voi kaikkea maailman tietoa itseensä imeä ja sitä hyödyntää.
Ja kyllä, epäilyistäsi huolimatta, osaan tuota ohjelmaa käyttää.Kun kysymys on niin perusasiasta kuin siitä että miten joku ohjelma haetaan netistä ja asennetaan windows-maailmassa, ollaan aivan perusasioiden äärellä. Vielä kun on annettu linkki josta suoraan klikkaamalla asennus lähtee käyntiin, on epäonnistuminen vain käyttäjästä kiinni.
Totta on että kukaan ei osaa kaikkea, mutta jotakin on pakko olettaa osattavaksi, ohjeita on niin vaikea laatia pohjalta "paina virtanappia... odota että windows käynnistyy..."
Kirjastosta todellakin saa kirjoja joiden kautta pääsee sisään windowsmaailmaan (joka ei ole kaikken vaikein asia). Kaikkea ei voi eikä pidäkään kysyä, jotakin on pakko osata.
- Poro1
mitenköhän tuo GDL on verrannollinen siihen MS publisheriin? Tuolla GDL:llä lienee tarkoitus tehdä html sivuja?
Mitenkäs sitten muut julkaisut, kortit, esitteet, yms???
:) - Veka
Publisher löytyy
>Käynnistä
>Etsi
>Tiedostoja tai kansioita ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184