Lue:
http://iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
Itsekin toivon Sinin voittavan ja Karoliinan tulevan toiseksi.Mutta toisaalta Miss Scandinaviaa ajatellen olisi kiva,jos meiltä olisi edustamassa sekä tumma kaunotar että blondi elovenatyttö eli Rita.Eli siis Sini voittais ja Rita tulis toiseks,vaikka oikeesti Karoliina onkin nätimpi kuin Rita,mutta olisi kiva,että Suomea edustaisi Miss Skandinaviassa tummahiuksinen ja blondi!
Sini ja Karoliina ennakkosuosikit!
14
1507
Vastaukset
- jokilaakso
ni just... ja kun Sini on mun työkaverin mökkikaverin siskon pojan kans yhdessä... ni sympatiaa riittää... tääl keskisuomestaki!!!
- lopetettu
Miss Skandinavia kisa on lopetettu, eihän sitä tänä vuonnakaan tullut.
- tämän
Miten Karo kehtasikin selittää lehdissä ym. olleensa koulukiusattu yms., vaikka HÄN ITSE oli koulujen (varsinkin ala- ja yläasteen) pahin koulukiusaaja. Kaikki samassa koulussa olleet tietävät tämän ja tiedän, että monet ovat ihmetelleet samaa.
Olen vuosia tiennyt Karoliina Yläjoen ilkeäksi ja kovaksi ihmiseksi. Mutta ei siinä mitään, vaikka pärjäisi missikisoissa "sympaattisen ja suloisen" teeskentelyllä. Vain tietynlaiset osallistuvat tuollaisiin kisoihin, eikä ole suuri saavutus päästä joksikin seiskapäivän julkkikseksi. Erikoista, että missikisoissa puhutaan "Suomen kauneimmista" vaikka todellisuudessa kauneimmat ovat jossain ihan muualla.
T: Karon vakavasti kiusaaman ystävä- ------
Eiköhän joka luokalla ole tyttösiä jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja pitävät itseään muita kauniimpina parempina jne. Varmaan johtuu huonosti itsetunnosta, että pitää muista puhua selän takana pahaa:)
Ei kiusaajat yleensä koskaan myönnä omia tekojaan, mutta KARMA.. - sinä
------ kirjoitti:
Eiköhän joka luokalla ole tyttösiä jotka kuvittelevat itsestään liikoja ja pitävät itseään muita kauniimpina parempina jne. Varmaan johtuu huonosti itsetunnosta, että pitää muista puhua selän takana pahaa:)
Ei kiusaajat yleensä koskaan myönnä omia tekojaan, mutta KARMA..ymmärrät saman kuin me, jotka tiedämme Karosta.
- se on
Muista vain sitten kertoa lehtiin tästä asiasta, jos Karo sijoittuu..! Se on oikein, varsinkin kun asia on totta ja toinen esittää aivan muuta.
- !!!!!!!!
Iltalehden jutuista saa tosiaan sellaisen kuvan kuin hän olisi "koulukiusaamista yms. vastaan". Vaikka hän on itse aina ollut painamassa toisia alas kaikin tavoin näyttääkseen itse paremmalta.
- vain kauneimmat!
Kisoihin pääsevat jo monet kisat käynyt. Kauniimpia on jo alusta saakka kannustettu menemään kisoihin mukaan. Ei mikään oma luulo kauneudestaan riitä! Karoliinan juorut kuuluu samaan sarjaan kuin juorut Miiasta. Totta vai tarua. Ihmiset myös muuttuvat,vaikka joskus olisivat virheitä tehneetkin.
- ihmiset muuttuvat!
!!!!!!!! kirjoitti:
Iltalehden jutuista saa tosiaan sellaisen kuvan kuin hän olisi "koulukiusaamista yms. vastaan". Vaikka hän on itse aina ollut painamassa toisia alas kaikin tavoin näyttääkseen itse paremmalta.
Hienoa että hänellä on mahdollisuus hyvään ammattiin myös. Kaunis ja fiksu!
- Tea
ihmiset muuttuvat! kirjoitti:
Hienoa että hänellä on mahdollisuus hyvään ammattiin myös. Kaunis ja fiksu!
Karoliina on aina ollut hyvin ylpeä, itsestään ja kauneudestaan hyvin tietoinen..
Kyllä ihminen voi olla kaunis ja silti hyväsydäminen..
Sitä hän ei ole.
Moni nuori menetti jotain itsetunnostaan ja särkyneenä lähti koulustaan juuri hänen kovuutensa takia..Hän oli taitava kääntämään kaikki muutkin kiusattua vastaan ja mitätöimään ihan muuten vain haluamansa..
Luulisi sen osan menneisyydessä painavan häntä jossakin sisimmässään... - EI OO MUN TYYPPIÄ
KAROLIINA ON MUUTEN OK. MUTTEI MISSEISTÄ OLE HIRVEÄSTI MUN TYYPPIÄ. MUSTA OIS KIVA JOS JOSKUS TULISI IHANAN LUONNOLLISIA TYTTÖJÄ MISSEIKSI
- ...
Tea kirjoitti:
Karoliina on aina ollut hyvin ylpeä, itsestään ja kauneudestaan hyvin tietoinen..
Kyllä ihminen voi olla kaunis ja silti hyväsydäminen..
Sitä hän ei ole.
Moni nuori menetti jotain itsetunnostaan ja särkyneenä lähti koulustaan juuri hänen kovuutensa takia..Hän oli taitava kääntämään kaikki muutkin kiusattua vastaan ja mitätöimään ihan muuten vain haluamansa..
Luulisi sen osan menneisyydessä painavan häntä jossakin sisimmässään...Onneksi kaikki Karon tuntevat tietävät totuuden. Hänen kannattaisi tosiaan olla kieltämättä tehneensä asiat ja teeskentelemättä muuta.
- hiusten väri
ratkaiskoon? No, sillä perusteella joku Karoliina tai Sini voisikin voittaa. Mutta jos aletaan katsoa, mitä mississä oikeasti kuuluu olla, niin sitten heitä ei valitettavasti pitäisi kärkikolmikkoon sijoittaa.
- MINÄ
MUN VEIKKAUS
SINI
RITA
KAROLIINA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708