Käytettyjen hinnat!

Ostaja

Olen tässä jonkin aikaa seurannut noita pari kolme vuotta ajettua a4:sia. Tuntuma on, että autoliikkeen ja yksityiset pyytävät kieseistään maltaita. Ero uuteen ei jää kovinkaan kummoiseksi ja vuosimalli voi olla jotain 2002 ja kilsoja reilusti yli satatuhatta.
Tuntuu, että jengi kuvittelee rakkaan autonsa kalliimmaksi kuin olisi oikea taso, tosin ainahan saa pyyttää ja vähiten se on autonvika. Pitäisikö hankkia tuontipeli? Tulisiko säästöä or not?

13

3166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi aina

pyytää. Mutta tunnissa säästät tuntuvasti.

• tuonnissa

säästät

• nimi. mikki

mistä laadusta?

• tähän
        nimi. mikki kirjoitti:

mistä laadusta?

asiaan? Tissiposkille on omat palstat!

• vastata

Vaan käy vertaamassa blocket.se hakukoneella audi a4 hintoja ruotsissa. Voit rajata vuosimallihaarukan ja ajomäärän. Kannattaa ottaa huomioon että siellä myydyissä audeissa on lähes poikkeuksetta hyvät varusteet.

Jos joku seuraavaksi sanoo niitä muistakin maista löytyvän niin sekin pitää paikkansa. Se nyt on vaan niin että naapurimaan peleissä on ne talvivaruzteet kuten talvirenkaat, lokilämmitin ja jos tuuri käy niin webastokin saattaa olla paikoillaan.

Mitä sitten autovero on löytyy tulli.fi jo tehdyistä veropäätöksistä. Reaaliaikainen vero on käytännössä pienempi viiveen takia.

Omien kokemusten perusteella en osta enää yhtään autoa kotimaasta, vaan haen sen muualta. Samalla rahalla saan paremman ja paremmilla varusteilla olevan auton kuin täältä.

• a4 95

Audi on uusimman tutkimuksen mukaan suomalaisten keskuudessa halutuin (ei siis ostetuin, vaan halutuin) automerkki 1-4v autojen kohdalla. Tämä korreloi myös suoraan käytettyjen hintaan.

Siitähän loppupelissä on hinnoittelussa kyse - kysynnän ja tarjonnan kohtaamisesta.

• Mara N.

Mersu on ollut aina halutuin. Kysyppäs vaikka lottovoittoa haikailevalta että minkä pelin ostasi alle, vastaus yleensä että 500:nen ässämersu...

• Desingner
        Mara N. kirjoitti:

Mersu on ollut aina halutuin. Kysyppäs vaikka lottovoittoa haikailevalta että minkä pelin ostasi alle, vastaus yleensä että 500:nen ässämersu...

ei kai lottovoittoa haaveileva haaveilekaan käytetyn auton ostosta?;-)
        Ja toisekseen liekö suurempaa virhettä kuin ostaa käytetty mersu?

• Herätys pahvi
        Mara N. kirjoitti:

Nyt on kysymys todellisista auto-kaupoista, ei mistään "sit ku mä voitan lotossa niin ostan Ferraaaarin" haaveajattelusta...

• auto
        Herätys pahvi kirjoitti:

Nyt on kysymys todellisista auto-kaupoista, ei mistään "sit ku mä voitan lotossa niin ostan Ferraaaarin" haaveajattelusta...

minä menin äskön koneelle ja luin noita aikasempia. kirjoituksia ja tulin siihen tulokseen. että en päässyt puusta pitemmälle.pää meni ihan hoo moilaselle, ei ollut mitään apua minulle,

• Mikä tutkimus?

Onko sulla linkkiä tutkimukseen, tai kerro mikä instanssi sen on jukaissut niin etsin sen.

• Turbo-lehti
        Mikä tutkimus? kirjoitti:

Onko sulla linkkiä tutkimukseen, tai kerro mikä instanssi sen on jukaissut niin etsin sen.

viime vuoden lopussa. Ehkä. Audi, Bemari, Mersu ja Volvo olivat halutuimmat. Järjestystä en muista.

• Mitä näille urpoille selität
        Turbo-lehti kirjoitti:

viime vuoden lopussa. Ehkä. Audi, Bemari, Mersu ja Volvo olivat halutuimmat. Järjestystä en muista.

Miksi ette pysy alkuperäisessä asiassa, ja vastaa kysymykseen?

Pikkupoikien kinaamisia te näköjään harrastatte, parempi antaa miesten hoitaa asiat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe