Ostetaan peltoauto.
- max. 300e
- oulun läänistä tai läheltä oulun läänin rajoja (kauempaakin, jos järjestät kohtuuhintaan kuljetuksen)
Tarjoa tähän ketjuun.
ostetaan peltoauto
12
1630
Vastaukset
- ostat
Dieselin peltoautoksi ja tankkaat polttoöljyä niin pysy visusti pellolla ja älä aja edes tien yli!
- patexx
Tuo on ihan totta. Lähinnä jäällä sillä ajelisin, omia peltojakin on, mutta ovat viljelyskäytössä, ettei niillä paljoa. Täälläpäin kyllä periaatteessa uskaltaa ajaa tiellä, koska poliiseja en ole elämäni aikana kertaakaan nähnyt näillä nurkilla (lähimpään taajamaan melkein 40km, ja meidän talo melkein ainoa täälläpäin)
Silti varovainen pitää olla, ja onhan tuossa yksityistietäkin. - joo jaa
patexx kirjoitti:
Tuo on ihan totta. Lähinnä jäällä sillä ajelisin, omia peltojakin on, mutta ovat viljelyskäytössä, ettei niillä paljoa. Täälläpäin kyllä periaatteessa uskaltaa ajaa tiellä, koska poliiseja en ole elämäni aikana kertaakaan nähnyt näillä nurkilla (lähimpään taajamaan melkein 40km, ja meidän talo melkein ainoa täälläpäin)
Silti varovainen pitää olla, ja onhan tuossa yksityistietäkin.mutta älä vaan jäälle mene polttoöljyllä jäälle ajelemaan meinaan sitten ko poliisidedät tulee kattoon ja huomaavat että on polttoöljyä tankissa ni sitte tuli mukavat rapsut.että laita diisselii ko meet jäälle.
- patexx
joo jaa kirjoitti:
mutta älä vaan jäälle mene polttoöljyllä jäälle ajelemaan meinaan sitten ko poliisidedät tulee kattoon ja huomaavat että on polttoöljyä tankissa ni sitte tuli mukavat rapsut.että laita diisselii ko meet jäälle.
Se diisselin vaihto onkin aika kova homma. Enpä usko että poliisit autoja tarkkailee täälläpäin järvellä, kun eivät siellä muutenkaan liiku.
Paikallisella poliisiasemalla kun on vajausta hebkilökunnassa, niin ei aika riitä edes maantieliikenteen valvontaan. Kannattaa asua tuppukylässä. - adads
joo jaa kirjoitti:
mutta älä vaan jäälle mene polttoöljyllä jäälle ajelemaan meinaan sitten ko poliisidedät tulee kattoon ja huomaavat että on polttoöljyä tankissa ni sitte tuli mukavat rapsut.että laita diisselii ko meet jäälle.
etpä paljoa asioista tiedä
- patexx
adads kirjoitti:
etpä paljoa asioista tiedä
Tiedän kuule tasan tarkkaan mitä poliisit täälläpäin tekee. Ja olen 100% varma, ettei poliisit tule tekemään ratsiaa sinne missä ajan (= korvessa)
Poliisit nähny täälläpäin viimeks sillon kun mökki palo ja kävivät tarkastus hommissa sen takia. - adads
patexx kirjoitti:
Tiedän kuule tasan tarkkaan mitä poliisit täälläpäin tekee. Ja olen 100% varma, ettei poliisit tule tekemään ratsiaa sinne missä ajan (= korvessa)
Poliisit nähny täälläpäin viimeks sillon kun mökki palo ja kävivät tarkastus hommissa sen takia.ons e vaan varmaan kamalaa kun ei tiedä asioista. otan osaa
- patexx
adads kirjoitti:
ons e vaan varmaan kamalaa kun ei tiedä asioista. otan osaa
Luulen kans niin, turhaan otat osaa omaan suruusi, minun se tässä pitäisi ottaa osaa sinun tietämättömyyteesi. Taidat olla joku kaupunkilainen kun et näitä tiedä.
- adad
patexx kirjoitti:
Luulen kans niin, turhaan otat osaa omaan suruusi, minun se tässä pitäisi ottaa osaa sinun tietämättömyyteesi. Taidat olla joku kaupunkilainen kun et näitä tiedä.
sitä että sielä poliisi tulee kattoo vaan sitä että lainsäädännös sanotaan että ei piä olla dieseliä että käy se löpökin että ei siitä saa mitään sakkoja
- joo-oo
adad kirjoitti:
sitä että sielä poliisi tulee kattoo vaan sitä että lainsäädännös sanotaan että ei piä olla dieseliä että käy se löpökin että ei siitä saa mitään sakkoja
ei korvessa kukaan tuu kattoo jos tulee nii ne ei tuu ratsia mielessä ei sitä kukaan peltoautoissa kato mitä siellä tankissa on
- sasd
ite ostin 700€ auton pellolle diesel on hyvä mut laiska
- viesta
miulla on suoraan sanottuna vitun laisk viesta oikein vitutta kumenin ostamaan sellasen paskan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494123Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663783- 703308
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963210Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no902181- 352118
- 241979
- 381949
- 321940
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231864