Kun olen lukassut tätä palstaa, niin minusta alkaa nyt tuntua että kärsinkin paniikkihäiriöstä ja se tekee minulle aika vasten mielisen tunteen. täällä kun on kirjotettu että tuntuu siltä kun saisi rytmihäiriön ja tulee inhottava, ahdistava olo. Minulle on vaan tässä lähiaikoina käynyt niin, että on pari kertaa tullut rytmihäiriöitä(?). Yhdellä kerralla se tuntui niin rankalta, että kesken kaiken työnteon kävi korvissa humisemaan ja tuntui että taju ehkä lähtee. (pyörtyminen). Vaan ei lähteny. Niin että onkohan kyse nyt sitten oikeista rytmihäiriöistä vai olenkohan sairastunut paniikkihäiriöön? Kun noilla hetkillä jolloin rytmihäiriöt tulivat, ei mikään jäänittänyt/ahdistanut minua mitenkään. Tuli kuin tyhjästä. Toki silloin vähän säikähdin kun korvissa kävi humisemaan. Nyt vaan lähinnä pelottaa se, että jos mulla onkin oikeasti sydämessä jotain.. Kun on pienet lapset ja kaikkee, niin pitäisköhän ehkä lähtee tutkituttamaan..
Rytmihäiriön tuntu
3
899
Vastaukset
- samankokenut
Voi olla että sinulla on kovin ajoissa alkaneet vaihdevuosioireetkin. Muista että taju ei lähde koskaan, täytyy vaan laskea numeroita hitaasti ja ajatella: aettä "tämä menee pian ohi". Paniikkihäiriö tulee ns tyhjästä (mutta omat ajatukset sitä edistävät). Vähennä stressiä, mene käymään uusissa paikoissa, tee jotain eritavoin kuin mitä rutiinit on, koeta saada vaihtelua elämään, uusi harrastus jne. Aikaa myöten ne loppuu! (Tai site niitä tulee ja menee) mutta niitten kanssa oppii elämään. Ei kannata pelästyä kaikkea. NUKU hyvin, syö hyvin.
- terveysasemalla
ihan rutiinitarkastus. muutama koe, niin ei tarvitse miettiä (verenpaine, verikoe jne.) Lihasjännitys, valvominen, stressi, siinä muutama jotka vaikuttaa
- rytmihäiriön
tunnistaa, koska se selkeästi pistää sydämmen pomppimaan omaan tahtiin. Itselläni on ollut 4 kertaa rytmihäiriö, joista 3 on saatu terveyskeskuksessa lääkkeellä rauhoittumaan ja tämä viimeinen kesti n.3min ja meni ohi itsestään.Pulssi on itselläni ollut rytmihäiriön aikana noin 160-200 lyöntiä minuutissa ja sen kyllä tuntee.
Samoin huomasin, että rytmihäiriön ollessa päällä ja pulssi korkealla myöskin pissaamistarve kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558