psoriin. Kävin kosmetologilla ensimmäiset kerrat ns. turvelämpöhauteissa ja psori häipyi yli vuodeksi pois. Ostin turvetta luontaistuotekaupasta säästää huomattavasti rahaa. Lämmitän vettä n.38 asteiseksi sekoitan puuron ja laitan jokapuolelle myös päänahkaan saunaan n.30min (lauteet kannattaa suojata hyvin). Suihkuun ja jonka jälkeen pitää juoda vettä tosi paljon muuten tulee armoton päänsärky.
Mulla auttoi
4
912
Vastaukset
- kosmetologilla
jalkahoidon yhteydessä
- anni
Kyselisin vaan että onko psoria sulla ollut jalanpohjissa, vai missäs mihin tuo turve hommeli auttoi?
Ja sitä kysyisin myös että pitääkö hoitoa tehdä monestikkin tyyliin kuukaudessa vai miten usein teet itse että psori pysyy poissa?- turvehaude
Mulla on psoria läiskittäin jokapuolella kyynärpäät, taipeet, selkä, päänahka. Kaikkiin tuli helpotusta turvehauteesta. Kannattaa kokeilla.
- kokeillutta
turvehaude kirjoitti:
Mulla on psoria läiskittäin jokapuolella kyynärpäät, taipeet, selkä, päänahka. Kaikkiin tuli helpotusta turvehauteesta. Kannattaa kokeilla.
Meillä turvehoito vain ärsytti psoriläiskiä. Tuntui että ne alkavat tulehtua kun punoittivat niin kovasti myös ympäristöstään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603