mainita että nyt 29.1.06 alkoi kiinalaisessa kalenterissa tulikoiranvuosi.kantsii katsoa mitä tuo tullessaan.rakastetuimpiin eläinhahmoihin kuuluva ja usein käytetty hellittely nimitys
"-senkin sika.". -niin se minä olen http://www.astro.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=157&Itemid=198
saako sivumennen
5
320
Vastaukset
- niistä
on vesimies?
- toivontytär
käydä siellä sivuilla sillä eläinmerkit lasketaan syntymävuosista ja huomaa vuosi vaihtuu aina tammikuun lopussa tai helmikuun alussa
- pessiossi
Tämähän kertoo ja selventää kaiken.
Kiitos sinulle:)
En olekaan pitkään aikaan "perehtynyt" kiinalaiseen horoskooppiin, mutta taisin kuitenkin muistaa oikein ainakin sian osalta, vai?:))
Totta myös voidaan sitten yhdistää sekä länsimainen, että kiinalainen ja siitähän tulee mitä ihmeellisin juttu:)))
Vielä sitten kuka on maa, vesi, tuli jne elementti:D - remmari
Niissä on aivan mahdottoman suuria eroja. Kävin linkkisi sivulla, eikä sieltä löytynyt mitään samaa kuin kiinalaisesta horoskoopistani Kiinassa.
En halua olla röyhkeä tai loukkaava. Minulle vain sopii paremmin
http://www.skepsis.fi/ :)
Luen mielelläni kaikenlaista uskomuksellista tekstiä, mutta kyllä Skepsis ja kristinusko ovat sitä todellista minua. - Vaikka olen uskova kristitty, niin Skepsis sopii oikein hyvin maailmankuvaani. - heekuli
tämän mainita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1574968Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa203591Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603391Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1032636Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie222031Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191885Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101675Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482