Onko teillä kellään pistely ja kirvelyä päässä joka menee jalkoihin jne.tekee olon vaikeaksi varsinkin yöllä? epäilty paniikkihäiriötä ja masennusta kun mitään muuta ei oikein löydy.se alkoi kohtauksesta puolivuotta sitten aivan kuin sähköä olisi mennyt läpi ja sen jälkeen paleli kamalasti.olen myös levoton ja välillä tunsin kuolevani,ahdisti,sydän hakkasi.lääkäri määräsi citalopram hexal ja diapam nyt 2 kk. vähän onauttanut mut diapamkaan ei enää tunnu helpottavan tuo kirvely ja pistely jatkuu.kädet puutuu ja olo on voimaton välillä.kuulostaako kellään tutulta.
OLISIKO
2
508
Vastaukset
- Hulluko?
Aivan samalta kuulostaa, mutten tiedä mistä johtuu. tutkittu muakin paljon ja nyt paniikkihäiriötä epäilevät. Jos haluut kirjotella niin laita vaikka osoittees niin vaihetaan kokemuksia ja oireita...
- Herbiina
Mulla oli ja on yhä edelleen mutta harvemmin pistelyä naamassa ja käsissä ja jaloissa. Tuntui kuin ne olisivat puutuneet. Mutta nämä ilmestyivät aina vain kun paniikkikohtaus oli alkamaisillaan. Kuulostaa kyllä paniikilta kun kirjoitat että on levottomuutta, ahdistusta kuolemanpelkoa ja sydämen tykytystä. Toivottavasti sulta on otettu tarpeeksi kokeita ja poissuljettu muitten sairauksien mahdollisuus. Voimattomaksi tunnen myös itseni kohtauksen aikana ja sen jälkeen. Mulla myös tuo citalopram ja lisäx rivatril ja keppinä propral.tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623