itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta.mietin tässä vaan että voiskohan se olla syy etten oo tullu raskaaks.pillerit jätin puoli vuotta sitten pois.onhan se kyllä lyhyt aika,mut sitä vaan epäilee kaikkee.jos jollain on kokemusta niin ois kiva jos sais jotain tietoo.
kellään kokemusta?
9
628
Vastaukset
- tai ei
Jos sulla on lääkkeet, ei pitäis vaikuttaa. Puoli vuotta on todella lyhyt aika yrittämiselle. Itsellä 4 vuotta yritystä takana ja vajaatoiminta ainoa mikä ehkä ees vois vaikuttaa tuohon raskaaksitulemiseen. Muuta vikaa ei löydetä. Yrittäkää rauhassa vuoden ajan, sen jälkeen vasta kannattaa harkita muita tutkimuksia. Onnea yritykselle! Tiedän, et on rankkaa mut älä huolehdi turhaan vielä tuossa vaiheessa, se ei ainakaan edistä onnistumista ollenkaan!
- kehäkukka
vastauksesta!joo tiän et puol vuotta ei oo mitään.mut sitä tulee vaan vainoharhaseks ku ei heti onnistu.ja kun haluis sen oman lapsen.joo on mulla lääkitys ja pitäis olla kunnossa.meen kyl pian taas verikokeisiin tarkistuttaan arvot.mut toivotaan et tärppää pian molemilla!
- Tiedän kyllä
kehäkukka kirjoitti:
vastauksesta!joo tiän et puol vuotta ei oo mitään.mut sitä tulee vaan vainoharhaseks ku ei heti onnistu.ja kun haluis sen oman lapsen.joo on mulla lääkitys ja pitäis olla kunnossa.meen kyl pian taas verikokeisiin tarkistuttaan arvot.mut toivotaan et tärppää pian molemilla!
Tätähän tämä on, odotelua ja toivomista ja pettymistä ja taas uutta toivoa. Joskus heittää toivonsa, mutta onneksi vertaistukea löytyy läheltä. Välillä itkettää, välillä turhauttaa ja on ihan kamalan kateellinen niille jotka onnistuvat, vaikka samalla on onnellinen ystävänsä puolesta!
Hyvä, että tilannettasi seurataan! Vastuulliset ja asiantuntevat lääkärit ovat harvassa (usko minua, olen kokenut kaikenlaista). Edelleen toivotan onnea ja jaksamista sekä sinulle, että miehellesi. Vielä me onnistumme, molemmat pariskunnat! Jotkut lapset vaan ovat taivassa niin rakkaita, ettei heitä raskisi antaa isän ja äidin syliin maan päälle liian pian. Niin minä ajattelen, pakko ajatella. Paljon olisi pienelle rakkautta annettavana. Vielä joskus meistä tulee ihan oikea perhe. Vielä joskus saamme ensimmäisen yhteisen lapsemme... - kehäkukka
Tiedän kyllä kirjoitti:
Tätähän tämä on, odotelua ja toivomista ja pettymistä ja taas uutta toivoa. Joskus heittää toivonsa, mutta onneksi vertaistukea löytyy läheltä. Välillä itkettää, välillä turhauttaa ja on ihan kamalan kateellinen niille jotka onnistuvat, vaikka samalla on onnellinen ystävänsä puolesta!
Hyvä, että tilannettasi seurataan! Vastuulliset ja asiantuntevat lääkärit ovat harvassa (usko minua, olen kokenut kaikenlaista). Edelleen toivotan onnea ja jaksamista sekä sinulle, että miehellesi. Vielä me onnistumme, molemmat pariskunnat! Jotkut lapset vaan ovat taivassa niin rakkaita, ettei heitä raskisi antaa isän ja äidin syliin maan päälle liian pian. Niin minä ajattelen, pakko ajatella. Paljon olisi pienelle rakkautta annettavana. Vielä joskus meistä tulee ihan oikea perhe. Vielä joskus saamme ensimmäisen yhteisen lapsemme...vaikka ei olla ku puol vuotta yritetty ni silti tuntuu pahalta ku kaikki tutut on suurin piirtein raskaana.silti täytyy vaan olla iloinen toisten puolesta vaik tekis vaan mieli itkee.kiitos kannustavista sanoista =)kerrothan kuulumisia?oon yleensä tuolla vauvakuumepalstalla.
- Kuulumisia
kehäkukka kirjoitti:
vaikka ei olla ku puol vuotta yritetty ni silti tuntuu pahalta ku kaikki tutut on suurin piirtein raskaana.silti täytyy vaan olla iloinen toisten puolesta vaik tekis vaan mieli itkee.kiitos kannustavista sanoista =)kerrothan kuulumisia?oon yleensä tuolla vauvakuumepalstalla.
Hei!
Mukava olsi kuulla myöskin sinun kuulumisiasi, tapaamme vauvakuumepalstalla =)
Mukavaa keväänodotusta, kaikesta huolimatta! - kehäkukka
Kuulumisia kirjoitti:
Hei!
Mukava olsi kuulla myöskin sinun kuulumisiasi, tapaamme vauvakuumepalstalla =)
Mukavaa keväänodotusta, kaikesta huolimatta!samaa!!täällä onkin upee ilma,et ei jaksa murehtia mistään =)
- -Miranka-
Mulla myös kilpparin vajaa toiminta ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että siitä johtuu ettei munasolu irtoa säännöllisesti ja siten ei raskautuminen luomuna ola mahdollista. Mulle tehty nyt kaksi kertaa IVF, ekasta tuloksena km ja toinen hoito oli tulokseton. Nyt olo ettei tiedä miten jatkaa. Henkisesti tää on tosi rankaa... Kun vielä tietää syyn olevan itsessä, eikä oikein mitään voi tehdä. Vajaatoiminnan toteamisen jälkeen kuukautiset tulevat vain 2-3 kertaa vuodessa. Paino lisääntyy helposti ym. Ikääkin jo 37 joten epätoivo alkaa nostaa päätään...eikö me saadakkaan pientä suloisen tuoksuista nyyttiä :(
-Miranka-- -Miranka-
...unohtu toivotella teille hurjasti onnea yritykseen...eli ei todellakaan ollu tarkotuksena masentaa :)
Eli aurinkoista mieltä ja onnea elämään!
-M- - kehäkukka
no mulla kyl tulee menkat ihan säännöllisesti.vajaatoiminta todettiin kaks vuotta sitten ja ikää on vasta 25 tänä vuonna.viimeks tein ovulaatiotestin ja se näytti positiivista,mut ilmeisesti touhuttiin hiukan liian myöhään..tai sit se vaan johtuu tosta kilpparista.mut niinku jo aiemmin totesin et ollaan vasta puoli vuota yritetty ni se ei oo pitkä aika.huomenna meen lääkäriin et eiköhän siä selviä.toivotan sulle voimaa jaksaa ja toivon et sulla vielä tärppäis =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134